071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اتریش از لحاظ اقتصادی کشوری پیشرو است. با وجود حجم نسبتاً کوچک این کشور در اروپا و جمعیت آن، جزء 12 کشور ثروتمند جهان از لحاظ تولید ناخالص داخلی می باشد، اتریش دارای اقتصادی به خوبی توسعه یافته و دارای سطح کیفی بالایی برای زندگی می باشد. بنابراین تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش انتخابی اصلح به شمار می رود.

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اتریش

زبان مادری جهت تحصیل در اتریش، آلمانی اتریشی می باشد و مهارت های یادگیری چند زبان یک مزیت اضافه برای کسب موفقیت بیشتر محسوب می گردد. در عین حال هنوز تعداد زیادی برنامه های آموزشی در دانشگاه های اتریش وجود دارند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. در داخل اتریش ممکن است در مقطع کارشناسی برنامه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود نداشته باشد. با این وجود برنامه های زیادی در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد که زبان انگلیسی را برای تحصیل در اتریش آموزش می دهند.

دوره های تحصیل در اتریش

مهاجرت به اتریش برای تحصیل در زمینه مدیریت، رسانه، فناوری اطلاعات و بازاریابی، بهترین توصیه ها هستند که شامل دوره های تدریس زبان انگلیسی می باشند. شما به راحتی در کشور اتریش می توانید به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل خود بپردازید. ویژگی اصلی سیستم آموزش عالی جهت رشته های تحصیلی در اتریش این است که، یک دوره چهار ساله به حساب می آید (برای تحصیل در دوره کارشناسی).

دوره های تحصیل در اتریش

پس از اتمام مدرک کارشناسی، دانشگاه اغلب کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویانی که ممکن است بخواهند در مقاطع کارشناسی ارشد و حتی دکترا تحصیل کنند، تعلق می گیرد. دانشگاه ها و کالج ها در اتریش نیازهای پذیرش خود را برای دوره های تحصیلات عالی تعیین می کنند، بنابراین آنها به طور قابل توجه ای با یکدیگر متفاوت هستند. بسته به این دوره، دانشجویان ممکن است قادر به گذراندن آموزش عالی با طیف وسیعی از مدارک در مقاطع مختلف تحصیلی باشند.

زبان تحصیل در اتریش

اگر متقاضی ادامه تحصیل در یک مقطع تحصیلی می باشید متوجه خواهید شد که تجربه کاری خوب در کنار هر شرایط تحصیلی را که دارا باشید، مورد توجه قرار می گیرد. بعضی از مؤسسات آموزش عالی و کالج ها دوره های آمادگی برای نوع خاصی از دوره ها را ارائه می دهند. آنها معمولاً معیارهای خاصی برای پذیرش دانش پژوه در این دوره ها در نظر نمی گیرند از این رو به سادگی شما را مجاز به ورود به برنامه های خود می کنند.

زبان آموزشی در دانشگاه های اتریش زبان اتریشی آلمانی می باشد، متقاضیان باید مدرک سطح زبان خود را از طریق نتایج تحصیلی مدارس، در صورت تحصیل در مدرسه های اتریش یا مدارک زبان آلمانی، که یکی از آنها آزمون آزمایشی زبان خارجی برای متقاضیان خارجی می باشد را به دانشگاه ارائه دهند.

سطح زبان در موسسات اتریش

اکثر مؤسسات در اتریش نیاز به مدرک مربوط به سطح بی 1/ بی 2 با توجه به گذرنامه زبان اروپایی شما دارند. برنامه های کارشناسی ارشد و پژوهشی ممکن است نیازی به دانش زبان اتریشی- آلمانی نداشته باشند، زیرا معمولاً این مقاطع و برنامه ها برای دانشجویان بین المللی طراحی شده اند. اگر زبان آموزشی دوره انتخابی شما انگلیسی است، نیاز به حداقل مدرک زبان در سطح بی1/ بی2 با توجه به پاسپورت زبان اروپایی تان دارید. اگر سوالاتی در خصوص تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان دارید، بهتر است به مشاورین موسسه میرداماد تماس بگیرید و سؤال کنید که شرایط این دوره چگونه است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا