071-91009294  | 021-88724227  |

پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان

پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در طول سال های گذشته،  با باز کردن منابع مختلف، مراکز علمی و بالینی، مانند آزمایشگاه سلول های بنیادی، مرکز پزشکی و… ظرفیت پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان افزایش یافته است.

درخواست پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان

این دانشگاه دارای چهار دانشکده – پزشکی، دندانپزشکی، دانشکده داروسازی و بهداشت عمومی است. تعداد کل دانش آموزان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، 8844 نفر را شامل می شود، از جمله بیش از 500 دانشجوی بین المللی از 15 کشور از جمله هند، عربستان سعودی، ایران، عراق، مصر، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، ترکمنستان و غیره. صندوق کتابخانه دانشگاه شامل 680334 مورد از ادبیات آموزشی، پزشکی و علمی، از جمله 151100 مورد از کتاب های الکترونیکی است. دانشگاه دارای کتابخانه الکترونیک مجهز است، به اینترنت متصل است، برای همه ذینفعان قابل دسترسی است. دانشگاه بوعلی سینا تاجیکستان یکی از دانشگاه های علوم پزشکی این کشور محسوب می شود.

با توجه به منابع موجود و طیفی از فرصت ها، کتابخانه دانشگاه به عنوان بهترین کتابخانه پزشکی تخصصی در کشور محسوب می شود. در طول سال های گذشته، ظرفیت دانشگاه ها برای تحصیل در تاجیکستان با باز کردن منابع مختلف، مراکز علمی و بالینی، مانند آزمایشگاه سلول های بنیادی، مرکز پزشکی بر اساس شواهد، مرکز اطلاعات دارو، مرکز آموزشی-بالینی “دندانپزشکی”، مرکز تشخیصی و درمان، مهارت های بالینی مرکز و غیره. بعضی از مراکز و آزمایشگاه هایی که در چارچوب ATSMU کار می کنند، در جمهوری متداول هستند و حمایت از موسسات علمی و پزشکی در سطح ملی را فراهم می کنند.پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی تاجیکستان

دانشگاه علوم پزشکی Avicenna تاجیکستان

دانشگاه ما دوره های زیر را برای دانش آموزان پیشنهادی ارائه می دهد:

  • دکترای پزشکی (6 سال) 3500 دلار
  • پزشکی عمومی (5 سال) 3500 دلار
  • دندانپزشکی (5سال) ) 3500 دلار
  • داروسازی (5 سال) 3000 دلار
  • پرستاری (2 سال) 2200 دلار
  • دوره مقدماتی (1 سال) 1000 دلار

توجه داشته باشید که تمام دوره های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در تاجیکستان در هر دو زبان انگلیسی و روسی قابل دسترسی است. تمام دانشجویان پس از اتمام کلاس ها، هزینه های خود را مستقیما به دانشگاه می دهند. پذیرش باز است.

مدارک لازم برای پذیرش تحصیل در تاجیکستان

شما یک نسخه از پاسپورت دانشجویی را به من ارسال می‌کنید و یک نسخه از مدارک تحصیلی عالی را با هزینه صد ویزا بابت درخواست ویزا به مبلغ 100 دلار و من دعوت نامه را می‌فرستم که می‌توانید از سفارت تاجیکستان، اسلام آباد، VISA دریافت کنید. در هنگام ورود دانشجو باید 300 دلار امریکا برای روند پذیرش به من پرداخت کنند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با مشاورین حقوقی موسسه میرداماد گفت و گو کنید و همچنین قبل از  این اقدام با مشاورین تلفنی ما بصورت رایگان صحبت کنید.

نظرات کاربران

  • توسط اعظم ظریفی
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام برای تحصیل در رشته دندانپزشکی تاجیکستان بخوام از طریق موسسه شما اقدام کنم به چه صورت هست؟ و چه شرایطی لازم داره؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 19, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزبخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های تاجیکستان باید بسته به زبان تحصیل مدرک زبان ارائه دهید یا در دوره های زبان شرکت نمایید. توجه داشته باشید که هیچ یک از دانشگاه های علوم پزشکی تاجیکستان مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا