071-91009294  | 021-88724227  |

طراحی لباس در کانادا

طراحی لباس در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کالج های حرفه ای با برنامه های طراحی لباس در کانادا و مد ، دوره ها و مدارک تحصیلی در ساسکاچوان، گرنتون و تورنتو را تحت شرایط و راه های مهاجرت به کانادا برای خارجی ها ارائه می دهند.

دوره طراحی لباس در کانادا

موسسه فناوری گرنتون در سال 1934 تأسیس شد.این موسسه مجموعه ای شگفت انگیز از برنامه ها را در زمینه های گوناگون از طریق آموزش از راه دور ارائه می دهد.دانش آموزان می توانند سرعت خود را تنظیم و دوره ی انتخابی خود را با راحتی خانه ی خود کامل کنند. دانش آموزان هم ممکن است همزمان کار کنند و تحصیل و به آنها کمک های مالی برای تامین هزینه ی آموزش هایشان تعلق می گیرد. برنامه های پرداخت انعطاف پذیرشهریه دانشکده، دانش آموزان را برای رسیدن به اهداف و آرمان هایشان آسان تر می کند.دوره طراحی لباس در کانادا

دوره طراحی لباس کالج کندی کانادا

کالج کندی تضمین می کند که دانش آموزان طبق آخرین تکنیک ها آموزش ببینند زیرا برنامه درسی به طور مداوم بررسی و به روز می شود.کالج خدمات مشاوره ای و کمک های مالی را برای دانش آموزان ارائه می دهد. از آنجا که آنها در کالج کندی به صورت حرفه ای آموزش دیده اند، آنها پس از فارغ التحصیلی انواع مختلف گروه کاری را می توانند انتخاب می کنند.

آکادمی طراحی مد ساسکاتون کانادا

آکادمی طراحی مد، مدرسه ای است مورد تایید دولت که مدرک طراحی مدرن را در استان ساسکاچوان دارد.آکادمی طیف وسیعی از دوره های دیپلم و گواهینامه های مختلف جنبه های صنعت مد را ارائه می دهد. برنامه ی آموزش از راه دور نیز موجود است که دوره ای مستقل را ارائه می دهد.

کالج مارکا کانادا

کالج Marca در 228،21 خیابان شرق، ساکاتون، کانادا واقع شده است. این کالج بخشی از گروه MC Colleges است و در زمینه مد، زیبایی شناسی و مدل مو دوره هایی را ارائه می دهد. دوره های آموزشی در کالج بسیار صنعت گرا هستند و به دانش آموزان نه تنها تکنیک های زیبایی شناسی، بلکه بازاریابی مناسب و ارتقاء نیزآموزش می دهند. دانش آموزان همچنین جنبه های کسب و کار در صنعت مد و آرایش را آموزش می دهند. البته ناگفته نماند که مشاورین تحصیلی موسسه حقوقی میرداماد آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه تحصیل و مهاجرت به کانادا به شما متقاضیان عزیز می باشند.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

هزینه های تحصیل در کانادا

اسکرول به بالا