071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت خانه در رم ایتالیا

قیمت خانه در رم ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

خرید خانه در ایتالیا یکی از روش های سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا می باشد زیرا که شهر رم از مناطق دارای املاک روبه رشد در ایتالیا می باشد. این مقاله که به همت موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی موارد زیر می پردازد.

  • وضعیت بازار خرید خانه در رم ایتالیا
  • هزینه های اضافی خرید خانه و مالیات در رم ایتالیا

برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با مشاورین موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  3. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

وضعیت بازار خرید خانه در رم ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا و خرید خانه در رم باید بدانید که وضعیت فعلی بازار املاک و مستغلات روم با روند نزولی ادامه می یابد، زیرا ناشی از حباب بازار از راه دور است، که بخشی از آن را به سوداگری مربوط به معرفی یورو در سال 2001 نسبت می دهد. گرچه این بازار املاک و مستغلات روم سقوط نکرد اما روند کاهشی قابل توجه و در عین حال پایدار را مشاهده کرده است. املاک و مستغلات در ایتالیا یک پناهگاه امن سنتی است، بنابراین رکود مضاعف، باعث شد مردم به سرمایه گذاری در املاک بپردازند و از تصادف ناگهانی همانطور که در ایالات متحده دیدیم اجتناب کردند. زیرا آخرین داده های اقتصادی حاکی از بهبود اقتصادی پیش بینی شده ایتالیا است. این همراه با یک سالگرد غیرمنتظره می تواند تأثیر مثبتی در املاک و مستغلات در شهر داشته باشد زیرا سرمایه گذاران این فرصت را برای خرید و متعاقب آن اجاره به هجوم بزرگی از گردشگری می بینند، که حدود 25 میلیون نفر در آن تخمین زده می شود. همچنین این را در نظر بگیرید که می توان این بازار را در اواخر سال ادامه داد.

وضعیت بازار خرید خانه در رم ایتالیا
وضعیت بازار خرید خانه در رم ایتالیا

گران ترین منطقه در بازار املاک و مستغلات رم، پله اسپانیا و مناطق اطراف آن است که برای هر متر مربع 13000 یورو هزینه دارد. برای مکان های مرمت شده ارزان ترین منطقه رم با 3500 یورو در هر متر مربع در بازار است. با این حال، در اینجا م فقط مناطقی را با عملکرد جالب ذکر خواهد شد، بنابراین ملک های قابل اجاره ای به راحتی می توانند برای اهداف توریستی، از جمله Testaccio، مناطقی از املاک و مستغلات دارای علائم تجاری Trastevere و Borgo Pio که می توانند در محدوده قیمت 5000 یورو خریداری شوند، نقل کنند. به 7000 € در هر متر مربع اگر سرمایه گذار علاقه ای به خرید برای مصارف خصوصی، خارج از مرکز رم و در نزدیکی مدارس بین المللی داشته باشد، یک محله معتبر به نام اولیگیاتا را پیشنهاد شده است که قیمت ویلا بسیار جالب برای ویلاهای خود را که در یک پارک خصوصی زیبا غرق شده اند، با زمین گلف و امکانات سوارکاری.

هزینه های اضافی خرید خانه و مالیات در رم ایتالیا

افراد ممگن است با اهداف خاصی مثل تحصیل در ایتالیا و یا کار و … وارد این کشور شوند و به دنبال خرید خانه باشند. خریدار باید تمام هزینه های دفتر اسناد رسمی را بپردازد، که این امر به قیمت فروش ملک بستگی دارد و اینکه آیا دفتر اسناد رسمی هم برای قرارداد مقدماتی و هم برای بسته شدن یا فقط در بسته شدن استفاده می شود، بستگی دارد. اگر این اولین ملک خریداری شده شما در رم باشد و خریدار در رم اقامت داشته باشد، مالیات بر املاک بدهکار کمتر از آن است که خریدار قبلاً در رم دارای املاک دیگری باشد یا غیر مقیم باشد. مالیات ها هر از گاهی تغییر می کنند بنابراین سؤال از افراد متخصص در امور مالی عاقلانه است. مالیات ملک برای غیر مقیمان بالاتر است 10 درصد از قیمت فروش می رسد. هزینه های دیگری نیز وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که از نماینده سؤال می کنید. برای هزینه های خرید ملک در رم به وب سایت Agenzia delle Entrate (اداره درآمد دولت) مراجعه کنید. (فقط به زبان ایتالیایی است، بنابراین ممکن است شما کمک بخواهید) در بخش Agevolazioni per l’acquisto della prima casa منطقه ای وجود دارد که هزینه های رسمی و تخفیف مالیاتی را شرح می دهد.
در پایان، خریدار سند یا عنوان (atto di vendita) را امضا می کند، که باید ظرف 30 روز ثبت شود. عمل رسمی معمولاً بعداً 45 روز آماده است. توجه داشته باشید که اگر خریدار به ایتالیایی مسلط نباشد ، ممکن است مترجم لازم باشد. در این مورد، قانون ایتالیایی مشخص می کند که این عمل یا عنوان به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی (یا زبان خریدار) است و مترجم در این عمل یا عنوان ذکر شده است. خریدار ممکن است مترجم را انتخاب کرده یا از دفتر اسناد رسمی بخواهد یک شخص را بگیرد.
در پایان، به خریدار کلید ملک داده می شود اما باید قبل از داشتن حقوقی کامل در مورد ملک منتظر نسخه اصلی این سند یا عنوان باشد. بوروکراسی در ایتالیا بسیار پیچیده است بنابراین توصیه می شود در طول معامله از متخصصان انگلیسی زبان استفاده کنید.

پس از مطالعه مقاله بالا با هزینه زندگی در ایتالیا ،قیمت های مختلف در شهر رم برای خرید ملک همچنین هزینه های اضافی و مالیات بر خرید ملک در این شهر اطلاعات کسب کردید. برای راهنمایی بیشتر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد قیمت خانه در رم ایتالیا

1- میانگین قیمت خانه در رم ایتالیا چقدر است؟

میانگین خانه برای هر متر 3000 یورو تا 5000 یورو می باشد.

2- آیا خرید خانه در رم ایتالیا مقرون به صرفه است؟

در صورت تصمیم به سرمایه گذاری بلند مدت جواب بله است زیرا رم کشوری توریستی با زار املاک قوی می باشد.

3- مالیات بر ملک در رم چقدر است؟

مالیات بیش از 10% قیمت خرید ملک می باشد.

4- آیا قیمت ملک در رم ایتالیا گران است؟

تقریبا می توان گفت قیمت ها به دلیل توریستی بودن شهر رم گران هستند.

5- آیا هزینه های اضافه بر قیمت ملک هنگتم خرید ملک در رم ایتالیا وجود دارد؟

بله، هزینه های نقل و انتقالات و مالیات را خریدار باید پرداخت کند.

6- آیا خارجی ها می توانند در رم ایتالیا ملک بخرند؟

بله، هر خارجی می تواند در رم ایتالیا خانه بخرد.

7- آیا خرید ملک در رم ایتالیا باعث اخذ اقامت می شود؟

خیر، خرید ملک در رم ایتالیا به شما اجازه اقامت نمی دهد.

8- آیا وام هایی برای خرید ملک در رم ایتالیا وجود دارد؟

خیر، به خارجی های غیر ساکن وام خرید مسکن داده نمی شود.

9- آیا بازار خرید خانه در رم رشد دارد؟

بله، بازار خرید خانه در رم ایتالیا رشد بسیار خوبی دارد.

10- خرید ملک در رم ایتالیا آسان است؟

بله، اما در صورت نیاز شما باید یک مترجم حرفه ای داشته باشید.

11- قیمت املاک در رم ایتالیا دارای ثبات است؟

قیمت ها در رم ایتالیا رشد مثبت داشته اما با شیبی مشخص افزایش می یابد.

اسکرول به بالا