071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه علوم و فنون بهداشت قبرس نه تنها با امکانات و تحصیلات عالی، بلکه امکانات اقامتی مدرن را برای دانشجویان خود فراهم می کند. مجموعه اقامت CHSSU شامل آپارتمان و اتاق های دو نفره است. هر آپارتمان مبله و شامل کالاهای اساسی و اینترنت بی سیم سفارشی است. اطلاعاتی درباره مورد تایید بودن دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس توسط وزارت علوم ایران در دسترس نمی باشد.

تحصیل در دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس (KSTU) یک ظهور جدید در منطقه آموزش عالی قبرس است. در حال حاضر KSTU بزرگترین موسسه آموزش عالی برای علوم پزشکی در N.Cyprus است، که ادامه دهنده بهترین سنت ها است. این دانشگاه بزرگترین موسسه آموزش عالی برای علوم پزشکی در شمال قبرس است، که با موفقیت مطالعات، تحقیق و عمل بالینی را ادغام کرده است. KSTU شامل دو آکادمی اصلی است: آکادمی پزشکی و آکادمی اجتماعی. دانشجویان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس و پرستاری، مهارت های عملی خود را در KSTU، موسسه پزشکی مجهز در قبرس شمالی دریافت خواهند کرد.

آموزش در دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

برنامه تحصیل دندانپزشکی در قبرس در دانشگاه علوم پزشکی به طور کلی 5 سال طول می کشد، که در آن دانشجویان، 300 ECTS را جمع آوری خواهند کرد. زبان آموزش انگلیسی است و مطالعات با عنوان “دندانپزشک” تکمیل می شود. در طول تحصیل، دانشجویان دانش پایه دندانپزشکی قبرس را یاد خواهند گرفت.

آموزش در دانشگاه علوم درمانی و اجتماعی قبرس

علاوه بر دانش پایه نظری در زمینه دندانپزشکی، یک برنامه درسی طراحی شده است که به ویژه شامل مهارت های عملی دانشجویان و همچنین تحلیلی از پیشرفت های جدید در زمینه دندانپزشکی می شود. به منظور آموزش دانشجویان دندانپزشکی به بهترین نحو ممکن، مفهوم آموزش بین رشته ای است. تمرکز ویژه در طول مطالعات بر آموزش عملی است.

تحصیلی داروسازی در قبرس

برنامه تحصیل داروسازی در قبرس در دانشگاه علوم پزشکی به مدت 5 سال است که در طی آن 300 ECTS باید جمع آوری شود. زبان آموزش برنامه درسی انگلیسی است و فارغ التحصیلان عنوان “داروساز” را دریافت خواهند کرد. به علاوه دانش پایه مورد نیاز در زمینه داروسازی (بیوشیمی، فیزیولوژی، فارماکولوژی و غیره)، دانشجویان مخصوصا برای یادگیری به کار عملی می پردازند.

همانند سایر زمینه های مطالعه، آموزش بین رشته ای یک پیش نیاز اولیه است. بنابراین، دوره های آموزشی در مورد موضوعات تغذیه و رژیم غذایی، مدیریت سلامت، ژنتیک، بیوانفورماتیک و علوم اجتماعی در برنامه درسی نیز وجود دارد. یادگیری بین رشته ای باعث می شود دانشجویان ارتباطات خاصی (علت-تأثیر-درمان) را آسان تر کنند.

تحصیلی روانشناسی در قبرس

برنامه تحصیلی روانشناسی در دانشگاه علوم پزشکی قبرس به مدت 4 سال است. در این 4 سال، 240 ECTS باید کسب شود. در پایان مطالعات، تمام فارغ التحصیلان عنوان “روانشناس” را دریافت خواهند کرد. علاوه بر دانش پایه روانشناختی، برنامه درسی به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان بتوانند تقریبا به طور عملی و حرفه ای کار کنند، تا مهارت های عملی را که برای حرفه آینده شان اهمیت بالایی دارند، بدست آورند. فراتر از آن، آنها باید یاد بگیرند که به دنبال تحولات جاری روانشناسی باشند، چرا که این یک زمینه به سرعت در حال تغییر است. بنابراین، برنامه درسی همچنین شامل: روانشناسی اجتماعی، توسعه، بالینی، روانشناسی کودک و روانشناسی عصب می شود.

پذیرش در  دانشگاه علوم پزشکی قبرس

برای پذیرش در یکی از برنامه های بین المللی زبان انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی قبرس، همه شرکت کنندگان باید در پروسه درخواست MSA شرکت کنند. برنامه درسی و مقاطع دانشگاه علوم و فنون بهداشتی قبرس با فرایند بولونیا سازگار است و بنابراین در اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سایر کشورها، به عنوان مثال ایالات متحده آمریکا به رسمیت شناخته شده است. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به نروژ را دارید و اطلاعات این مقاله برای شما کافی نبود، بهتر است که با مشاورین ما در موسسه میرداماد همراه باشید.

اسکرول به بالا