071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل رشته حقوق در سوئد

رشته ی حقوق در سوئد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دوره های رشته ی حقوق در سوئد به دو سطح، دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تقسیم می شوند که مجموعا 270 واحد می باشد،که هزینه های تحصیل در این مقطع بستگی به موسسه انتخابی دانشجو دارد.

شرایط تحصیلات رشته ی حقوق در سوئد

برای تحصیل در سوئد در رشته حقوق، دریافت کنندگان مدرک برای تکمیل تحصیلات خود باید 5 سال کار دولتی یا خصوصی در یک شرکت حقوقی را انجام دهند. آنها همچنین باید شخصیت شایسته ای داشته و یک آزمون علمی دقیق را پاس کنند . در نهایت تنها ساکنین این کشور، علاوه برافراد ازکشورهای دیگر اتحادیه اروپا و همچنین سوئیس، واجد شرایط فعالیت به عنوان قاضی در سوئد می باشند.

دوره های حقوق در دانشگاه های سوئد

دوره های تحصیلی حقوق، اگر شما مایل به کار در حرفه های سنتی حقوق مانند قاضی، دادستان و وکیل هستید،کمک های مالی تحصیلی خوبی ارائه می کند. شما همچنین می توانید موقعیت خود را در بخش کسب و کار یا بخش عمومی اعمال کنید. این برنامه بر مبنای آموزش گام به گام با فعالیت دانشجویی گسترده است.دوره های حقوق به ترتیب به دو سطح، دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تقسیم می شوند و مجموعا 270 واحد می باشد. یک اعتبار معادل یک ECTS است.سطح مقطع کارشناسی شامل شش ترم، 180 واحد و متمرکز بر مطالعات موضوع های اجباری و اساسی است. هدف این است که دانش آموزان را به ارزیابی های لازم از نظام حقوقی و ابزارهای نظری مورد نیاز برای ادامه تحصیلات پیشرفته و بین رشته ای در سطح بعدی سوق دهیم.

دوره های حقوق در دانشگاه های سوئد

هزینه های تحصیل در دانشگاه های سوئد

هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی بستگی به موسسه دارد. فرصت های تحصیلی متعددی (بورسیه) برای دانشجویان بین المللی برای کمک به پرداخت هزینه های تحصیلشان وجود دارد.دفاتر حقوقی عمومی در سوئد وجود ندارند. وکلا به طور اختصاصی در دفاتر خصوصی فعالیت می کنند. به طور کلی، وکلا در سوئد مشاوره های قانونی را ارائه می دهند، اما شرکت های حقوقی نیز طیفی از وظایف قانونی را شامل می شوند، از جمله مالکیت شرکت، بازسازی مالی، املاک، مالیات، سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی و غیره.

اقامت سوئد و روشهای مهاجرت سوئد روندی را دارد که متخصصین مهاجرتی موسسه میرداماد شما را به طور واضح و کامل، راهنمایی خواهند کرد.

 

اسکرول به بالا