071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای کارآفرینی پرتغال

ویزای کارآفرینی پرتغال

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

روش های بسیار زیادی برای مهاجرت به کشور های مختلف وجود دارد. یکی از این روش ها کارآفرینی می باشد. این روش برای افرادی است که تمایل به مهاجرت به کشور های جدیدی دارند و می خواهند در این کشور ها مشغول به کار شوند. در حقیقت یکی از راه های مهاجرت به کشور های مختلف کارآفرینی می باشد. به عبارتی برای افرادی که می خواهند برای کاری اقدام کنند می توانند مشغول به کار در کشور مورد نظر خود شوند و اقدام به کارآفرینی نمایند. از این رو در این مقاله ما به بررسی ویزای کارآفرینی پرتغال می پردازیم.

پرتغال یکی از کشور های بسیار امن در کل دنیا می باشد که شرایط بسیار مناسبی برای زندگی دارد. در این راستا باید به این نکته توجه کنید که روش های مهاجرت به پرتغال متفاوت می باشند. از جمله روش های مهاجرت به پرتغال عبارتند از: مهاجرت تحصیلی به پرتغال،‌ مهاجرت کاری به پرتغال، مهاجرت سرمایه گذاری به پرتغال، مهاجرت از طریق تولد فرزند در پرتغال،‌ مهاجرت از طریق ازدواج در پرتغال و … . برای هر کدام از این روش ها شرایطی وجود دارد که می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد در شهر های شیراز و تهران دارای نمایندگی های معتبر می باشد.

ویزای کارآفرینی پرتغال

ویزای کارآفرینی پرتغال بسیار جذاب است و به عنوان یک ویزای پرتغال به عنوان روشی جدید ارائه شده است. این ویزا در واقع ویزای اقامت کارآفرینان غیر شنگن یا اتحادیه اروپا است که با ایده خوبی می خواهند وارد کشور پرتغال شوند و ایده خود را بیشتر توسعه دهند و برای انجام این کار در پرتغال مستقر شوند. در این مدل بدون نیاز به سرمایه، کمک های مالی اتحادیه اروپا در دسترس است. این پروژه باید دارای شرایط خاصی باشد و ایتکاری و با ایده ای مناسب ارائه شود. متقاضیان قبل از دریافت مجوز و اجازه اقامت در پرتغال ، با معیارهای دقیق و دقیق روبرو هستند.

البته شما برای مهاجرت به پرتغال می توانید از روش های دیگری نیز اقدام نمایید. در واقع می توانید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در پرتغال یا تحصیل در پرتغال برای رشته های دیگر اقدام نمایید. یا این که می توانید با خرید ملک در پرتغال و یا کار در پرتغال وارد این کشور شده و برای اقامت در پرتغال اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای زندگی در پرتغال و کارآفرینی در این کشور می توانید با ایده هایی بسیار مناسب در این کشور به خوبی پیش روید و از حمایت های مالی مناسب در کشور پرتغال استفاده نمایید.

موفقیت در این برنامه از زمان آغاز سال دو هزار و هجده میلادی در کشور پرتغال حیرت انگیز بوده است و در حال حاضر بیش از نود کارآفرین در کشور پرتغال به منظور توسعه ایده های خود و ایجاد یک استارتاپ در این کشور مشغول هستند. پرتغال از نظر کارآفرینی بسیار بالاتر از حد اتحادیه اروپا است و این نشان می دهد که اکوسیستم کارآفرینی در پرتغال چقدر قدرتمند و ماهر است.

برنامه ویزای کارآفرینی پرتغال

برنامه نوین ویزای کارآفرینی پرتغال که با نام ویزای D2 نیز شناخته می شود، با هدف ایجاد ثروت و اشتغال برای افراد واجد شرایط از طریق نوآوری و دانش فنی ایجاد شده است. بر خلاف سایر برنامه های سرمایه گذاری در پرتغال، که توسط سرمایه گذاران انجام می شود، ویزای کارآفرینی برای افراد دارای مزیت های بسیاری است و حداقل سرمایه ممکن را در این زمینه تحمیل می کند و یا به طور کلی نیاز به سرمایه نحواهد داشت.

در حقیقت برنامه ویزای کارآفرینی پرتغال به این صورت است که متقاضی با ایجاد یک پایگاه اقتصادی و فعال تجاری در کشور پرتغال مانند یک شرکت در پرتغال می تواند برای خود و خانواده و فرزندانش درخواست اقامت موقت دهد. اقامت پرتغال به صورت موقت در این حالت می تواند برای نه تا دوازده ماه باشد که در ادامه قابل تمدید است.

برنامه ویزای کارآفرینی پرتغال
برنامه ویزای کارآفرینی پرتغال

مزایای اقامت در پرتغال از طریق ویزای کارآفرینی

در این بخش از مقاله به بررسی و معرفی مزایای اقامت در پرتغال از طریق برنامه ویزای پرتغال به صورت کارآفرینی می پردازیم. در بخش قبل ما به این نکته اشاره کردیم که متقاضی می تواند اقامت موقت پرتغال را کسب نماید و صد البته بعد از آن می تواند برای اقامت دائم پرتغال و اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال نیز اقدام نماید. حال باید دید که مزایای اقامت پرتغال چه هستند؟! از جمله مزایای اقامت پرتغال از طریق ویزای کارآفرینی این کشور عبارتند از:

  • سفر رایگان و بدون نیاز به کشور های اروپایی
  • مراقبت های بهداشتی رایگان
  • آموزش رایگان
  • واحد شرایط درخواست پاسپورت پرتغال پس از شش سال اقامت

مسیرهای دیگری وجود دارد که منجر به اقامت و شهروندی پرتغال (اتحادیه اروپا) می شود. این مسیرها از نظر میزان سرمایه گذاری مورد نیاز ، فعالیت و حضور بدنی متفاوت است. به طور مثال می توانید ویزای طلایی پرتغال و ویزای بازنشستگی پرتغال را مورد بررسی قرار دهید.

منظور از فعالیت های کارآفرینی و سرمایه گذاری در پرتغال چیست؟

شاید فکر می کنید که با شنیدن نام ویزای کارآفرینی در پرتغال می بایست یک شرکت غول پیکر افتتاح کنید و ده ها نفر را استخدام کنید. اما در واقع این چنین چیزی نیست. اما این نکته را هم توجه داشته باشید که دولت پرتغال توانایی صدور ویزای طلایی ویزا را برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری با مبالغ زیادی هستند ، صادر می کند.

اما در این حالت ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دولت پرتغال نشان دهید که شما قصد کارآفرینی و میزبانی از فعالیت خود در پرتغال را دارید. ما در مورد یک شرکت کوچک یا متوسط ​​با برخی ارتباطات در یک حوزه اجتماعی ، اقتصادی ، فناوری ، علمی یا فرهنگی صحبت می کنیم. شما حتی در صورتی که از قبل یک شرکت در پرتغال داشته باشید هم می توانید برای ویزای D2 یا همان کارآفرینی اقدام نمایید.

شرایط ضروری برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال

یقینا برای انجام هر کاری شرایطی وجود دارد و افراد زیادی هستند که می خواهند از روش های گوناگون برای اقامت پرتغال اقدام نمایند. به همین دلیل لازم است تا از هر شرطی برای زندگی در کشور پرتغال و روش مهاجرتی خود اطلاع داشته باشند. به همین دلیل در این بخش از مقاله ما به بررسی شرایط ضروری برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال می پردازیم. برای متقاعد کردن دولت پرتغال ، مواردی وجود دارد که شما باید بتوانید آن ها را اثبات کنید.

در این صورت است که شما می توانید در سیستم کاری پرتغال عضو شوید. دولت این کشور به دقت فعالیت و ایده شما را بررسی می کند تا متوجه ارزش کار شما شود. به طور خلاصه برخی از اولویت هایی که شما می بایسیت برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • اثبات هویت فعال روند تجارتی
    در این حالت شما می بایست واقعا نشان دهید که تجارت شما سودآور است. در حقیقت شما باید ثابت کنید که تجارت شما می تواند در زمینه مورد نظر پیشرفت کند. سعی کنید کمی متفاوت باشید و در خارج از کادر فکر کنید تا موفقیت خود را تضمین کنید و بتوانید دولت را متقاعد کنید که واقعاً باید ویزای D2 را دریافت کنید.
  • ارائه برنامه کاری و تجاری مناسب
    بهترین برنامه کاری را که می توانید بسازید و اطمینان حاصل کنید که هر مرحله را تحت پوشش خود قرار داده. هرچه مصمم تر و قابل اطمینان تر باشید شانس پذیرش شما بالاتر خواهد رفت.
  • سرمایه اجتماعی
    سرمایه اجتماعی یک شرکت ، نشانگر مبلغ پولی است که موسسان یک شرکت در شرکت مذکور سرمایه گذاری می کنند. در مورد ویزای D2 برای پرتغال ، حداقل سرمایه سرمایه ای وجود ندارد.
  • دلایلی مبتنی بر انتخاب کشور پرتغال
    در این مرحله شما باید بتوانید انتخاب خود را توجیه کنید. از این رو باید دلایل قانع کننده ای داشته باشید.

درخواست ویزای کارآفرینی پرتغال کمی دشوار است اما غیر ممکن نیست. از این رو باید ببینیم که چطور می توانیم برای دریافت این ویزای بسیار مهم کشور پرتغال و اخذ اقامت پرتغال اقدام نماییم. پس باید دید مراحل دریافت ویزا چگونه است؟!

مراحل دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال

برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال چندین مرحله وجود دارد که شما باید آنها را تکمیل کنید تا اینکه در نهایت ویزا خود را دریافت کنید. در ادامه این بخش ما مراحل و الزاماتی که می توانید برای کار در پرتغال در نظر داشته باشید را ارائه می دهیم. در ابتدا باید بدانید که از کجا می توانید برای درخواست ویزای کارآفرینی یا همان ویزای دی دو پرتغال اقدام نمایید.

تمامی روند اخذ ویزای کارآُرینی پرتغال در کشور خودتان صورت می گیرد و زمانی که شما تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را مهیا کرده باشید، می توانید برای این کار درخواست دهید. پس شما باید سفارت پرتغال یا کنسولگری کشور پرتغال در کشور خود را یافته و قرار ملاقات بگذارید و پرونده خود را مطرح نمایید.

مراحل دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال
مراحل دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال

در این بخش از مقاله با بررسی های صورت گرفته ما به ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای پرتغال از طریق کارآفرینی می پردازیم. این مدارک عبارتند از: فرم رسمی برای دریافت ویزا، گذرنامه یا سند مسافرتی که تا سه ماه پس از اقامت نیز دارای اعتبار باشد، دو عکس گذرنامه ، به روز و با کیفیت کافی برای شناسایی متقاضی، بیمه سفری معتبر، اجازه پوشش پزشکی، گواهی عدم سو پیشینه کیفری و مرزی از خدمات مهاجرتی و گواهی عدم سو پیشینه داخل کشور خود، اثبات تمکن مالی تعیین شده در قانون و … .

پس از بررسی های لازم برای مدارک جهت دریافت ویزا شما باید منتظر اعلام نتیجه از سوی سفارت یا کنسولگری پرتغال باشید. پس از این که ویزا به دست شما برسد تنها مدت زمان خاصی فرصت دارید تا به این کشور مراجعه نمایید. در حفیقت این ویزا تا زمان ورود به کشور پرتغال تنها چهار ماه به شما زمان خواهد داد. از این رو این بدان معناست که شما تنها چهار ماه فرصت دارید تا به پرتغال بروید و برای دریافت اقامت معتبر پرتغال ، مسئلین حاضر در اداره مهاجرت و خدمات مرزی پرتغال (SEF) را ملاقات کنید.

نیازمندی های پرتغال برای ارائه ویزای کارآفرینی

پروژه های مختلفی در کشور پرتغال وجود دارد که به واسطه آن ها می توانید به عنوان کارآفرین در این کشور مشغول شوید. در حقیقت در کشور پرتغال برخی از نیازمندی ها برای کارآفرینان در دسترس است و اگر شما در این زمینه ها مشغول به کار شوید، می توانید برای اقامت از طریق ویزای کارآفرینی امیدوارتر باشید. توجه داشته باشید که شما با داشتن خداقل سن هجده سال می توانید در این مسیر پیش بروید. کشور پرتغال روند فعالیت های گارآفرینی را در هر مسیری مورد بررسی قرار می دهد و از تمام ایده ها استقبال می کند اما پروژه های مربوط به محیط زیست و فناوری برای این کشور و دولت پرتغال از اهمیت بالا تری برخوردار است.

با این حال ، مهم تر از همه شرکت های نوپایی هستند که قابلیت گسترش در خارج از کشور را دارند و می توانند دروازه ای بر روی صادرات خدمات، کالا و ایده ها را بر روی کشور پرتغال باز کنند. هر پروژه می تواند بین یک تا پنج کارآفرین داشته باشد. هرکدام بیانیه پذیرش را در برنامه دریافت می کند و ویزاهای خود را دریافت می کند. پس شما می توانید در زمینه نیازمندی های این کشور سرمایه گذاری نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با ویزای کارآفرینی پرتغال

  1. آیا پرتغال کشوری مناسب برای زندگی و کارآفرینی است؟

    بله پرتغال یکی از بهترین و امن ترین کشور های اروپایی و اتحادیه اروپا است.

  2. روش های سرمایه گذاری در پرتغال کدام ها هستند؟

    از جمله این روش ها می توان به خرید ملک در پرتغال،‌ ویزای کارآفرینی پرتغال، ثبت شرکت در پرتغال و … اشاره نمود.

  3. آیا با اخذ ویزای کارآفرینی پرتغال می توان خانواده خود را به این کشور برد؟

    بله با اخذ ویزای کارآفرینی پرتغال امکان حضور خانواده نیز مهیا است.

  4. اقامت اولیه از طریق اخذ ویزای کارآفرینی پرتغال چه مدت است؟

    اقامت اولیه از طریق ویزای کارآفرینی پرتغال بین نه ماه تا یک سال است.

  5. آیا با ویزای کارآفرینی پرتغال می توان به اقامت دائم این کشور دست یافت؟

    بله پس از مدتی می توان برای اقامت دائم اسن کشور اقدام نمود.

  6. آیا امکان دریافت تابعیت پرتغال از طریق ویزای کارآفرینی پرتغال موجود است؟

    بله پس از شش سال می توان برای اخذ تابعیت پرتغال اقدام کرد.

  7. نیازمندی های پرتغال در مسیر ویزای کارآفرینی پرتغال چه هستند؟

    این نیازمندی ها عبارتند از: پروژه های مربوط به محیط زیست و فناوری.

  8. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال چیست؟

    مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا عبارتند از: فرم رسمی برای دریافت ویزا، گذرنامه یا سند مسافرتی که تا سه ماه پس از اقامت نیز دارای اعتبار باشد، دو عکس گذرنامه، عدم سو پیشینه،‌ تمکن مالی و …

  9. شرایط ضروری برای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال چه هستند؟

    شرایط ضروری ویزای کارآفرینی عبارتند  از: اثبات فعال بودن روند تجارت، ارائه برنامه کاری،‌ سرمایه اجتماعی و دلایل انتخاب پرتغال برای کار و زندگی.

  10. مزایای دریافت ویزای کارآفرینی پرتغال چیست؟

    از جمله این مزیت ها عبارتند از سفر به کشوز های اتحادیه اروپا بدون ویزا، تحصیل رایگان، خدمات پزشکی رایگان و … .

  11. مزیت برنامه ویزای کارآفرینی پرتغال چیست؟

    ویزای کارآفرینی پرتغال دارای مزیت خداقل سرمایه است و می تواند با سرمایه ای اندک تایید شود.

 

 

 

اسکرول به بالا