071-91009294  | 021-88724227  |

کشور ها با بیشترین آمار مهاجر به مجارستان

کشور ها با بیشترین آمار مهاجر به مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور مجارستان یکی از کشور های اروپایی است که افراد زیادی برای مهاجرت به آن اقدام می کنند. مهاجرت به مجارستان از کشور های مختلفی امکان پذیر است. در واقع متقاضیان مهاجرت به مجارستان با اهداف مختلفی برای اقامت این کشور اقدام می کنند. عده ای برای کار در مجارستان وارد این کشور می شوند و عده ای دیگر برای سایر اهداف مهاجرتی مانند تحصیل در مجارستان یا سرمایه گذاری در مجارستان وارد این کشور می شوند. به تازگی اما دولت مجارستانی آماری را در ارتباط با مهاجران به این کشور منتشر کرده است. در این بررسی ها کشور ها با بیشترین آمار مهاجر به مجارستان معرفی شده اند.

کشور ها با بیشترین آمار مهاجر به مجارستان

کشور هایی که بیشترین مهاجر را در مجارستان دارند، طی اخباری توسط دولت این کشور معرفی شده اند. مهاجران به مجارستان از کشور های مختلفی به منظور های زیادی وارد این کشور می شوند. در یک آمار بررسی شده توسط مرکز آمار اکثر مهاجران مهاجرت به مجارستان شهروندان اوکراین ، رومانی ، آلمان و صرب هستند. سال گذشته ، بیش از ۱۰ هزار شهروند دو تابعیتی مجارستانی که در خارج از کشور متولد شده اند ، به مجارستان نقل مکان کردند. اکثریت این مهاجران از رومانی بودند.

البته دولت اعلام کرده است که این مقدار برابر است با میانگین سه سال گذشته در مجارستان. به عبارتی در سال های گذشته هم تعداد بسیاری از مجار ها که تصمیم گرفتند ثروت خود را در خارج از کشور امتحان کنند به این کشور بازگشتند. طبق آماری که توسط دولت مجارستان ارائه شده است، تعداد بیشتری از خانواده های آلمانی به دلیل ایمن تر بودن به مجارستان مهاجرت می کنند. در سال های گذشته آنچه تغییر نکرده این است که اکثر مهاجرانی که به مجارستان می آیند از کشور های رومانی ، آلمان ، صربستان و چین وارد این کشور می شوند. 

بررسی روند مهاجرتی به اوکراین

در سال های گذشته یک فاجعه جمعیتی در مجارستان رخ داد و ۳ و ۸ دهم میلیون نفر در مدت زمان ده سال این کشور را ترک کردند. اما با این وجود خبر خوب این است که تعداد مهاجران اوکراینی شروع به رشد چشمگیر کرد. علاوه بر این ، این واقعیت تقویت شد که قبل از بحران ، مجارستان با کمبود گسترده متخصص مواجه بود. طبق بررسی های ارائه شده توسط پورتال خبری مجارستان، نزدیک به ۲۰۰ هزار خارجی در کجارستان زندگی می کنند. ممکن است در نگاه اول قابل توجه باشد.

در هر صورت ، هنوز تعداد زیادی از اوکراینی ها برای مدت طولانی در مجارستان زندگی می کنند که می توانند یک شهر بزرگتر از اشترگوم را با هم پر کنند. مهاجران به اوکراین همان طور که اشاره کردیم بیشتر در سال های گذشته از کشور های اوکراین، رومانی، آلمان، صربستان و چین وارد این کشور شده اند. عموم این مهاجران برای روش های مختلف مانند کار در مجارستان یا تحصیل در مجارستان اقدام می کنند. البته برای سرمایه گذاری در مجارستان هم اقداماتی را صورت می دهند. این سرمایه گذاری ها بر مبنای خرید ملک در مجارستان یا ثبت شرکت در مجارستان می باشد. 

اسکرول به بالا