071-91009294  | 021-88724227  |

معیار‌های بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

به منظور بررسی بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت موارد و ملاک های فراوانی را باید مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. دراین راستا در این مقاله به بررسی بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • معیارهای مهم انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت
  • روش های مهاجرت به خارج از کشور
  • بهترین کشور جهان برای مهاجرت از نظر اخذ اقامت و تابعیت
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر مالیات
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر امنیت شغلی
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر بیمه اجتماعی
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق بشر
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق شهروندی
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر اقتصاد
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حمایت از سرمایه گذار
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر تبعیض نژادی
  • بهترین کشور برای مهاجرت از نظر آب و هوا
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت

معیارهای مهم انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت

مرحله اول در مهاجرت به خارج از کشور تعیین اهداف مهاجرت می باشد. برخی از مهاجران با هدف اخذ اقامت دائم کشورها اقدام به مهاجرت به این کشورها می کنند. مهاجران در صورتی می توانند تابعیت و شهروندی کشورها را اخذ کنند که چند سال از اقامت و کار و فعالیت مداوم ومستمر آن ها در این کشور گذشته باشد و واجد برخی شرایط باشند.معیارهای مهم از لحاظ متقاضیان مهاجرت به کشورهای برتر جهان، امنیت و ثبات اجتماعی و اقتصادی، بیمه اجتماعی، عدم نگرانی از آینده فرزندان، آب و هوای مطلوب و سیستم حقوقی و اداری مناسب، اخذ اقامت و اخذ تابعیت و موارد فراوان دیگری می باشد. این معیارها و حصول آن ها هنگامی حائز اهمیت است که کشور مقصد دارای ثبات و امنیت اجتماعی و اقتصادی باشد. نظام و سیستم حقوقی و قضایی سالم، حمایت کشور از اتباع خارجی و مهاجران و امنیت از جمله موارد و معیارهای مهم در انتخاب کشور مطلوب برای مهاجرت محسوب می شود. نرخ تورم، نرخ بیکاری و به طور کلی شاخص تامین اجتماعی و بیمه و مالیات کشورها عوامل مهمی در انتخاب کشور مطمئن برای مهاجرت محسوب می شود.به طور کلی افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند، با این نگرانی و دغدغه مواجه می باشند که بهترین کشور برای مهاجرت کجاست؟ آیا مهاجرت می تواند بستر مناسبی برای زندگی بهتر متقاضی محسوب شود؟ آیا با مهاجرت می توان اقامت و تابعیت آن کشور خاص را اخذ کرد؟ و این که کدام کشور برای مهاجرت بهترین کشور می باشد؟

مشاوران و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) تلاش کرده اند تا در این مقاله همه اطلاعات مورد نیاز در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت را به شما ارائه دهند. اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید و به طور کلی اطلاعات چندانی در این زمینه ندارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

روش های مهاجرت به خارج از کشور

مهاجرت به خارج از کشور به روش های گوناگون امکان پذیر است. متقاضی با توجه به شرایط زندگی، سن، تحصیلات، دارا بودن تمکن مالی و هدف مهاجرت می تواند یکی از روش های مهاجرت را انتخاب کند. از جمله روش های مهاجرت به خارج از کشور موارد زیر را می توان بیان کرد:

  • سرمایه گذاری که شامل خرید خانه و ملک، خرید سهام، ثبت شرکت تجاری، کارآفرینی و اشتغال زایی، خرید اوراق قرضه و خرید بورس و اوراق بهادار است.
  • تحصیل در دانشگاه های کشور مقصد
  • اخذ ویزای کار کشور مقصد
  • ازدواج با تبعه و شهروند کشور مقصد
  • تولد کودک در خاک کشور مقصد
  • پناهنده شدن به کشور مقصد
  • دارا بودن استعداد و توانایی خاص در زمینه های فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی

بهترین کشور جهان برای مهاجرت از نظر اخذ اقامت و تابعیت

مهاجرت به برخی کشورها منجر به اخذ اقامت و تابعیت آن کشور می شود. بر این اساس اگر هدف و قصد متقاضی اخذ اقامت آن کشور است، متقاضی باید روش مناسب مهاجرت را انتخاب کند که در نهایت به اخذ اقامت و تابعیت آن کشور منتهی می شود. از آن جا که همه روش های مهاجرت منجر به اخذ اقامت نمی شود، انتخاب روش مناسب و درست مهاجرت حائز اهمیت فراوانی است. بیشتر کشورهای اروپایی پس از ۵ تا ۶ سال کار و اشتغال مجوز اقامت دائم و تابعیت را اعطا می کنند. در مقابل در کشور مالزی و امارات متحده عربی شرایط اخذ اقامت و تابعیت برای متقاضیان وجود ندارد.

بهترین کشور جهان برای مهاجرت از نظر اقامت تابعیت
بهترین کشور جهان برای مهاجرت از نظر اقامت تابعیت

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر مالیات

میزان مالیات بر حقوق و درآمد از موضوعات مهم در انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت می باشد. مبلغ مالیان بر حقوق و درآمد در برخی از کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا بسیار بالا می باشد و در واقع بخش زیادی از حقوق افراد به مالیات تعلق می گیرد. کشورهای لوکزامبورگ، مالتا و موناکو گرچه شهرت کمتری در جهان دارند، اما به دلیل عدم کسر مالیات از حقوق و درآمد افراد از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت از لحاظ عدم وجود مالیات محسوب می شود.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر امنیت شغلی

اولین نکته ای که همه مهاجران در مورد آن به دقت بیشتری نیاز دارند، امنیت شغلی و امنیت اقتصادی در کشور مقصد می باشد. موضوع امنیت و ثبات اقتصادی و اجتماعی از موضوعات مهم در امر مهاجرت محسوب می شود. کشورهایی که دارای سیستم قضایی قدرتمند و مستقل می باشند، مهاجر با اطمینان اقدام به سرمایه گذاری و کار و اشتغال می کند و اطمینان دارد که اگر در کار با مشکلی مواجه شود، سیستم قضایی عادل به برابری و عدالت قضاوت می کند و حکم می راند و دادگاه ها جدا از ملیت و نژاد و بحث ارتباطات و توافقات سیاسی و اجتماعی عمل می کنند. سیستم حقوقی کشور انگلستان مثال خوبی از این اقتدار در نظام قضایی می باشد که فارغ از توافقات فی مابین دیپلماتیک به برابری حکم می راند.اما در طرف دیگر کشورهای عربی با سیستم های قضایی فرمایشی و با رشوه و تداخل افراد بانفوذ و رای و نظر عده ای قلیل بر مسند حکومت نشسته به صدور حکم می پردازند که بیشتر این حکم ها به صورت ناعادلانه می باشد. در بحث برشمردن عوامل امنیت و ثبات در آن چه بیشتر از همه نمود پیدا می کند، درستی و عدم فساد در نظام قضایی و عدم برابری در دادگاه ها و عدم آزادی های مدنی و اجتماعی می باشد. وجود فساد و دستگاه قضایی فاسد فضای نادرستی را در جامعه به وجود می آورد که منجر به عدم امنیت اجتماعی و سپس عدم امنیت اقتصادی برای آن کشور می شود. در فضای مبهم و بدون امنیت اقتصادی و ثبات هیچ مهاجری ترغیب به سرمایه گذاری و کار و اشتغال نمی شود.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر امنیت شغلی
بهترین کشور برای مهاجرت از نظر امنیت شغلی

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر بیمه اجتماعی

بالا بودن هزینه های درمانی و دارویی در بسیاری از کشورها یکی از موضوعات مهم برای مهاجرت می باشد. بر این اساس متقاضی مهاجرت به کشورهای برتر جهان باید بیمه تامین اجتماعی و کلا وضعیت بیمه در آن کشور را مورد بررسی قرار دهد. کشورهای کانادا، سوئد، سوئیس، اتریش، فنلاند، دانمارک، نروژ، آلمان، هلند، موناکو و کشورهای اروپای غربی از لحاظ ارائه بیمه تامین اجتماعی به مهاجران از بهترین کشورهای جهان می باشند. کشور آمریکا علی رغم موارد فراوان برای مهاجرت، دارای هزینه های درمانی بسیار بالایی می باشد و متقاضیان برای مهاجرت به این کشور باید این مورد را حتما در نظر بگیرند.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق بشر

بر اساس قوانین حقوق بشر کشورهای مهاجر پذیر باید با افراد مهاجر مانند افراد تبعه آن کشور رفتار کنند. از جمله عوامل مهم در مهاجرت به خارج از کشور موضوع رفتارهای ملی و بومی می باشد. این قانون در مورد برابری رفتار میان مهاجران و اتباع یک کشور از طرف دولت آن کشور می باشد. بر اساس این قانون اگر کشوری رفتاری مغایر با حق و حقوق شهروندی با مهاجران داشته باشد، فرد مهاجر می تواند از رفتار دولت شکایت کند.برخی از کشورها تا زمانی که فرد مهاجر با کار و اشتغال و فعالیت اقتصادی در رشد اقتصادی و پویایی آن کشور نقش داشته باشد، از فرد مهاجر نهایت استفاده را می برند و زمانی که فرد مهاجر به دلیل از کارافتادگی و یا ضعف و بیماری نفعی برای کشور نداشته باشد، مجوز اقامت مهاجر را باطل می کنند. برخی از کشورهای عربی همانند امارات متحده عربی از این شیوه پیروی می کنند. در واقع مهاجران نمی توانند تابعیت و شهروندی کشور امارات متحده عربی را اخذ کنند و اقامت آن ها در این کشور اقامت موقت می باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق شهروندی

برخی از کشورهای جهان دارای نظام حقوقی سالم و سیستم قضایی مطلوب می باشند و از حقوق مدنی و شهروندی مناسبی برخوردار می باشند. رعایت برابری در دادگاه ها و عدم تبعیض نژادی نیز از جمله موارد مهم در این کشورها می باشد. از جمله کشورهایی که دارای سیستم حقوقی و قضایی سالم می باشند و تبعیضی در اجرای حقوق شهروندی و مدنی میان مهاجر و اتباع و شهروندان این کشور قائل نمی شوند، سوئد، نیوزلند، نروژ، دانمارک، هلند، کانادا، انگلیس، استرالیا، آمریکا، اتریش، آلمان، بلژیک، فرانسه، لهستان، پرتغال، اسپانیا، گرجستان، هند، مکزیک، اروگوئه، بوسنی و هرزگوین، جمهوری چک، ژاپن، استونی، کره جنوبی، برزیل، کلمبیا و اندونزی را می توان نام برد.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق شهروندی
بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق شهروندی

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر اقتصاد

از جمله معیارهای مهم برای انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت، ثبات اقتصادی و رونق و رشد مالی و اقتصاد پویا و فعال را می توان نام برد. علاوه بر این ثبات و رشد اقتصادی، پایین بودن نرخ تورم و نرخ بیکاری را نیز می توان از مهم ترین معیارهای ثبات اقتصادی یک کشور محسوب کرد.کشورهای کانادا، آلمان، سوئیس، آمریکا، چین، انگلستان، هند، ایتالیا، برزیل، اسپانیا، استرالیا، روسیه، کره جنوبی، آرژانتین، لهستان، تایوان. کره جنوبی، هلند و اندونزی کشورهایی هستند که از لحاظ اقتصادی دارای ثبات و امنیت می باشند.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حمایت از سرمایه گذار

برخی از کشورهای جهان با حمایت های فراوان و ایجاد فضای مطمئن زمینه لازم را در جهت سرمایه گذاری خارجی برای سرمایه گذاران فراهم می کنند. این کشورها با تسهیل روند مهاجرت و تسهیلات بانکی و ارائه حمایت های حقوقی از سرمایه گذار شرایط مناسبی را به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی انجام می دهند. کشورهای آمریکا، آلمان، اسپانیا، چین، ژاپن، مجارستان، پرتغال، دانمارک، فیلیپین و ایرلند از جمله کشورهایی می باشند که سرمایه گذار می تواند از حمایت های دولت در امر سرمایه گذاری و در حین اجرای طرح های تجاری و فعالیت های تجاری برخوردار شود.بهترین کشورها برای سرمایه گذاری کشورهایی می باشند که از لحاظ اقتصادی فعال و پویا باشند، ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی داشته باشند، دارای سیستم اقتصادی قوی باشند، متقاضی با سرمایه گذاری در این کشورها به سوددهی مناسب برسد و از همه مهم تر با سرمایه گذاری در این کشورها متقاضی بتواند تابعیت و اقامت دائم این کشورها را اخذ کند.

بهترین کشور برای مهاجرت و حمایت از سرمایه گذار
بهترین کشور برای مهاجرت و حمایت از سرمایه گذار

کشورهای دانمارک، سوئد، سنگاپور، ایتالیا، آلمان، فنلاند و لوکزامبورگ در قبال سرمایه گذاری خارجی امتیازهای مهمی به متقاضی اعطا می کنند. یکی از این امتیازها اعطای پاسپورت این کشورها مانند اعطای پاسپورت کشور ایتالیا می باشد. کشور امارات متحده عربی که دارای معتبرترین و برترین پاسپورت در جهان است نیز از این قاعده مستثنی نیست اما با یک تفاوت مهم که این کشور به هیچ وجه اقامت دائم به مهاجران و سرمایه گذاران اعطا نمی کند و سرمایه گذاران باید هر سال اقامت موقت خود را تمدید کنند. سرمایه  گذاران در این کشور می توانند با سرمایه گذاری بدون دریافت تابعیت و اقامت دائم سوددهی خیلی خوبی داشته باشند.
کشورهای اسپانیا، ایرلند،یونان، سنگاپور، پرتغال، کانادا، آمریکا و بریتانیا از جمله کشورهایی هستند که سرمایه گذار می تواند با اطمینان در این کشورها سرمایه گذاری کند و علاوه بر یک تجارت سودآور اقامت دائم و تابعیت این کشورها را اخذ کند. کشورهای مالتا، بلغارستان، قبرس، سنت کیس و نویس، باربودا و آنتیگوا نیز از جمله کشورهایی می باشند که دارای پاسپورت های معتبری می باشند و سرمایه گذار با خرید پاسپورت این کشورها می تواند بدون اخذ ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر و رفت و آمد کند.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر تبعیض نژادی

مهاجران ترجیح می دهند به کشورهایی مهاجرت کنند که در رفتار مدنی و اجتماعی میان مهاجر و شهروندان و اتباع آن کشور تبعیض وجود نداشته باشد. برخی از کشورها مانند کشور آلمان و اتریش از لحاظ تبعیض نژادی هنوز تفاوت هایی را در رفتار با مهاجران نشان می دهند. با این که دولت این کشورها اذعان دارند که مهاجران و شهروندان این کشور تفاوتی از لحاظ حقوق شهروندی ندارند، اما رفتار تبعیض آمیز و تبعیض نژادی مردمان این کشورها مهاجران را برای سرمایه گذاری در این کشورها با تردید مواجه می کند.از جمله کشورهایی که بدون تبعیض نژادی و نابرابری اجتماعی سرمایه گذاران می توانند با خیال راحت به سرمایه گذاری بپردازند، می توان کشورهای یونان، هنگ کنگ، ایسلند، آمریکا، بریتانیا، اسپانیا، رومانی، ایتالیا، ژاپن، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، هلند، نیوزلند، نروژ، پرتغال، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، کره جنوبی، سوئد، سوئیس، تایوان و اروگوئه را نام برد.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر آب و هوا

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کشورهای جهان شرایط آب و هوایی کشور مقصد از اهمیت فراوانی برخوردار است.برخی از کشورهای اروپایی یا کانادا و استرالیا دارای شرایط مناسب آب و هوایی می باشند اما برخی دیگر مانند کشور سوئد علی رغم دارا بودن بالاترین سطح کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی دارای شرایط آب و هوایی منحصر به فردی است که تحمل آن سخت و دشوار می باشد. در این کشور ۶ ماه از سال روز و ۶ ماه از سال شب می باشد. تغییرات آب و هوا به طور مستقیم بر روحیه و روان انسان ها تاثیر می گذارد و از این نظر موضوع مهمی در انتخاب کشور مقصد می باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت از نظر آب و هوا
بهترین کشور برای مهاجرت از نظر آب و هوا

سخن آخر

در این مقاله به بررسی بهترین کشورها برای مهاجرت پرداختیم. از مجموع موارد شرح داده شده در این مقاله می توان این نتیجه را گرفت که مهاجرت به کشورهای جهان یکی از بهترین روش های اخذ اقامت و تابعیت این کشورها می باشد. به طور کلی مهاجران از طریق روش هایی مانند ثبت شرکت، خرید خانه و ملک و کارآفرینی، تحصیل، اخذ ویزای کار و ازدواج می توانند برای مهاجرت به کشورهای مختلف اقدام کنند. مهم ترین موارد در مهاجرت، تمکن مالی متقاضی، شرایط زندگی، سن،تحصیلات و دارا بودن مدرک زبان می باشد.

اگر برای مهاجرت به کشورهای جهان و انتخاب بهترین کشور نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید از خدمات مشاوره ای مهاجرت تحصیلی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر) بهره مند شوید. کارشناسان مجرب و برجسته موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز همه تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین گزینه مهاجرت را به شما ارائه دهند. با ما در تماس باشید.در این مقاله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت را مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد مهاجرت به کشورهای برتر جهان را دارید، اگر اخذ اقامت و تابعیت، مالیات، امنیت شغلی، بیمه اجتماعی، حقوق بشر، حقوق شهروندی، اقتصاد، حمایت از سرمایه گذار، تبعیض نژادی و آب و هوای کشور مقصد برای شما حائز اهمیت می باشد، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. را انتخاب کند. از جمله روش های مهاجرت به خارج از کشور روش سرمایه گذاری، تحصیل در دانشگاه های کشور مقصد، اخذ ویزای کار کشور مقصد، ازدواج با تبعه و شهروند کشور مقصد، تولد کودک در خاک کشور مقصد، پناهنده شدن به کشور مقصد و دارا بودن استعداد و توانایی خاص را می توان نام برد. به منظور بهره مندی از مشاوره های مهاجرت تحصیلی می توانید از مشاوره های کارشناسان مجرب و برجسته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد بهترین کشور برای مهاجرت

1- روش های مهاجرت به خارج از کشور کدامند؟

سرمایه گذاریتحصیل در دانشگاه های کشور مقصداخذ ویزای کار کشور مقصدازدواج با تبعه و شهروند کشور مقصدتولد کودک در خاک کشور مقصدپناهنده شدن به کشور مقصد

2- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر مالیات کدام است؟

کشورهای لوکزامبورگ، مالتا و موناکو گرچه شهرت کمتری دارند، اما به دلیل عدم کسر مالیات از حقوق و درآمد افراد از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت محسوب می شود.

3- آیا کشور امارات عربی به مهاجران اقامت دائم اعطا می کند؟

مهاجران نمی توانند تابعیت و شهروندی کشور امارات متحده عربی را اخذ کنند و اقامت آن ها در این کشور اقامت موقت می باشد.

4- کدام کشورها در مقابل سرمایه گذاری، به متقاضی تابعیت می دهند؟

کشورهای دانمارک، سوئد، سنگاپور، ایتالیا، آلمان، فنلاند و لوکزامبورگ در قبال سرمایه گذاری خارجی به متقاضیان تابعیت و پاسپورت این کشورها را اعطا می کنند.

5- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر امنیت شغلی کدام است؟

سیستم قضایی کشور انگلستان مثال خوبی از این اقتدار در نظام قضایی می باشد که فارغ از توافقات فی مابین دیپلماتیک به برابری حکم می راند.

6- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر بیمه اجتماعی چیست؟

کشورهای کانادا، سوئد، سوئیس، اتریش، فنلاند، دانمارک، نروژ، آلمان، هلند، موناکو و کشورهای اروپای غربی از لحاظ ارائه بیمه تامین اجتماعی به مهاجران از بهترین کشورهای جهان می باشند.

7- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حقوق شهروندی کدامند؟

سوئد، نیوزلند، نروژ، دانمارک، هلند، کانادا، انگلیس، استرالیا، آمریکا، اتریش، آلمان، بلژیک، فرانسه، لهستان، پرتغال، اسپانیا، گرجستان، هند، مکزیک، اروگوئه، بوسنی و هرزگوین، جمهوری چک، ژاپن

8- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر اقتصاد کدامند؟

کشورهای کانادا، آلمان، سوئیس، آمریکا، چین، انگلستان، هند، ایتالیا، برزیل، اسپانیا، استرالیا، روسیه، کره جنوبی، آرژانتین، لهستان، تایوان. کره جنوبی، هلند و اندونزی

9- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر حمایت از سرمایه گذار کدامند؟

کشورهای آمریکا، آلمان، اسپانیا، چین، ژاپن، مجارستان، پرتغال، دانمارک، فیلیپین و ایرلند

10- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر تبعیض نژادی چه کشورهایی است؟

یونان، هنگ کنگ، ایسلند، آمریکا، بریتانیا، اسپانیا، رومانی، ایتالیا، ژاپن، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، هلند، نیوزلند، نروژ، پرتغال، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، کره جنوبی، سوئد، سوئیس، تایوان و اروگوئه

11- بهترین کشور برای مهاجرت از نظر آب و هوا کدامند؟

کشورهای اروپایی یا کانادا و استرالیا دارای شرایط مناسب آب و هوایی می باشند

نظرات کاربران

  • توسط زرگریان
    تاریخ: تیر 4, 1397
    نفر
    نفر

    آیا مکزیک مورد تایید ایران واقع شده و رنکینک دانشگاه هاش بالا هست ؟؟؟

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: تیر 7, 1397
      نفر
      نفر

      با سلام
      چندین دانشگاه کشور مکزیک مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت می باشد و رنکینگ بالایی دارند.

  • توسط ایهام
    تاریخ: تیر 4, 1397
    نفر
    نفر

    کشور اسلوواکی محدودیت سنی برای ویزای تحصیلی داره ؟؟؟

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: تیر 5, 1397
      نفر
      نفر

      با سلام و وقت بخیر
      تحصیل در اسلواکی، محدودیت سنی ندارد.
      لازم به ذکر است: کشور اسلواکی بسیار سخت ویزا می دهد.

  • توسط الهامی
    تاریخ: تیر 1, 1399
    نفر
    نفر

    آیا کشور مکزیک پذیرش دانشجو ی خارجی داره یا نه ؟؟ چه رشته هایی؟/

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 3, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بله، اکثر دانشگاه های مکزیک از دانشجویان بین الملل استقبال می کنند.

  • توسط حق پرست
    تاریخ: تیر 1, 1399
    نفر
    نفر

    هزینه ی تحصیل در کشور مکزیک چه میزان هس؟؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 3, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      هزینه تحصیل در مکزیک بسته به دانشگاه و رشته انتخابی دارد.

  • توسط تداعی
    تاریخ: تیر 1, 1399
    نفر
    نفر

    آیا کشور مکزیک کشور مهاجر پذیری هست؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 3, 1399
      نفر
      نفر

      سلام و روزتون بخیر
      کشور مکزیک در بین کشور های اروپایی به نسبت سخت گیری های بسیاری دارد. به شما تو صیه می کنیم کشور های دیگر اروپا را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا