071-91009294  | 021-88724227  |

پرستاری در آلمان

پرستاری در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

چرا دانشجویان در آلمان در رشته پرستاری تحصیل می کنند؟ آلمان یک کشور با تاریخ پیچیده و در عین حال جامع، این کشور دارای تمام عناصر اصلی است که دانش آموزان کالج باید تجربه آموزشی لذت بخش، جذاب و تحریک کننده داشته باشند.آموزش پرستاری در آلمان جزو بسیاری از کالج ها و دانشگاه های مهم کشور است،در ادامه با ما همراه باشید.

تحصیل پرستاری در آلمان

آلمان مانند اغلب کشورهای بزرگ دنیا در حال حاضر کمبود پرستاران واجد شرایط را دارد. برای رفع تقاضای رو به رشد، بسیاری از موسسات در تلاش برای هدایت نامزدهای بالقوه در پرستاری هستند،و همچنین در برخی موارد،کمک های مالی، کمک به استخدام و کاهش هزینه های برنامه، برای انگیزه بیشتر پرستاران را اعمال می کنند.یکی از بزرگترین دانشگاه های معتبر دنیا برای تحصیل در آلمان در رشنه پرستاری دانشگاه اولم می باشد، که یک دانشکده دولتی با تحصیلات عالی در شهر اولم است که در آلمان بادن وورتمبرگ واقع شده است.

این دانشکده در سال 1967 تأسیس شد و در زمینه علوم طبیعی و کاربردی، از جمله زیست شناسی، شیمی، مهندسی، پزشکی و پرستاری، در میان دیگران تمرکز دارد. نظرسنجی اخیر توسط Times High School رتبه 22 دانشگاه برتر اولم را در فهرست 100 دانشگاه برتر جهان زیر 50 سال به ثبت رساند. افراد متقاضی می توانند اقدام به مهاجرت به آلمان نموده و در رشته پرستاری تحصیل کنند.

آموزش پرستاری در دانشگاه های آلمان

در دانشگاه اولم و سایر مدارس که پرستاری را به عنوان بخشی از برنامه درسی خود ارائه می دهند، کاندیداها قبل از آغاز دوره تحصیلی، نیم ساعت وقت خود را در انجام تمرین های عملی در یک محیط بیمارستان صرف می کنند. تمام دوره های پرستاری دوره های کارشناسی ارشد با توجه به مقررات شهروندی اتحادیه اروپا، برنامه هایی با سه سال در نظر گرفته شده و شامل 3300 ساعت مطالعات نظری و 2500 ساعت تمرین عملی در انواع مختلف بیمارستان می باشد. هنگامی که دانش آموزان این الزامات را برآورده می کنند، واجد شرایط برای امتحان پرستاری ملی می باشند، که بر اساس آن نمره گذار، آنها گواهینامه پرستاری خود را کسب می کنند.

آموزش پرستاری در دانشگاه های آلمان

دوره های پرستاری در آلمان

پرستارانی که دوره های کارشناسی خود را تکمیل می کنند، آنها واجد شرایط تحصیل در مقطع خاصی می باشند یا به عنوان یک زبان Fachweiterbildung در آلمان یاد می گیرند. به طور طبیعی، حقوق برای پرستاران که یک Fachweiterbildung کسب کرده اند، یک برنامه 800 ساعته دو ساله است که از طریق آن پرستاران می توانند گواهینامه ویژه را در زمینه هایی مانند: ICU، بیهوشی، سرطان، مراقبت در منزل، روانپزشکی، مراقبت تسکین دهنده، بهداشت، یا مدیریت دوره های تخصصی را دریافت کنند که بیشتر در زمینه هایی مانند مراقبت از زخم و کنترل کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.شما می توانید از روش مهاجرت تحصیلی به آلمان اقدام کنید در این راستا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد مشورت کنید.

اسکرول به بالا