071-91009294  | 021-88724227  |

قوانین جدید مهاجرتی به استرالیا 2023

قوانین جدید مهاجرتی به استرالیا ۲۰۲۱

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور های مختلف قوانین متفاوتی را برای مهاجرت دارند. این قوانین برای شرایط مختلف متفاوت می باشد و هر فردی بر مبنای کشور مقصد خود می تواند تصمیم گیری نماید. کشور استرالیا برای مهاجرت نیز شرایط خاصی را اعمال کرده است. این قوانین و شرایط عموما به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا می باشد. از این رو اگر تمایل به مهاجرت به استرالیا دارید باید با این قوانین آشنا شوید. به تازگی نیز دولت این کشور به روز رسانی هایی را در ارتباط با قوانین استرالیا در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است. از این رو ما در ادامه به بررسی قوانین جدید مهاجرتی به استرالیا ۲۰۲۱ می پردازیم.

قوانین جدید مهاجرتی به استرالیا 2023

مهاجرت به استرالیا از راه هایی همچون تحصیل در استرالیا یا کار در استرالیا امکان پذیر می باشد. یا این وجود در دوران کرونا و برای سال جدید میلادی یعنی سال ۲۰۲۱ قوانین و شرایط جدیدی اعلام شده است. در حالی که Covid-19 همچنان به اقتصاد استرالیا ضربه می زند ، دولت سرانجام از بروزرسانی برنامه های مهاجرت خود برای سال ۲۰۲۱ خبر داد.

استرالیا سطح برنامه ریزی جدید مهاجرت را برای سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است. مهاجرت همیشه کمک قابل توجهی به فرهنگ و اقتصاد استرالیا کرده است، بنابراین محدودیت های سفر در سال 2020 و انتشار تاخیر سهمیه های مهاجرت ماهر به ویژه کشور را متضرر کرده است. همه اینها در بدترین شوک اقتصادی استرالیا در نزدیک به یک قرن گذشته و اولین مهاجرت خالص منفی آن به خارج از کشور از زمان جنگ جهانی دوم رخ داده است. در ۶ اکتبر ، بودجه فدرال استرالیا ، پس از سه ماه تأخیر ، اعلام شد. بودجه جدید شامل برنامه های بلند مدت مفصل برای خنثی کردن اثرات Covid-19 در مهاجرت و برخی از تغییرات دیگر می باشد.

بودجه جدید مهاجرتی 2023 استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا اقدامات جدیدی در زمینه بودجه مهاجرتی صورت گرفته است. برای جذب مشاغل بین المللی بیشتر و استعداد های استثنایی به استرالیا و برای حمایت از بهبودی پس از Covid و تقویت مشاغل محلی ، گروه ویژه جدیدی برای فعالیت های جهانی و جذب استعداد های جهانی تاسیس خواهد شد. این طرح مبتنی بر طرح استعداد های جهانی موجود و برنامه نوآوری و سرمایه گذاری در تجارت خواهد بود. در کنار این ها تغییرات در ویزای موقت نوآوری و سرمایه گذاری تجاری همراه با بهبود کیفیت متقاضیان است. در واقع در روند سرمایه گذاری و شرایط اقامت تغییراتی ایجاد خواهد شد.

ظرفیت مهاجرتی در این بخش از ۶۸۶۲ به تعداد ۱۳۵۰۰ رسیده است و دولت پردازش این ویزای استرالیا را در اولویت قرار خواهد داد. این خبر خوبی است و نشانه ای از قصد دولت برای استفاده از این گروه برای کمک به بهبود اقتصادی شرایط استرالیا می باشد. کسانی که قصد دارند برای اخذ ویزای همراه استرالیا هم برنامه ریزی کنند شرایط خوبی خواهند داشت و برای اکثریت این افراد ویزای مذکور صادر می شود. این تلاش به دنبال پرداختن به تقریباً تمام متقاضیان حاضر در انتظار نهایی شدن ویزا است. از این رو می توان گفت که قوانین جدید با شرایط جدید برای مهاجرت به استرالیا اعمال می شوند. 

اسکرول به بالا