071-91009294  | 021-88724227  |

تمدید ممنوعیت ورود به نروژ به دلیل کرونا

تمدید ممنوعیت ورود به نروژ به دلیل کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

نروژ یکی از کشور های اروپایی است که همانند سایر کشور ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا محدودیت های بسیاری را اعمال کرده است. این محدودیت ها در بخش های مختلف مهاجرتی به این کشور می باشد. در واقع می توان گفت که شرایط مهاجرت به نروژ دستخوش تغییراتی شده است. نروژ همانند کشور های دیگر برای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا اقداماتی را صورت داده است. این اقدامات در موج جدید شیوع بیماری کووید نوزده دارای تغییراتی هم می باشد. شما برای هر روشی مثلا تحصیل در نروژ یا کار در نروژ وارد این کشور می شوید، باید قوانین مربوط به مهاجرت را رعایت کنید. به تازگی نیز اخباری مبنی بر تمدید ممنوعیت ورود به نروژ به دلیل کرونا منتشر شده است.

تمدید ممنوعیت ورود به نروژ به دلیل کرونا

دولت نروژ تصمیم گرفته است ممنوعیت ورود شهروندان کشور های ثالث در سراسر اتحادیه اروپا را که از اواسط ماه مارس و در میان موج دوم ویروس کرونا همراه با هشدار های زمستان سخت و طولانی می باشد و توسط اپیدمیولوژیست های سراسر اروپا اعلام شده تمدید نماید. به گزارش SchengenVisaInfo.com ، این تصمیم توسط وزارت دادگستری و امنیت عمومی نروژ اعلام شده است که بر اساس آن ، ممنوعیت ورود تا ۱ ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی تمدید می شود.

ویروس کرونا ویروس همچنان تهدیدی برای سلامت عمومی است و تا زمانی که نسبت کافی از جمعیت از واکسیناسیون در امان نمانند ، این خطر همچنان ادامه خواهد داشت. با توجه به این ، مدت زمان قوانین باید تمدید شود. از این رو وزارتخانه های مربوطه در نروژ با همکاری انستیتوی بهداشت عمومی نروژ (NIPH)، مدت زمان محدودیت های ورود را به طور مستمر ، در راستای جلوگیری از توسعه بیماری همه گیر در نروژ و بیشتر در اروپا و جهان ارزیابی می کنند. 

مهاجرت به نروژ در دوران کرونا

مهاجرت به نروژ در دوران کرونا دارای شرایط ویژه ای است. این شرایط خصوصا برای ویزای همراه و خانواده های خارج از نروژ تا قبل از کریسمس ادامه دارد. کلیه افرادی که اجازه ورود به نروژ را دارند ، به عنوان الزامات اسناد سفر و ویزا ، مشمول قوانین عمومی در قانون مهاجرت هستند. آنها همچنین باید قوانین ورود مانند آزمایش کووید نوزده و قرنطینه را رعایت کنند. وزیر دادگستری مونیکا مالاند خاطرنشان کرد: “دولت ارزیابی مستمر از مدت زمان لازم بودن محدودیت ها را انجام می دهد” و افزود که دولت همچنین در حال بررسی روند مربوط به قانون های اخذ شده در دوران کرونا می باشد.

تصمیمات دولت نروژ عموما در راستای تلاش نروژ برای اجازه ورود افراد بیشتر به این کشور بدون به خطر انداختن سلامت شهروندان خود و ایجاد افزایش مجدد موارد اتخاذ شده است. از این رو هر فردی که تمایل به مهاجرت به نروژ دارد و به هر دلیل قصد ورود به این کشور را داشته باشد باید با رعایت قوانین این کار را صورت دهد. متقاضیان تحصیل در نروژ یا کار در نروژ باید همانند سایر گروه های مهاجر به این کشور قوانین را به طور دقیق رعایت کنند و پس از ورود نیز قرنطینه ۱۴ روزه را اعمال کنند. 

اسکرول به بالا