071-91009294  | 021-88724227  |

خوابگاه دانشگاه دوستی ملل روسیه

خوابگاه دانشگاه دوستی ملل روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشکده پزشکی روسیه جهت حمایت از دانشجویان بین المللی و متقاضیان خارجی خوابگاه دانشگاه دوستی ملل روسیه را برای این افراد مهیا کرده است.

خوابگاه دانشگاه دوستی ملل روسیه

ساپورت و حمایت دانشجویان و متقاضیان بین المللی:

دانشکده پزشکی روسیه جهت حمایت از دانشجویان بین المللی و متقاضیان خارجی اساتیدی را برای نظارت بر درس، کلاس های اضافه، هدایت گروه های دانشجویی و اجتماعات دانشجویی گمارده است تا بتواند هرچه بهتر ادامه تحصیل دانشجویان را تحت بررسی قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه ضعف و کم و کاستی بلافاصله آن را برطرف کند. در واقع بواسطه این شیوه دانشجویان نه تنها خود را با دانشگاه بلکه  خود را با مسکو و قوانین آن تطبیق دهند، از کیفیت تحصیل بالا، امکانات تفریحی، امکانات ورزشی لذت برده و با فرهنگ ها و ملیت های جدید، آداب و رسوم و جشن های مختلف مربوط به ملیت ها آشنا می شوند.

خوابگاه دانشگاه دوستی ملل روسیه

اقامت در خوابگاه دانشگاه روسیه

زندگی روزمره دانشجویان بین المللی:

دانشگاه دوستی ملل روسیه تمامی امکانات رفاهی و تحصیلی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا بدین واسطه دانشجویان بتوانند به بهترین شیوه ممکن از تحصیل و امکانات تفریحی و رفاهی خود لذت ببرند. خوابگاه این دانشگاه یکی از مجهزترین خوابگاه های شهر روسیه معرفی شده و سازمان بررسی خوابگاه های روسیه این خوایگاه را برترین خوابگاه معرفی کرده است و این از جمله دلایلی است که باعث شهرت این دانشگاه شده است.

مساحت این خوابگاه 50 هزار هکتار بوده و در کنار پارک واقع شده تا دانشجویان بتوانند هنگام استراحت از فضای کارت لذت ببرند.

ساختمان دانشگاه تشکیل شده از 13خوابگاه، 20 ساختمان جهت تحصیل در روسیه، یک مرکز ورزشی، یک ساختمان پزشکی، یک مرکز درمانی، بانک، مغازه و 20 عدد رستوران و کافه

خوابگاه دانشگاه روسیه

ساختمان مختص تحصیل و همچنین ساختمان مربوط به خوابگاه در کنار هم قرار گرفته اند تا تحصیل و زندگی دانشجویان در آرامش صورت گیرد. درضمن خوابگاه دارای تمامی امکانات رفاهی از جمله آرایشگاه، خشک شویی، شست و شوی لباس، مغازه خرید لباس، فروشگاه، بانک، پست و …بوده و هر اتاق نیز به تلویزیون، تلفن و اینترنت نیز مجهز است. در ضمن در پایان باید خاطر نشان کرد که این دانشگاه به دوربین مدار بسته و سیستم بررسی رفت و آمد دانشجو نیز مجهز است تا هیچ چیز تحت هیچ شرایطی نتواند آرامش دانشجویان را به هم بزند.

اکنون اگر مایلید که برای اقدامی کامل و آگاهانه گام بردارید، بهتر است که با کارشناسان حقوقی موسسه میرداماد گفت و گو کنید تا ساده ترین و موثرترین راه را در پیش روی شما قرار دهند.

همچنین می توانید از فرصت مشاوره رایگان با مشاورین تلفنی ما بهره ببرید و اطلاعات آغازین لازم را کسب کنید.

اسکرول به بالا