071-91009294  | 021-88724227  |

کلاس های زبان روسی

کلاس های زبان روسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

زبان روسی، زبان اسلاویچ شرقی است و به لهجه ها و گویش های محلی صحبت می شود. گویش مدرن مسکو در آکادمی دوره های آموزشی زبان های واشنگتن استفاده می شود. به کلاس های ما ملحق شوید!

سطوح مختلف کلاس زبان روسی

روسی 1 : این دوره با معرفی زبان های اسلواچ و مقایسه آن با زبان های جرمن ها آغاز می شود. شرکت کنندگان الفبای سیریلیک را به همراه تلفط روسی یاد می گیرند. گونه های مختلف آدرس به شکل رسمی و غیر رسمی معرفی می شود. هر درس شامل دیالوگ هایی است که تکرار شده است و هدف آن فعال سازی اصصلاحات و الگوهای دایلوگی است که در هر مکالمه وجود دارد.

کلاس های زبان روسی

بافت های کاربردی مطرح شده اند و دستور زبان پایه، اسم ها و جنسیت ها، فاعل ها، حروف اضافه و حالت های مختلف فعل در حالت حال آموزش داده می شود. در آخر این دوره، شرکت کنندگان دسته ای از کلمات کاربردی را یاد گرفته اند تا بتوانند احوالپرسی مودبانه داشته باشند، برای اینکه سوالات کوتاه به همراه پاسخ های کوتاهی بگیرند و نیز برای پاسخ به جملات خبری و توصیفی مربوط به موضوعاتی مانند خانواده، زندگی و کار.

کتاب های مورد نیاز تحصیل زبان روسی

Lubensky, S. (2002). Nachalo, Book 1 (2nd ed.). Boston: McGraw-Hill. (ISBN: 9780072433937)

روسی 2 :پیش نیاز آن تکمیل زبان روسی 1 و یا اجازه مدرس  است و شرکت کنندگان در این دوره مطالب گفته شده در دوره روسی 1 را مرور می کنند تا در ذهن تثبیت شود و دانش زبانی را بنیان نهند، همانطور که در موقعیت های روزانه از آن استفاده می شود. پیشرفت واژگانی مورد تاکید واقع است. از نظر ساختاری، مواد مشمول شامل فعل ها، سوال درباره مکان و مسیریابی، پایان صفت ها در جملات، شکل اسم ها و صفت های گرفته شده از اسم ها. موضوعات پوشش داده شده در این سطح خانه، کارهای روزانه، آخر هفته، صحبت در مورد علاقمندی ها، و غیرعلاقمندی ها، نیاز ها و امکانات است.

کتاب مورد نیاز (سطح یک تا شش):

Lubensky, S. (2002). Nachalo, Book 1 (2nd ed.). Boston: McGraw-Hill. (ISBN: 9780072433937)

تحصیل سطح 3 زبان روسی

روسی 3 که پیش نیاز آن تکمیل زبان روسی 2 یا اجازه مدرس می باشدو  در اسن سطح، شرکت کنندگان به اندازه کافی به روسی مسلط شده اند تا بتوانند با سایرین ارتباط برقرار کنند و به معرفی زبان روسی بپردازند، آن ها می توانند در مورد موضوعاتی مانند برنامه ها، خرید، ملاقات افراد، مکالمه های تلفنی و آشپزی با یکدیگر صحبت کنند. ساختار زبانی: اصلاح کننده های خاص، فاعل و مفعول های غیر مستقیم، اسم ها و صفت ها، و فعل های مورد حرکت. ریشه های فعل های کامل و ناقص و زمان آینده نیز در این دوره تدریس می شود.

کتاب مورد نیاز (سطح یک تا شش):

Lubensky, S. (2002). Nachalo, Book 1 (2nd ed.). Boston: McGraw-Hill. (ISBN: 9780072433937)

روسی 4

پیش نیاز: تکمیل زبان روسی 3 و یا اجازه مدرس

این دوره ساختار دستوری دوره های پیشین را دوره می کند. زبان غیرمستقیم، ساختارهای غیرشخصی، امری، و سایر گونه های فعل تدریس می شود. در طول این دوره، شرکت کنندگان بهتر می توانند در مورد علاقمندی های فرهنگی و وقایع و اتفاقات بحث کنند، به خصوص آن دسته از افرادی که با فرهنگ معروف روسیه آشنایی بیشتری دارند. راه های بیشتری برای بیان نیازها، خواسته ها، تاریخ ها  و برنامه ها مورد بحث قرار می گیرد.

برای اتخاذ تصمیم و شروع دوره آموزش زبان روسی در شیراز یا تهران با مشاورین موسسه میرداماد گفت و گو کنید تا شما را راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا