071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به اروپا از طریق خرید شرکت

مهاجرت به اروپا از طریق خرید شرکت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شرایط مهاجرت به اروپا از طریق خرید شرکت شامل ثبت شرکت یا افتتاح نمایندگی در خارج از کشور است. بسیاری از بازرگانان نه تنها در شرایط مطلوب برای انجام کسب و کار، بلکه به اقامت قانونی شخصی در قلمرو شهروندی اتحادیه اروپا، علاقه مند هستند. یکی از بهترین گزینه ها اجازه اقامت در لیتوانی بر اساس مهاجرت تجاری است. برای دریافت اجازه اقامت در لیتوانی، شما باید یک شرکت را خریداری کنید.

شرایط مهاجرت به اروپا از طریق خرید شرکت

برای ثبت یک شرکت اول از همه لازم است که نام آینده، فرم حقوقی، نوع فعالیت، تعداد بنیانگذاران، اندازه سرمایه ثبت شده (در صورت ایجاد شرکت سهامی) را انتخاب کنید. حداقل سرمایه مجاز، برای ثبت یک شرکت سهامی در لیتوانی و برای دریافت اجازه اقامت در لیتوانی، 2900 یورو هست (در صورتی که یک شرکت توسط یک شخص تاسیس شود). اگر این شرکت توسط چندین نفر ایجاد شود، حداقل سهام، که هر یک از آن ها باید داشته باشند 50.000 لیتر (15.000 یورو) می باشد. همچنین فرصتی برای خرید یک شرکت از قبل تاسیس شده، وجود دارد که به طور قابل توجهی زمان و هزینه های مالی برای ثبت نام تجاری را کاهش می دهد.

مهاجرت تجاری به لیتوانی

برای کسب اجازه اقامت در لیتوانی، شرکت ثبت شده باید حداقل فعالیت را انجام دهد و تمام مالیات لازم را پرداخت کند. هیچ موردی برای گردش سالانه شرکت و سود آن وجود ندارد. علاوه بر این، لازم است شما تأیید کنید که اقامت خارجی در لیتوانی برای انجام فعالیت شرکت اجباری است.

مهاجرت تجاری به لیتوانی

برای مثال، قرارداد کاری که بین فرد خارجی و شرکت ثبت شده امضا شده است تایید می کند این فرد خارجی یک موقعیت نظارت در این شرکت را دارد و دستمزد خود را دریافت کرده است. چرا لیتوانی بهترین گزینه برای مهاجرت تجاری است؟

  • شرایط مهاجرت به لیتوانی فرصت جنبش بدون روادید را در قلمرو کل منطقه شنگن فراهم می کند.
  • شرایط مناسب برای اعتبار در بهترین بانک های اروپایی
  • اجازه اقامت در لیتوانی روند دریافت ویزا را به ایالات متحده آمریکا، کانادا، ویزای انگلستان، استرالیا و تعدادی از کشورهای دیگر ساده می کند.
  • ثبت یک شرکت در لیتوانی به شما این امکان را می دهد که یک ماشین بخرید و آن را به کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای دیگر ببرید و استفاده کنید.

مالیات در لیتوانی

مالیات بر درآمد شرکت های لیتوانی حدود 15٪ است، با این حال اگر بیش از 10 کارمند در شرکت وجود نداشته و گردش مالی سالیانه به میزان 1 میلیون لیتر تجاوز نکند، نرخ مالیات 5٪ می شود. مالیات بردرآمد در لیتوانی به قرار زیر می باشد:

  • مالیات بر درآمد افراد 15٪
  • مالیات بر ارزش افزوده 21٪
  • مالیات بر سود سهام 20٪
  • مالیات بر املاک و مستغلات 0،3-1٪

موسسه میرداماد خدماتی را در زمینه فروش شرکت های جدید تشکیل شده با سرمایه های مختلف مجاز ارائه می دهد، با ما در تماس باشید تا در این مسیر شما را راهنمایی کنیم.

اسکرول به بالا