071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا

شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیل در خارج از کشور هزینه بسیار زیادی دارد. با کار کردن می توانید هزینه تحصیلی را پرداخت کنید و یک تجربه لذت بخش داشته باشید. برای شروع، به عنوان یک دانشجوی بین المللی، می توانید سه گزینه شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا را داشته باشید که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

 

الزامات و شرایط کار ضمن تحصیل در کانادا

هیچ تغییری در قوانین مربوط به کار در حین تحصیل در کانادا وجود ندارد. اگر شما یک دانش آموز می باشید و دارای مجوز تحصیلی معتبر هستید، شما واجد شرایط کار در پردیس خواهید بود. تا زمانی که نمره آکادمیک خود را تضعیف نکنید، می توانید درخواست کار کنید و شغل های موجود در محوطه را دریافت کنید. آنها معمولا مشاغل را در هر کسب و کار محلی در داخل محوطه دانشگاه یا مشاغل تحقیقاتی بیشتر قرار می دهند. بسیاری از دانشگاه ها در کانادا یک مأمور تعیین شده در محوطه دانشگاه دارند که می توانند به شما در پیدا کردن یک شغل مناسب کمک کنند.

کار در کانادا

دانش آموزانی که درخواست تحصیل و مهاجرت به کانادا می کنند، مجاز به استفاده از مجوز کار نخواهند بود. با توجه به قوانینی که از تاریخ 1 ژوئن 2016 اعمال شد، اگر شما دارای اجازه تحصیلی معتبر هستید، شما به طور خودکار واجد شرایط کار در محوطه دانشگاه می باشید.

کار در کانادا

واجد شرایط کار کردن در محوطه دانشگاه های کانادا می توانند حداکثر 20 ساعت در هفته مشغول به کار شوند. توجه داشته باشید که برای انجام کار، باید ثبت نام کنید. واجد شرایط بودن شما برای کار کردن پردیس با مجوز کار بستگی به شرایطی که در مجوز تحصیل شما نوشته شده است دارد.

در صورتی که علاقمند به تحصیل در رشته روانشناسی در کانادا هستید می توانید برای پذیرش تحصیلی اقدام نمایید.

درخواست کار در کانادا در حین تحصیل

اگر زبان انگلیسی یا فرانسوی را به عنوان زبان دوم خود می دانید و یا در هر یک از دوره های آمادگی ثبت نام کرده اید، شما مشغول به کار در خارج از دانشگاه نخواهید بود. در این سناریو، شما باید برای ارزیابی از استخدام و توسعه اجتماعی کانادا ظاهر شوید. هنگامی که یک ارزیابی مثبت دریافت می کنید، می توانید برای اجازه کار در کانادا در محوطه دانشگاه درخواست بدهید. یک برنامه تعاونی به عنوان یک برنامه آموزشی یکپارچه در آموزش شغلی تعریف شده است. معمولا دانشجویان در بعضی موارد اعتبارات تحصیلی دریافت می کنند. موسسه آموزشی مورد نظر شما باید معتبر باشد که این کار برای برنامه تحصیلی / حرفه ای انجام شده توسط شما اهمیت دارد.

ویزای تحصیلی کانادا

واجد شرایط بودن برای کار در کانادا در حالی که شما در کانادا تحصیل می کنید، بستگی به ویزای تحصیلی شما و اینکه آیا شما در موسسه تعیین شده ثبت نام کرده اید یا نه دارد. توصیه می کنیم قبل از برنامه ریزی نظارت بر تحصیل در کانادا، معیار بازپرداخت را درک کنید. با این حال، کشور همچنان یک مقصد نسبتا مطلوب با قوانین مهاجرت آسان و گزینه هایی برای ادامه تحصیل در کانادا است.

هزینه تحصیل در کانادا می تواند گران باشد به گفته دانشگاه مونترال، از هزینه دانشگاهی تا فعالیت های سرگرم کننده ماجراجویانه و غذای کلاسیک شمالی آمریکایی، دانشجویان حدود 15،050 دلار (11685 دلار آمریکا) در سال را صرف هزینه های زندگی می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه های گفته شده بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد به گفت و گو بنشینید.

اسکرول به بالا