071-91009294  | 021-88724227  |

تدریس زبان روسی در شیراز

تدریس زبان روسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای شفافیت در موارد ضروری که هنوز در باره مزایای  فراگیری و تدریس زبان روسی متحیر ( سر در گم ) هستید با متخصصین موسسه میرداماد گفت و گو و مشورت کنید.

فراگیری و تدریس زبان روسی

این موسسه میرداماد همه موارد لازم که برای شروع به یادگیری زبان روسی به آنها نیاز دارید، را در اختیار شما قرار می دهد. در موسسه، الفبای زبان روسی ، فهرست واژه ها و دروس گرامر (دستور زبان) اولیه ، دستورالعمل های (راهنمایی های) تلفظ ، فایل های صوتی ، آزمایشات آنلاین ( بر خط ) ، نکات لازم برای یادگیری زبان روسی ، اطلاعات فرهنگی و موارد مشابه بسیار زیادتری خواهید آموخت.

تدریس زبان روسی

دلایل عالی برای فراگیری زبان روسی

ممکن است از قبل دلایل خوبی برای یادگیری و آموزش زبان روسی در شیراز داشته باشید . شاید آوای ( صدای ) لهجه روسی را دوست دارید یا باله و ادبیات روسی را تحسین می کنید ، یا می خواهید یک دوست روسی انتخاب کنید. شاید برنامه ریزی کرده اید که در روسیه تجارت کنید یا می خواهید به عنوان یک گردشگر ( توریست ) ، به آسانی از مسکو دیدن کنید .

اشتیاق فراوان به یادگیری ادبیات کلاسیک (باستانی) روسیه دارید و رؤیای خواندن آثار اصیل کلاسیک روسی را در سر می پرورانید، فرصت را از دست ندهید، بهترین آموزش های زبان روسی را از موسسه میرداماد بخواهید.

نویسندگان با استعداد (خوش طبع) روسی ، از جمله بونین (Bunin) ، چخوف (Chekov) و پوشکین ( Pushkin ) ، دارای آثار ادبی جالب و شگفت آوری می باشند . نوشته های معروف لئو تولستوی ( Leo Tolstoy ) ، فئودور داستایوسکی ( Fyodor Dostoevsky ) و نیکلای گوگول ( Nikolai Gogol ) ، جوهر ( ماهیت ) روح روسیه را بیان می کنند . با این حال ، فرهنگ روسی تنها برای نویسندگان آن شناخته شده نمی باشد . بسیاری از نوازندگان و خوانندگان برجسته مانند اویستراخ ( Oistrakh ) ، چالیاپین ( Chaliapin ) ، چایکوفسکی ( Tchaikovski ) ، و دهها نفر دیگر مانند آنها نیز از روسیه آمده اند . درخشش باله روسی و ستاره های آن از جمله آنا پاولوا ( Anna Pavlova ) ، میخائیل باریشنیکوف ( Mikhail Barishnikov ) و رودلف نویرف ( Rudolf Nureyev ) حتی تا امروز نیز افول ننموده اند . میراث فرهنگی روسیه به طور گسترده ای در سراسر جهان مشهور می باشد و بنابراین ، ضروری است که از دانش زبان روسی کاملاً لذت برده شود و این زبان درک و فهمیده شود .

فرهنگ زبانی در روسیه

مطالبی در باره زیبایی و حجب و حیای بانوان روسی شنیده اید و تمایل دارید سرنوشت خود را در روسیه دنبال کنید . زنان شگفت انگیز و مرموز روسی ، اسطوره های ( الهه های یونانی علوم و هنر  ) بسیاری از هنرمندان و نویسندگان مشهور شده اند . مردم افسانه هایی در باره زیبایی زنان روس گفته اند ، در حالی که سنت ها و ویژگی های آموزش و پرورش روسیه ، ویژگی اصیل و متواضع آنها را شکل می دهد . زنان روسی میزبانهای شگفت انگیزی هستند و اهمیت زیادی در جایگاههای خانوادگی خود دارند . بسیاری از مردان از کشورهای مختلف در سراسر جهان رؤیای داشتن یک زن روسی را به عنوان همسر در ذهن خود دارند . بنابراین ، علاوه بر یادگیری روسی به عنوان یک زبان مناسب برای تسلط به عنوان زبان مادری در ” نیمه دوم ” طول زندگی شما خواهد بود .

سرمایه گذاری در روسیه

از فرصت های سرمایه گذاری پر منفعت ( سودآور ) در روسیه آگاه می باشید و تأسیس یک شرکت در روسیه را مد نظر قرار می دهید . اگر قصد دارید که یک سفر تجاری به روسیه بنمایید ، تمایل دارید تا آمادگی لازم را برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری روسی خود پیدا کنید . مؤسسان شرکت های روسی هوش وافری در اقتصاد بین المللی دارند و علاقمند به ایجاد روابط تجاری با شرکایی از خارج از کشور روسیه می باشند . در عرصه بین المللی ، روسیه به اندازه کافی به نمایش گذاشته شده است . با توجه به اندازه این کشور و منابع طبیعی آن ، بازار روسیه علاقه وافری  به بازرگانان خارجی دارد . طبق نظر کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد تجارت جدی ، به یک نگرش جدی نیاز دارد ، و دانش و معرفی زبان روسی برای برقراری ارتباط مؤثر و کارآمد با شرکای تجاری جدید شما ضروری می باشد . با مشاورین و وکلای ما در تماس باشید.

اسکرول به بالا