071-91009294  | 021-88724227  |

خرید ملک در فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

آیا می‌دانستید که یکی از راه‌های اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک است؟ متقاضیان از طریق خرید ملک در کشور فرانسه به راحتی می‌توانند اقامت این کشور را دریافت کنند. اقامت فرانسه با خرید ملک ویژگی‌هایی علاوه بر اقامت این کشور برای متقاضی به همراه دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

هزینه خرید ملک در فرانسه چقدر است و شرایط اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک چیست؟ سرمایه گذاری روشی سریع برای کسب اقامت یک کشور است و در عین حال بسیار پر هزینه، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال سرمایه گذاری در فرانسه از طریق خرید ملک هستید، تا آخر این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

چه کسانی می توانند در فرانسه خانه خریداری کنند؟

خرید خانه در فرانسه یکی دیگر از راه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است که سبب اخذ اقامت این کشور برای متقاضیان می‌شود؛ اما چه کسانی اجازه خرید ملک در کشور فرانسه را دارند؟ به طور معمول همه کسانی که سنی بیش از 18 سال داشته باشند، اجازه خرید ملک در این کشور را دارند. کسانی که قصد خرید ملکی را در فرانسه دارند باید سرمایه کافی یا توان مالی بالایی داشته باشند تا بتوانند خانه‌ای در این کشور برای خود خرید کنند. جنسیت شما محدودیت به حساب نمی‌آید و شما به راحتی می‌توانید در این کشور خانه‌ای برای خود خریداری کنید.

ویزاهای اخذ شده

خرید خانه در کشور فرانسه و اخذ اقامت چه شرایطی دارد؟

خرید ملک یکی از راه‌هایی است که به صورت مستقیم از طریق آن نمی‌توان اقامت دائم فرانسه را دریافت کرد. به همین خاطر، برای گرفتن اقامت موقت کشور فرانسه باید از طریق ویزای تمکن مالی یا خود حمایتی استفاده کنید تا پس از گرفتن اقامت، ملک مورد نظرتان را در این کشور خریداری کنید.

مزایای خرید خانه در فرانسه چیست؟

همانطور که می‌دانید شهر رویایی پاریس در کشور فرانسه قرار دارد و بیشتر افراد علاقه به این دارند که برای یک بار هم که شده به این شهر زیبا سفر کنند. حال تصور کنید که موفق به خرید خانه در یکی از شهرهای کشور فرانسه شده‌اید، از چه ویژگی‌ها و مزایایی برخوردار خواهید شد؟ مزایای خرید خانه در فرانسه عبارت است از:

مزایای خرید خانه در کشور فرانسه

اخذ اقامت از طریق خرید خانه در فرانسه

امکان ثبت شرکت

امکان اجاره دادن خانه خریداری شده

سفر به تمامی کشورهای حوزه شنگن بدون ویزا

گرفتن وام در صورت داشتن شرکت

گرفتن گواهینامه رانندگی

استفاده از امکانات درمانی رایگان کشور فرانسه

امکان تحصیل رایگان فرزندان شخص در کشور فرانسه

در صورتی که علاقمند به مهاجرت کاری به فرانسه هستید می توانید با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی میرداماد تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

بهترین نقاط فرانسه برای خرید خانه کجاست؟

بهترین نقاط خرید ملک

عموماً این 4 دسته زیر متقاضیان اصلی خرید خانه در کشورهای خارجی هستند:

  1. خانواده
  2. بازنشستگان
  3. سرمایه گذاران
  4. متخصصان

در ادامه بهترین شهرها را برای هر کدام از این گروه‌ها بررسی خواهیم کرد.

بهترین شهر برای خرید خانه در فرانسه برای خانواده

شهر نانت که به شهر خانواده‌ها مشهور است و سالانه افراد زیادی به این شهر، همراه با خانواده‌شان سفر می‌کنند. علاوه بر این مورد، شهر نانت دانشگاه‌ها و مدارس بسیار خوبی دارد که نشان دهنده یک شهر مناسب برای ادامه دادن تحصیلات فرزندانتان می‌باشد. نانت در نزدیکی شهر پاریس قرار دارد که تقریباً دو ساعت فاصله زمانی(با قطار) بین این دو شهر است.

بهترین شهر برای خرید ملک در فرانسه برای بازنشستگان

افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک را دارند میتوانند از طریق ویزای بازنشستگی به کشور فرانسه مهاجرت می‌کنند. طبق آمارهای بدست آمده، بهترین شهر برای بازنشستگان شهر لیون فرانسه است که به خاطر استانداردهای بالای کیفیت زندگی، درآمد ثابت و آب و هوایی مناسب برای این دسته افراد به این شهرت رسیده است. پس از لیون دو شهر سرلات لان و منتپلیه بهترین شهرها برای زندگی بازنشستگان است.

بهترین شهر در فرانسه برای سرمایه گذاران

سرمایه گذاران برای کسب سود و درآمد زیاد می‌توانند در شهر پاریس دست به خرید خانه بزنند. این شهر به دلیل این که پایتخت کشور فرانسه است و همچنین مناظر زیبای توریستی آن زبان زد افراد زیادی است، افراد زیادی را سالانه به سمت این شهر جذب می‌کند. این موضوع حاکی این است که شهر پاریس دارای اقتصادی پویا است و بیشتر درآمد ساکنان پاریس از صنعت گردشگری است. یکی از بهترین نقاط شهر پاریس که موجب اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک می‌شود منطقه کمتر شناخته شدهMassif Central  است.

 بهترین شهر برای خرید ملک در فرانسه برای متخصصان

متخصصان برای خرید خانه در کشور فرانسه باید به سراغ شهری بروند که از نظر اقتصادی در جایگاه خوبی قرار دارد و همچنین موقعیت شغلی زیادی را چه برای مهاجران و چه فرانسوی‌ها ایجاد می‌کند. شهر بوردو مناسب این دسته از افراد است؛ چرا که علاوه بر موقعیت‌های شغلی خوب، فرد می‌تواند تعطیلات آخر هفته‌ای خوبی  را پس از یک هفته کاری پشت سر بگذراند.

مدارک لازم برای خرید خانه در فرانسه و گرفتن اقامت

مدارک مورد نیاز بابت خرید ملک

شهروندانی که در اتحادیه اروپا زندگی کرده و اقامت یکی از کشورها را دارند، امکان اخذ اقامت دائم فرانسه با خرید ملک برای آن‌ها وجود ندارد. افرادی که خارج از این حوزه زندگی می‌کنند، امکان اخذ اقامت با خرید ملک در فرانسه برای آن‌ها وجود دارد، این افراد برای خرید خانه باید یکسری مدارک تهیه کنند که این مدارک عبارت است از:

مدارک لازم برای خرید خانه در فرانسه و گرفتن اقامت

کپی سند ازدواج در صورت متاهل

ارائه صورت حساب 6 ماهه

کپی پاسپورت

سند ملک خریداری شده

عکس

بیمه درمانی بین المللی

هزینه خرید ملک در فرانسه

هزینه خرید خانه در هر یک از شهرهای کشور فرانسه متفاوت است و هر چقدر شهر مورد نظر امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد، قیمت خرید خانه در آن بیشتر خواهد بود. قیمت خرید آپارتمان در کشور فرانسه برای هر متر مربع در مرکز شهر برابر است با 10,375.63 یورو و این قیمت برای محدوده خارج از شهر به 7,349.21 یورو کاهش می‌یابد. افرادی که ملکی را در کشور فرانسه خریداری می‌کنند، می‌توانند از طریق اجاره دادن ملکشان درآمد کسب کنند.

در جدول زیر هزینه اجاره آپارتمان در فرانسه آورده شده است:

آپارتمان

هزینه اجاره ماهانه

آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

650 یورو

آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر

291 یورو

آپارتمان 1 خوابه در خارج از شهر

522.93 یورو

آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر

80 یورو

 

قیمت خانه در پاریس

پاریس شهری است که هزینه خرید خانه و اجاره در آن به نسبت سایر شهرهای فرانسه بیشتر است و یکی از بهترین شهرها برای سرمایه گذاری از طریق ملک است. از آنجایی که سالانه تعداد زیادی گردشگر به شهر پاریس سفر می‌کنند به جرئت می‌توان گفت که خانه‌ها به سرعت اجاره داده می‌شوند؛ بنابراین برای افرادی که قصد کسب درآمد از طریق اجاره دادن خانه‌هایشان را دارند، بهترین شهر به حساب می‌آید. قیمت هر متر مربع خانه در شهر پاریس نزدیک به 11 هزار یورو است که تقریبا برای خرید یک خانه 90 متری در این شهر باید مبلغی برابر با 990 هزار یورو پرداخت کنید. اگر قصد خرید خانه یا آپارتمانی را در کشور فرانسه دارید، می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت خانه در استراسبورگ

شهر استراسبورگ از نظر زمانی تنها 2 ساعت با شهر پاریس فاصله دارد و یکی از شهرهای مهاجر پذیر فرانسه نیز به شمار می‌آید. تقاضا برای خرید خانه در شهر استراسبورگ فرانسه همانند شهر پاریس زیاد است؛ اما قیمت خرید خانه در این شهر چقدر است؟ برای خرید خانه در استراسبورگ تنها کافی است مبلغ 2.390 یورو را برای هر متر مربع پرداخت کنید. از آنجایی که بیشتر مردم این شهر علاقه زیادی به آپارتمان نشینی دارند، قیمت هر متر مربع آپارتمان در این شهر 3.730 یورو و قیمت هر متر مربع خانه در این شهر 2.390 یورو است.

خرید خانه در شهر نیس

نیس یکی دیگر از شهرهای مشهور کشور فرانسه است که سرمایه گذاران آن را به عنوان یکی از شهرهای مناسب برای سرمایه گذاری می‌دانند. خرید و فروش خانه در این شهر نسبت به سال‌های قبل پیشرفت خوبی داشته است که نشان دهنده مناسب بودن شهر نیس برای خرید خانه است. طبق آمار بدست آمده شاخص خرید و فروش مستغلات و املاک 15.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. هزینه خرید خانه در نیس به ازای هر متر مربع 7.100 یورو است.

قیمت خانه در لیون

خرید خانه در لیون و سایر شهرهای فرانسه به صورت مستقیم منجر به اخذ اقامت این کشور نمی‌شود و متقاضیان باید از طریق تمکن مالی اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. پیش از خرید خانه در این شهر باید بدانید که خانه‌ها در شهر لیون از نظر قیمتی در یک سال گذشته 8.5 درصد گران‌تر شده‌اند و ممکن است این مقدار نیز افزایش یابد. اگر لیون را به عنوان شهری برای زندگی، تحصیل یا سرمایه گذاری انتخاب کرده باشید، بهتر است بدانید که هزینه خرید خانه در این شهر به ازای هر متر مربع 6 هزار یورو و قیمت خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع 5 هزار یورو است. بنابراین قیمت خرید خانه بیشتر از آپارتمان است که دقیقاً بر عکس شهر استراسبورگ فرانسه است.

قیمت خرید آپارتمان در فرانسه

موارد بسیاری در قیمت آپارتمان‌های کشور فرانسه دخیل هستند که مهم‌ترین آن‌ها متراژ و نوع مسکنی است که قصد خرید یا فروش آن را دارید. هر چقدر متراژ آپارتمانی که خریداری یا به فروش می‎‌رسانید بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت یا دریافت کنید. قیمت خرید ملک در فرانسه با توجه به هر شهر متفاوت است و قیمت هر متر مربع آپارتمان در این کشور بین 1700 یورو تا 11 هزار یورو است.

قیمت خرید ویلا در فرانسه

امکان خرید خانه‌های ویلایی نیز در این کشور وجود دارد که برای خرید ویلا در فرانسه به سرمایه‌ای بیش از 160 هزار یورو نیاز است.

هزینه خرید مغازه در فرانسه

برای خرید مغازه و املاک تجاری در کشور فرانسه در وهله اول باید اقامت این کشور را داشته باشید تا به شما اجازه چنین کاری داده شود. برای اخذ اقامت فرانسه، تمکن مالی گزینه مناسبی است. البته قیمت خرید مغازه در فرانسه به عوامل زیادی بستگی دارد که نمی‌توان قیمتی دقیق برای آن مشخص کرد. در نتیجه شما عزیزان می توانید با گرفتن مشاوره از وکلا و مشاورین خبره ما در فرانسه به صورت دقیق از هزینه خرید مغازه در فرانسه آگاهی مناسبی را کسب کنید.

مراحل اخذ اقامت در فرانسه با خرید ملک

از آنجایی که خرید ملک در کشور فرانسه به صورت مستقیم منجر به اخذ اقامت نمی شود، بهتر است قبل از اقدام به خرید، از طریق تمکن مالی اقامت این کشور را اخذ کنید. پس از آن ملکی را در کشور فرانسه خریداری کنید. مراحل اخذ اقامت فرانسه عبارت است از:

دریافت ویزای 1 ساله نوع D کشور فرانسه

تبدیل و گرفتن کارت اقامت 1 ساله نوع D پس از تمدید ویزای نوع D

تمدید مجدد این کارت برای سال‌های دیگر

پس از 5 سال اجازه دادن درخواست اقامت دائم کشور فرانسه را خواهید داشت

مالک می‌تواند ملکی را که خریداری کرده است به فروش برساند(در صورت نیاز)

پس از گذشت 3 سال از اقامت دائم و پرداخت مالیات بر درآمد اجازه درخواست گرفتن پاسپورت یا شهروندی فرانسه را خواهید داشت

راهنمای خرید ملک در فرانسه

نحوه خرید خانه در کشور فرانسه

افرادی که خارج از ایران زندگی می‌کنند به راحتی می‌توانند خانه‌ای در کشور فرانسه خریداری کنند یا به فروش برسانند. امکان خرید ملک‌های متنوع(تجاری، مسکونی و…) در کشور فرانسه وجود دارد که سبب افزایش محبوبیت این کشور در بین خریداران خانه و سرمایه گذاران شده است. بنابراین متقاضیان خرید ملک فرانسه می‌توانند اقسام مختلف ملک‌ها نظیر تجاری، کلبه، خانه، آپارتمان و ویلا در حومه شهرها یا مرکز شهرها خریداری کنند.

کسانی که دست به خرید ملک فرانسه می‌زنند، راه خود را برای گرفتن اقامت این کشور هموار می‌کنند. شما می‌توانید ملکی را با سلیقه و بودجه‌ای که دارید در یکی شهرهای کشور فرانسه خریداری کنید. همانطور که پیش‌تر بیان کردیم برای خرید خانه باید اقامت موقت کشور فرانسه را داشته باشید تا بتوانید دست به چنین کاری بزنید. ویزای تمکن مالی فرانسه، روشی است که منجر به اخذ اقامت این کشور می شود.

شرایط خرید ملک در فرانسه را حتما مطالعه کنید تا در زمان خرید با مشکلی مواجه نشوید و به راحتی موفق به خرید ملک در این کشور شوید. سعی کنید پیش از خرید خانه معیارهایتان را برای یک خانه ایده‌آل را لیست کنید تا آسان‌تر خانه مورد نظرتان را پیدا کنید. فرانسه کشوری است که آب و هواهای متعددی در آن جا گرفته است و به راحتی می‌توان خانه مناسب با سلیقه شخصیتان پیدا کنید. به طور کلی پیش از خرید خانه شما بایستی به مواردی که در زیر آمده است توجه کنید:

قیمت خانه

شهر و امکانات شهر

دسترسی خوبی داشته باشد(به بیمارستان، مدرسه و غیره نزدیک باشد)

تعداد اتاق‌ها

متراژ

تراس داشته باشد یا خیر

انباری داشته باشد یا خیر

پارکینگ دارد یا خیر

نزدیک دریا باشد یا در یک منطقه کوهستانی باشد؟

موسسه میرداماد در زمینه خرید خانه در کشور فرانسه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خرید خانه و سرمایه گذاری در کشوری خارجی امری بسیار مهم با ریسک بسیار بالاست؛ چرا که با کوچکترین اشتباهی ممکن است دارایتان از بین برود. از طرفی دیگر بیشتر افرادی که دست به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی می‌زنند باید از این خطر آگاه باشند که همیشه کلاه‌بردارانی وجود دارند که سرمایه آن‌ها را به سرقت ببرند. بیشتر افراد با شرایط اقامت فرانسه با خرید ملک و شرایط خرید ملک در فرانسه آشنایی ندارند؛ همین موضوع باعث می‌شود که در مکانی درست و مناسب خانه‌ای خریداری نکنند. موسسه ما با سابقه درخشان و داشتن بهترین مشاوران و با اعتمادترین وکلای حقوقی به خوبی می‌تواند شما را در امر خرید خانه در فرانسه و اقامت این کشور راهنمایی و همراهی کند.

نکات حقوقی خرید ملک در کشور فرانسه

  • داشتن وکیلی حقوقی و قابل اعتماد که کارهای اداری شما را انجام دهد.
  • منافع هر دو طرف در زمان عقد قرارداد در نظر گرفته شود.
  • آشنا بودن وکیلتان با قوانین کشور فرانسه
  • گرفتن استعلام خانه از نهادهای دولتی
  • اطمینان کسب کردن از ثبت شدن خانه به اسم شما

جمع بندی

فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که سالانه افراد زیادی به این کشور برای گردش، سرمایه گذاری تحصیل و غیره سفر می‌کنند. خرید ملک در فرانسه و اقامت گرفتن از طریق این راه توسط این کشور برای متقاضیان خرید خانه فراهم شده است. سرمایه گذاران می‌توانند با خیال راحت در کشور فرانسه ملکی برای خود خریداری کنند و با اجاره دادن آن به صورت ماهیانه سود دریافت کنند. امکان خرید املاک متعدد و متنوعی در کشور فرانسه وجود دارد که تحت شرایط و مدارکی خاص سرمایه داران می‌توانند در این کشور خانه‌ای خریداری کنند.

سوالات متداول درباره خرید ملک در فرانسه

متراژ خانه و داشتن تمکن مالی از مهم‌ترین شروط خرید خانه در این کشور است.

خیر، از طریق خرید ملک نمی‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

درصورتی که متقاضی به مدت بیش از 3 سال مالیات بر درآمد پرداخت کند.

اخبار های مرتبط

خرید ملک در فرانسه

آیا می‌دانستید که یکی از راه‌های اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک است؟ متقاضیان از طریق خرید ملک در

مشاهده

اسکرول به بالا