071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه لافبورو انگلستان

دانشگاه لافبورو انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

انگلستان سرزمینی کهن و پهناور و یکی از محبوب ترین و برترین مقصدهای مهاجران برای شغل، تحصیل و مهاجرت می باشد. از تاور بریج و رودخانه تیمز که بگذریم از شرایط تحصیلی فوق العاده دانشگاه های آن نمی توانیم بگذریم. بالا بودن سطح علمی دانشگاه ها و بالا بودن کیفیت زندگی، این کشور را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت تحصیلی تبدیل کرده است. برای شرکت در برنامه های دانشگاه لافبورو انگلستان شما باید حداقل شرایط ورود را داشته باشید.

در این مقاله که به کمک مشاوران مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد تهیه و تدوین شده است قصد داریم تا با توجه به تجربه و دانش و مهارتی که در طی این سال ها کسب کرده ایم، درباره تحصیل در انگلستان و ویزای تحصیلی انگلستان به شما ذهنیتی اولیه و اصولی دهیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای آینده خود بگیرید.

تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

دانشگاه لافبورو دارای یکی از سرسبز ترین محوطه های دانشگاهی در انگلستان می باشد و در شهرستان لستیشر واقع شده است. این دانشگاه در سال 1909 تاسیس شد و کار خود را با دوره های آموزشی فنی، علوم و هنر آغاز نمود و هم اکنون دارای 19 دپارتمان و کالج مختلف می باشد. این دانشگاه منشور خود را در سال 1966 تحت عنوان دانشگاه فنی لافبورو دریافت نمود.

علی رغم تاریخچه درخشان این دانشگاه فنی، نمی توان در بحث از آن حرفی از ورزش نزد. این دانشگاه به دلیل برتری دپارتمان ورزشی خود در سطح بین المللی و ملی شناخته شده است. شناخته شده ترین افراد دنیای ورزشی چون سباستین کو، پائولا ردکلیف و برنده کاپ جهانی راگبی، کلایو وودوارد در این دانشگاه تحصیل کرده اند. همزمان با آمادگی رسمی دانشجویان برای مسابقات المپیک در سال 2012، دانشجویان قدیمی و جدید این دانشگاه توانستند، 35 مدال افتخار آفرین را در سال 2014 برای کشور و دانشگاه لافبورو کسب نمایند.

تسهیلات ورزشی ممتاز این دانشگاه دارای یک مرکز ورزشی سرپوشیده، یک استادیوم درفضای باز و 50 استخر شنا می باشد. کتابخانه این دانشگاه دارای 500.000 جلد کتاب، 90.000 نشریه و ماهنامه های صحافی شده و دسترسی به بیش از 30.000 مجله الکترونیکی می باشد. این کتابخانه 4 طبقه دارای 250 ایستگاه کاری بوده و بیشترین کتاب کرایه داده شده نظریه بانکداری مدرن وآموزش آن توسط شلاق هفرمن می باشد. با اقدام دانشگاه لافبورو لندن، این موسسه امکان تحصیل در رشته های آموزش تکمیلی و فوق لیسانس را در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد، افزایش داده است.

همه دانش آموزان نیاز به تحصیلات متوسطه ای دارند که آن ها را برای تحصیل در انگلستان در موسسه علمی آماده کرده است. لطفا توجه داشته باشید که تصمیم نهایی در مورد پذیرش در برنامه توسط هیئت پذیرش UCG گرفته می شود و تنها پس از درخواست شما به اطلاع شما خواهد رسید. مهارت در زبان انگلیسی حداقل الزام پذیرش برای تمام برنامه های تحصیلی انگلیسی ارائه شده توسط دانشگاه لافبورو انگلستان است. این به این معنی است که شما بایستی مدرک مهارت انگلیسی را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست ارائه دهید.

شرایط پذیرش در دانشگاه لافبورو انگلستان

شرایط زبان انگلیسی استاندارد، جهت تحصیل در این دانشگاه به این صورت است که در آزمون آیلتس 6.5 برای کل آزمون و 6.0 برای هر مهارتاز این آزمون از جمله خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن می باشد. ممکن است بعضی موسسات و مدارس، نمرات بالاتری از دانشجو بخواهند (شرایط مورد نیاز به دانشجو ارسال می گردد).

برای رشته هایی که اساس آن تحقیق است، بعضی از موسسات و کالج ها ممکن است بنا به دلیل مهارت بالای دانش زبان انگلیسی مورد نیاز (برای انجام امور تحقیقی)، نمرات بالاتری از دانشجو در آزمون های زبان بخواهند. جزییات این موضوع به دانشجو ارسال می گردد.

دارا بودن دانش ریاضیات پایه نیزممکن است به عنوان شرط بعضی از رشته ها مانند آمار و ارقام باشد؛ اگرچه دانش ریاضیات پایه، هیچگاه معادل دانش ریاضیات سطح A نخواهد بود وجایگزین مناسبی برای سطح A ریاضیات نمی باشد در حالی که رشته مورد نیاز می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس باید نمره کل 14.0 داشته باشند. علاوه بر آن برای الزامات زبان انگلیسی می بایست نمره کل 5.5 و حداقل نمره 5.5 برای هر مهارت آزمون آیلتس را ارائه دهند.

پس از ارسال درخواست دانشجو، فرم درخواست وی به همراه اطلاعاتی راجع به علاقه دانشجو به رشته مورد نظر، توانایی و پتانسیل وی برای آن رشته به دقت مورد ارزیابی مدیران قرار می گیرد. بعضی از رشته ها جهت پذیرش به مصاحبه و ارائه نمونه کار از سوی متقاضی نیازمند هستند. اطلاعات رشته های خاص را در فهرست بندی رشته های مجزا می توانید بیابید. تحصیل در انگلیستان یکی از راه های مهاجرت به انگلستان می باشد.

متقاضی باید شرایط پیشنهادی ویژه برای دوره تحصیلی را دریافت نموده باشد و یا انتظار دریافت آن را داشته باشد. هرچند مطابقت با این شرایط چندان ساده نیست. برای بسیاری از رشته ها درخواست های متعددی دریافت می کنیم؛ اما امکان پذیرش تنها تعدادی از متقاضیان می باشد و قطعا قادر به پذیرش کسانی که حداقل شرایط ورودی را نداشته نباشند، نخواهد بود.

در روند پذیرش، دانشگاه از اطلاعات زمینه ای در مورد شرایط و صلاحیت های علمی دانشجو استفاده می کند تا تشخیص دهد که کدام دانشجویان توانایی کسب موفقیت در تحصیلات عالی را دارا می باشند.

چنانچه متقاضی بتواند از سوی دانشگاه پذیرش دریافت نماید، می بایست موفقیت های کسب شده در دوره تحصیل پیشین خود را به دانشگاه ارائه دهد. پذیرش دانشجو در UCAS در دسترس خواهد بود.

برای سال تحصیلی 2020، تمامی پذیرش های آکادمیک و غیر آکادمیک می بایست تا 31 اگوست سال 2020 انجام شود. تقاضای افرادی که پس از این تاریخ نهایی واجدشرایط می شوند، در صورتی که جا برای آنان وجود داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.

یک اسکن گزارش نمرات از آیلتس می تواند در سیستم پذیرش آنلاین (OAS) آپلود شود یا از طریق ایمیل ارسال شود. در ابتدا، اسکن نمره TOEFL و گواهینامه کمبریج باید در OAS آپلود شود. اگر شما مجاز به دریافت پذیرش باشید، باید از ما یک نمره گزارش اصلی دریافت کنید. لطفا توجه داشته باشید که برخی از افراد می توانند از شرایط لازم برای معاف زبان استفاده کنند:

  • سخنرانان بومی انگلیسی
  • متقاضیان با دیپلم IB /EB تدریس و ارزیابی به زبان انگلیسی
  • متقاضیان با یک دیپلم VWO هلندی و 7 یا بالاتر در زبان انگلیسی
  • متقاضیان با یک دیپلم آلمانی Abitur و 10 یا بالاتر برای زبان انگلیسی Kurs
  • متقاضیان با یک دیپلم متوسطه از یک کشور انگلیسی زبان (کانادا، استرالیا، نیوزیلند، انگلستان، ایرلند)
الزامات زبان در دانشگاه لافبور انگلستان
الزامات زبان در دانشگاه لافبور انگلستان

الزامات زبان در دانشگاه لافبور انگلستان

دانشگاه لافبورو انگلستان تسلط زبان انگلیسی در آزمون های زیر را قبول می کند: آزمون آیلتس، TOEFL ،CAE یا زبان انگلیسی از مرکز زبان دانشگاه گرونینگن. حداقل نمرات مورد نیاز برای این آزمون ها در ادامه آمده است، همچنین نمرات آزمون نمی تواند بیش از دو سال اعتبار داشته باشد:

    • آیلتس Academic) 6.5) حداقل 6 در هر بخش
    • TOEFL IBT (آزمون آنلاین اینترنتی) 92، حداقل 21 در هر بخش
    • TOEFL CBT (آزمون مبتنی بر کامپیوتر) 237، حداقل 21 در هر بخش
    • TOEFL PBT (آزمون مبتنی بر کاغذ) 580، حداقل 55 در هر بخش
    • کمبریج انگلیسی CAE یا CPE گواهی

رتبه و رنکینگ دانشگاه لافبورو انگلستان

رتبه بندی دانشگاهی جهانی تایمز در سال 2020، بالغ بر 1400 دانشگاه، 92 کشور سرتاسر جهان را به عنوان بزرگ ترین و متنوع ترین رتبه بندی، مورد بررسی قرار داده است. این رتبه بندی شامل 13 معیار می باشد که از میان آنان می توان به آموزش، تحقیقات، دانش انتقالی و بینش بین المللی اشاره نمود. این رتبه بندی که توسط دانشجویان، معلمان و دولت و متخصصان صنعت مورد پذیرش می باشد، جدول بندی مناسبی از دانشگاه ها را فراهم نموده است.

نگاهی به شیوه رتبه بندی دانشگاهی جهانی سال 2020

برای چهارمین سال متوالی، دانشگاه آکسفورد در رتبه اول قرار دارد و این در حالی است که دانشگاه کمبریج به جایگاه سوم تنزل یافته است. موسسه تکنولوژی کالیفرنیا از جایگاه سوم به دوم رسیده و این درحالی است که دانشگاه استنفورد، ییل، هاروارد و کالج سلطنتی لندن در لیست 10 کالج برتر قرار دارند. دانشگاه های تسینگهوا و پکن از چین به ترتیب دارای جایگاه 23 ام و 24ام هستند. دانشگاه های این کشور درصدد تداوم تاثیر و حضور خود در صحنه های جهانی می باشند.

دانشگاه های ایالات متحده یک بار دیگر در جایگاه های برتر جهان قرار دارند درحالی که دانشگاه های برتر کانادا به بالای این فهرست صعود کرده اند. در اروپا، موسسات برتر ایتالیا در لیست 200 دانشگاه برتر قرار دارند و آلمان همچنان با قدرت ادامه می دهد. هرچند، انگلستان کمی ضعیف عمل کرده است.

در دیگر کشورها مانند ایران، از میان 40 موسسه آموزش عالی 11 دانشگاه در رتبه بندی برتر قرار دارند و در آمریکای لاتین تلاش ها برای حضور در رقابت جهانی ادامه دارد.اگرچه برزیل نیز در حال اضافه شدن به این فهرست می باشد. دیگر کشور هایی که به تازگی به این رتبه بندی اضافه شده اند شامل برونی، کوبا، مالتا، مونتنگرو، پورتوریکو و ویتنام می باشد. بنگلادش نیز به تازگی به این فهرست پیوسته است.

  • رتبه بندی دانشگاهی یانگ: رتبه 62
  • رتبه بندی آموزشی اروپا: رتبه 48
هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان
هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

هزینه های کلی برای تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان به شرح زیر می باشد:

  • هزینه شهریه دروس پایه بین المللی از 17500 پوند شروع می شود.
  • هزینه شهریه دانشجویان لیسانس از 17500 پوند و هزینه اقامت از 3700 یورو آغاز می شود.
  • هزینه شهریه دانشجویان فوق لیسانس از 18250 پوند می باشد، و همچنین هزینه اقامت در لندن و لافبورو برای این دانشجویان به ترتیب از 6123 پوند و 4646.18 پوند است.
  • برای دانشجویان بین المللی، هزینه شهریه مقطع لیسانس از 8000 الی 30000 پوند در سال برای دوره تمام وقت می باشد. به خاطر داشته باشید که مبلغ بالاتر متعلق به رشته های پزشکی در بهترین کالج ها می باشد؛ اما به طور میانگین، هزینه مقطع لیسانس برای دانشجویان بین المللی در حدود 12000 پوند در سال می باشد.
  • هزینه شهریه مقاطع فوق لیسانس برای دانشجویان بین المللی در حدود 10000 الی 13000 پوند در سال به صورت تمام وقت می باشد.
  • برای رشته های آزمایشگاهی و تحقیقاتی متوسط هزینه شهریه سالانه 14000 پوند است. برای رشته های پزشکی، متوسط شهریه 21000 پوند می باشد.

از آنجایی که هزینه زندگی نیز بحث برانگیز است، باید گفت که میزان این هزینه به سبک زندگی، شیوه خرج کردن و بودجه بستگی دارد. هزینه های زیر، برای یک ماه در نظر گرفته شده اند. شما می توانید هزینه ماهانه خود را با توجه به زمان اقامت خود در انگلستان تخمین بزنید.

هزینه زندگی در انگلستان

هزینه های ضروری ماهانه در انگلیستان به صورت زیر می باشد:

  • هزینه اجاره: 450 پوند
  • هزینه غذا: 200 پوند
  • هزینه برق و گاز: 60 پوند
  • هزینه اینترنت: 40 پوند
  • هزینه موبایل: 30 پوند
  • هزینه خشک شویی: 25 پوند
  • هزینه کتاب های درسی: 40 پوند
  • هزینه پوشاک: 75 پوند
  • هزینه کرایه اتوبوس: 45 پوند (برای کارت اتوبوس برای چهارهفته)
  • هزینه بلیط سینما: 9 پوند
  • هزینه شام در رستوران: 15 پوند
  • جمع کل: 989 پوند در ماه

ویزای انگلستان و مهاجرت نیازمند پرداخت 1020 پوند در ماه می باشد. این هزینه، به هزینه شهریه اضافه می گردد. این مبلغ حداقل هزینه مورد نیاز جهت زندگی در لندن است، هزینه در دیگر نقاط انگلستان ارزان تر خواهد بود.

چنانچه مایل به تحصیل در دانشگاهی خارج از لندن هستید، باید 820 پوند در ماه جهت هزینه ویزا و مهاجرت به انگلستان پرداخت نمایید. میانگین هزینه اقامت 150 پوند در هفته می باشد. تخمین زده شده است که علاوه بر هزینه اجاره، 104 پوند در هفته برای مخارج زندگی مورد نیاز است. این هزینه با توجه به سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود.

رشته های تحصیلی دانشگاه لافبورو انگلستان
رشته های تحصیلی دانشگاه لافبورو انگلستان

رشته های تحصیلی دانشگاه لافبورو انگلستان

  • رشته های تحصیلی ارائه شده دانشگاه لافبورو انگلستان
  • حسابداری و مدیریت مالی
  • لیسانس علوم بازرگانی و اقتصاد
  • مهندسی هوانوردی
  • لیسانس مهندسی
  • مهندسی معماری
  • کارشناسی ارشد مهندسی
  • مهندسی راه و ساختمان
  • کارشناسی معماری
  • معماری و طراحی شهری
  • مهندسی خودرو
  • کارشناسی مهندسی
  • مهندسی مواد گرایش خودرو
  • کارشناسی مواد
  • زیست شیمی (بیوشیمی)
  • کارشناسی علوم زیستی
  • کارشناسی ارشدعلوم زیستی
  • مهندسی زیست شناسی
  • علوم بیولوژیکی
  • مهندسی زیست ماده
  • تجزیه و تحلیل تجاری
  • کارشناسی علوم بازرگانی و اقتصاد
  • اقتصاد بازرگانی و مالی
  • روان شناسی بازرگانی
  • کارشناسی علوم روان شناسی
  • کارشناسی مهندسی شیمی
  • کارشناسی علوم شیمی
  • کارشناسی ارشد شیمی
  • مدیریت بازرگانی
  • کارشناسی علوم ساختمان
  • علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی
  • کارشناسی علوم کامپیوتر
  • کارشناسی ارشدعلوم کامپیوتر
  • علوم کامپیوتر و ریاضیات
  • کامپیوتر و مدیریت
  • کارشناسی علوم کامپیوتر و مدیریت
  • کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر
  • مدیریت مهندسی ساختمان
  • کارشناسی علوم ساختمان
  • جرم شناسی و سیاست اجتماعی
  • لیسانس جرم شناسی و جامعه شناسی
  • کارشناسی علوم مطالعات اجتماعی و سیاسی
  • اقتصاد و مدیریت
  • کارشناسی علوم بازرگانی و اقتصاد
  • مهندسی الکترونیک و سیستم های کامپیوتری
  • کارشناسی مهندسی مکانیک و برق و تولید
  • مدیریت مهندسی
  • فیزیک مهندسی
  • زبان انگلیسی و علوم ورزشی
  • ادبیات انگلیسی
  • انگلیسی با گرایش مطالعات بازرگانی
  • انگلیسی با گرایش نوشتار خلاقانه
  • انگلیسی با گرایش علوم انسانی دیجیتال
  • ریاضیات مالی
  • هنرهای زیبا
  • جغرافیا و مدیریت
  • جغرافیا و علوم ورزشی
  • جغرافیا با گرایش اقتصاد
  • ارتباطات و طرح گرافیکی
  • تاریخ و روابط بین الملل
  • تاریخ و سیاست
  • زیست شناسی انسانی
  • طراحی و تکنولوژی صنعتی
  • مدیریت تکنولوژی اطلاعات گرایش بازرگانی (ITMB)
  • تجارت بین الملل
  • مهندسی تولید
  • مهندسی و علوم مواد
  • ریاضیات و حسابداری و مدیریت مالی
  • ریاضیات و فیزیک
  • ریاضیات و علوم ورزشی
  • ریاضیات با گرایش اقتصاد
  • ریاضیات با گرایش آمار
  • مهندسی مکانیک
  • رسانه و ارتباطات
  • شیمی دارویی و داروسازی
  • علوم طبیعی
  • فیزیک با گرایش فیزیک تئوری
  • سیاست و روابط بین الملل
  • سیاست با گرایش اقتصاد
  • سیاست و فلسفه و اقتصاد
  • مهندسی طراحی محصول
  • روان شناسی با گرایش ارتباطات
  • روان شناسی با گرایش جرم شناسی
  • مهندسی رباتیک، مکاترونیک و کنترل
  • مهندسی مکانیک، برق و تولید
  • مهندسی رباتیک، مکاترونیک و کنترل
  • مهندسی مکانیک، برق و تولید
  • جامعه شناسی
  • مطالعات اجتماعی و سیاسی
  • جامعه شناسی و رسانه
  • جامعه شناسی و مطالعات سیاسی
  • روان شناسی
  • علوم ورزشی و تمرین بدنی
  • مدیریت ورزشی
  • ورزش، مربیگری و آموزش جسمی
  • تکنولوژی ورزشی
  • طراحی شهری

مشاوران با تجربه موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد با دارا بودن دو شعبه در شهرهای تهران و شیراز بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها را به شما ارائه می دهند. اگر در پی ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه ها و کشورهای جهان می باشید جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل و اقامت انگلستان با همکاران ما تماس بگیرید. مطمئنا این مشاوران با تجربه فراوان در امر مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه، بهترین راه را به شما ارائه می دهند و آینده ای روشن را برای شما و خانواده اتان رقم می زنند.

اسکرول به بالا