071-91009294  | 021-88724227  |

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

این دانشگاه در قلب نیژنی نووگورود واقع شده است و دارای بلوک های دانشگاهی، خوابگاه های راحت دانشجویی، کافه ها، مجتمع ورزشی، استادیوم، هتل و مرکز بهداشتی است. باغ گیاه شناسی، یک کتابخانه با مجموعه ای با بیش از یک میلیون کتاب، یک مرکز نشر، یک کارخانه چاپ و چندین مرکز تحقیقاتی نیز متعلق به آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه است که در مجموع امکانات خوبی را برای دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل پزشکی در روسیه 2019 ارائه می  دهد. ادامه مطلب را به قلم مشاورین موسسه حقوقی میرداماد بخوانید.

شرایط تحصیل در دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

به یاد داشته باشید که رفتار دانشجویان در دانشگاه تحت تاثیر قوانین داخلی برای دانشجویان PRMU قرار دارد. هر دانشجو PRMU می بایست از قوانین زیر پیروی نماید:

  • ورود به ساختمان دانشکده و خوابگاه تنها با به همراه داشتن کارت دانشگاه امکان پذیر است.
  • پیروی از قوانین امنیت در آتش، کار و نظم تحصیلی و شغلی الزامی است.
  • حفاظت از اموال دانشگاه، صرفه جویی در مصرف برق، آب، گاز و دیگر منابع الزامی است.
  • پیروی از مسئولین اصلی دانشگاه الزامی است.

به خاطر داشته باشید که استعمال دخانیات، مصرف الکل، دشنام، استفاده از قرص روان گردان کاملا غیر قانونی است و ممنوع اعلام شده است. چنانچه قوانین زیر پا گذاشته شود، دانشجو به کمیته انضباطی فرستاده می شود و کلاس های دانشگاه را از دست می دهد.

نکات تحصیلی: شما در این دانشگاه با شیوه های جدید تحصیل آشنا خواهید شد

  • سخنرانی
  • سمینار
  • کار خود-راهنما در آزمایشگاه
  • خواندن موضوعات ادبیات و غیره

حضور در تمامی کلاس ها الزامی است.

کلاس های از دست رفته می بایست در اوقات فراغتتان جبران شود. بدون جبران کلاس ها، دانشجویان اجازه شرکت در امتحانات را نخواهند داشت.

  • پوشیدن روپوش سفید تمیز، کلاه پزشکی و تعویض کفش الزامی است
  • دانشجویان می بایست در زمان ورود استاد به کلاس از جای خود برخیزند.
  • استاد مجاز به عدم شرکت دادن دانشجویان در کلاس هایی که دیر به آن رسیده اند می باشد.
  • سخنرانی اصل اساسی تحصیل است. کتاب ها موضوعات را به طور کلی و سخنرانی ها موضوعات را جزء به جزء بیان می کنند.
  • نیازی به نوشتن کامل سخنرانی ها نیست، ایده اصلی را انتخاب کنید، جملات مهم را به روشنی و با استفاده از کلمات کوتاه، شکل و مخففات یادداشت کنید.
  • می توانید صفحات را به دو قسمت تقسیم کرده، در سمتی فرمول ها و در سمت دیگر توضیحات اضافه را یادداشت نمایید.

شرایط پذیرش دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

روال پذیرش: ابتدا مدارک از طریق پست الکترونیکی به هیئت پذیرش دانشگاه ارسال میشود( ایمیل:Priem@pimunn.ru) در صورت پاسخ مثبت از طرف هیئت پذیرش، دانشگاه دعوتنامه ای را برای دانشجوی آینده ارائه می دهد. سپس دانشجوی آینده ویزا میگیرد و بهPRUM می آید تا مجموعه اصلی اسناد را شخصا ارسال کند و امتحانات ورودی را بگذراند. با گذراندن موفقیت آمیز در امتحانات ورودی، دانشجوی آینده پذیرفته شده در گواهینامه های تحصیلی خارجی( به عنوان مثال آموزش عالی متوسطه عمومی) در روسیه است. این گواهینامه توسط مرکز اصلی ارزیابی اقتصادی آموزش(Glavexepertscenter) در مسکو صادر شده است. وب سایت رسمی سازمان:https://www.nic.gov.ru/fa

  • روز شروع ارسال مدارک:20 ژوئن 2019
  • مهلت ارسال مدارک:25 اکتبر 2019
  •  تاریخ تکمیل آزمون های ورودی 28 اکتبر 2019

 آزمون ورودی:

  •  برای دوره های انجام شده به زبان انگلیسی، آزمون های کتبی در زیست شناسی، شیمی میباشد.
  • برای دوره های انجام شده در آزمونهای کتبی روسی در شیمی، زیست شناسی زبان روسی میباشد.

رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز سال 2019 شامل بیش از 1.250 دانشگاه است که آن را به بزرگترین جدول لیگ بین المللی ما تا به امروز تبدیل کرده است. این تنها جدول عملکرد جهانی است که در مورد دانشگاه های فشرده تحقیقاتی در مورد همه ماموریت های اصلی خود داوری میکند:انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها، مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان و مدیران دانشگاه ها استفاده میکنیم. محاسبه رتبه های مربوط به سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای pwc( price waterhouse coopers حسابرسی شده است، و این تنها رتبه های دانشگاه های جهانی است که تحت نظارت کامل مستقل این ماهیت قرار میگیرد و لیست دانشگاههای پزشکی روسیه را منتشر می کند.

امسال لیست بهترین دانشگاه های جهان توسط دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج برای دومین سال پیاپی هدایت میشود.  دانشگاه ییل تنها دانشگاه جدیدی است که در بین 10 دانشگاه برتر شرکت کرده و در رده هشتم، از دوازدهمین دوره قرار دارد. در همین حال، EHT زوریخ سوئیس از این گروه خارج شده است. این دانشگاه اکنون دانشگاه برتر آسیا است و از سال 2011 به اولین موسسه چینی تبدیل شده است . به طور کلی، چین با بهبود تاثیر استناد رو به پیشرفت است. در جاهای دیگر آسیا، ژاپن با غلبه بر 103 موسسه( انگلیس دارای 98 مورد میباشد). 

خبرهای خوبی برای کشور فرانسه وجود دارد که از سال 2011 برای اولین بار 50 دانشگاه برتر دارد در حالی که چندین دانشگاه برجسته در ایتالیا، اسپانیا و کانادا افزایش یافته اند. به طور کلی 86 کشور از جمله عراق، جامائیکا، نپال، تانزانیا،و قزاقستان برای اولین بار نماینده هستند.

  • آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود: 3183

رشته های تحصیلی دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

 در سال 1994 این موسسه به آکادمی پزشکی دولتی رسید. در سال 1998 آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود از انگیزه های آموزشی در خارج از کشور شناخته شده است. سالانه آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود دانش آموزان و متخصصان بسیاری را از بیش از20 کشور جهان در اروپا، آسیا و آفریقا را آموزش میدهد.تعداد کل کارآموزان13.500 نفر است که شامل بیش از 9160 دانشجوی فارغ التحصیل، 3000 دانشجوی پزشکی و 220 کارورز میباشد. همه ساله آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود 500 متخصص در 6 تخصص تولید میکند. در حال حاضر آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود دارای 76 بخش است که حدود 700 معلم را در کار خود دارد. آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود دوره های تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد) را نیز ارائه می دهد.

  • آموزش به زبان روسی یا انگلیسی ارائه میشود.
  • 6 سال دوره پزشکی عمومی
  • 5 سال دوره دندانپزشکی
  • 5 سال دوره داروسازی 

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود یک موسسه آموزشی دولتی آموزش عالی است. آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود فدراسیون روسیه واقع شده است. آکادمی پزشکی ایالتی نیژنی نوگورود مرکز اصلی آموزش پزشکی در یکی از بزرگترین مناطق اروپای روسیه است. آکادمی پزشکی ایالتی نوگورود در بین 6 -10 مکان در 10 دانشگاه برتر پزشکی فدراسیون روسیه قرار دارد.آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگرود در سال 1920 به عنوان دانشکده پزشکی در دانشگاه نیژنی نووگرود افتتاح شد، در سال 1930 دانشکده پزشکی به موسسه پزشکی مستقل تبدیل شد.در سال 1992 دانشکده دانشجویان خارجی افتتاح شد. در سال 1994 این موسسه به آکادمی پزشکی دولتی رسید.

شهریه سال تحصیلی 2019-2020 به شرح زیر است:

  •  دروس پزشکی عمومی به زبان انگلیسی:4300 دلار آمریکا در سال
  • دروس دندانپزشکی به زبان انگلیسی:5000 دلار آمریکا در سال
  • دروس داروسازی به زبان انگلیسی:4200 دلار آمریکا در سال
  • دروس پزشکی عمومی به زبان روسی:4300 دلار آمریکا در سال
  • دروس دندانپزشکی به زبان انگلیسی:4500 دلار آمریکا در سال
  • دروس داروسازی به زبان روسی:4200 دلار آمریکا در سال
  •  هزینه اقامت در خوابگاه دانشگاه 2400 دلار آمریکا هر سال( بستگی به دروس فعلی به دلار آمریکا دارد)

هزینه های اقامت هر ساله مطابق با نرخ تورم اصلاح می شود. برای مشخص کردن هزینه های تحصیل، اقامت، کار در روسیه و بیمه درمانی و شرایط و راه های مهاجرت به روسیه،می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید یا اینکه به صورت حضوری به گفت و گو بنشینید تا از تجارب ما به نحو احسنت استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه

1- دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگوروددر کجا واقع شده است ؟

این دانشگاه در قلب نیژنی نووگورود واقع شده است و دارای بلوک های دانشگاهی، خوابگاه های راحت دانشجویی، کافه ها، مجتمع ورزشی، استادیوم، هتل و مرکز بهداشتی است. باغ گیاه شناسی، یک کتابخانه با مجموعه ای با بیش از یک میلیون کتاب، یک مرکز نشر، یک کارخانه چاپ و چندین مرکز تحقیقاتی نیز متعلق به آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه است که در مجموع امکانات خوبی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد .

2- شهریه سال تحصیلی 2019-2020 در دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود به چه صورت است ؟

  • دروس پزشکی عمومی به زبان انگلیسی:4300 دلار آمریکا در سال
  • دروس دندانپزشکی به زبان انگلیسی:5000 دلار آمریکا در سال
  • دروس داروسازی به زبان انگلیسی:4200 دلار آمریکا در سال
  • دروس پزشکی عمومی به زبان روسی:4300 دلار آمریکا در سال
  • دروس دندانپزشکی به زبان انگلیسی:4500 دلار آمریکا در سال
  • دروس داروسازی به زبان روسی:4200 دلار آمریکا در سال
  • (هزینه اقامت در خوابگاه دانشگاه 2400 دلار آمریکا هر سال (بستگی به دروس فعلی به دلار آمریکا دارد

3- دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه چگونه دانشگاهی میباشد ؟

آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگورود یک موسسه آموزشی دولتی آموزش عالی است. آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نوگورود فدراسیون روسیه واقع شده است. آکادمی پزشکی ایالتی نیژنی نوگورود مرکز اصلی آموزش پزشکی در یکی از بزرگترین مناطق اروپای روسیه است. آکادمی پزشکی ایالتی نوگورود در بین 6 -10 مکان در 10 دانشگاه برتر پزشکی فدراسیون روسیه قرار دارد.آکادمی پزشکی دولتی نیژنی نووگرود در سال 1920 به عنوان دانشکده پزشکی در دانشگاه نیژنی نووگرود افتتاح شد، در سال 1930 دانشکده پزشکی به موسسه پزشکی مستقل تبدیل شد.در سال 1992 دانشکده دانشجویان خارجی افتتاح شد. در سال 1994 این موسسه به آکادمی پزشکی دولتی رسید.

4- شروع ارسال مدارک برای دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه چه روزی میباشد ؟

روز شروع ارسال مدارک:20 ژوئن 2019 میباشد .

5- مهلت ارسال مدارک برای دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه تا چه زمانی میباشد ؟

مهلت ارسال مدارک:25 اکتبر 2019 میباشد .

6- تاریخ تکمیل آزمون های ورودی برای دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نوگورود روسیه چه روزی میباشد ؟

تاریخ تکمیل آزمون های ورودی 28 اکتبر 2019 میباشد .

7- رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه پزشکی دولتی نیژنی نووگورود روسیه چند میباشد ؟

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز سال 2019 شامل بیش از 1.250 دانشگاه است که آن را به بزرگترین جدول لیگ بین المللی ما تا به امروز تبدیل کرده است. این تنها جدول عملکرد جهانی است که در مورد دانشگاه های فشرده تحقیقاتی در مورد همه ماموریت های اصلی خود داوری میکند:انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها، مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان و مدیران دانشگاه ها استفاده میکنیم. محاسبه رتبه های مربوط به سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای pwc( price waterhouse coopers حسابرسی شده است، و این تنها رتبه های دانشگاه های جهانی است که تحت نظارت کامل مستقل این ماهیت قرار میگیرد

8- آزمون ورودی برای دوره های انجام شده به زبان انگلیسی در دانشگاه نیژنی نووگورود روسیه کدامند ؟

برای دوره های انجام شده به زبان انگلیسی، آزمون های کتبی در زیست شناسی، شیمی میباشد.

9- روال پذیرش در دانشگاه دولتی پزشکی نیژنی نووگورود روسیه به چه صورت است ؟

ابتدا مدارک از طریق پست الکترونیکی به هیئت پذیرش دانشگاه ارسال میشود( ایمیل (Priem@pimunn.ru) در صورت پاسخ مثبت از طرف هیئت پذیرش، دانشگاه دعوتنامه ای را برای دانشجوی آینده ارائه می دهد. سپس دانشجوی آینده ویزا میگیرد و بهPRUM می آید تا مجموعه اصلی اسناد را شخصا ارسال کند و امتحانات ورودی را بگذراند. با گذراندن موفقیت آمیز در امتحانات ورودی، دانشجوی آینده پذیرفته شده در گواهینامه های تحصیلی خارجی( به عنوان مثال آموزش عالی متوسطه عمومی) در روسیه است .

10- وب سایت رسمی دانشگاه دولتی پزشکی نیژنی نووگورود روسیه کدام است ؟

وب سایت رسمی سازمان : https://www.nic.gov.ru/fa میباشد .

اسکرول به بالا