071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان نه تنها بسیاری از مزایای مهاجران را ارائه می دهد بلکه فراوانی فعالیت های فرهنگی و تفریحی در طول سال نیز در این کشور وجود دارد.

مهاجرت به بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان

تابعیت آلمان، فرصتی برای زندگی مهاجرتی در یک کشور به خوبی سازمان یافته و مدرن با میراث تاریخی غنی و تنوع منطقه ای است. راهنمای Internations مهاجرتی در آلمان تمام مواردی که باید در مورد مقصد های مورد علاقه ی مهاجرت، نوع ویزا و حمل و نقل بدانید را، فراهم می کند.زندگی در آلمان می تواند بسیاری از مزایای مهاجران را ارائه دهد. نه تنها می توانید چیزهایی را که تمیز و مرتب است، انتظار داشته باشید، بلکه فراوانی فعالیت های فرهنگی و تفریحی در طول سال نیز وجود دارد. در این راهنما، InterNations  به شما معرفی می کند که در آلمان زندگی کنید.

  • ویزای آلمان برای مهاجران
  • حمل و نقل و رانندگی در آلمان

کار در آلمان

آلمان برای افراد مهاجری که به دنبال تقویت شغلی هستند، انتخاب خوبی است! نه تنها کشوری است که یکی از بازیکنان اصلی شهروندی اتحادیه اروپاست بلکه یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان است. راهنمای InterNations شما را برای زندگی مهاجرتی “ساخته شده در آلمان” آماده می کند، با اطلاعات در مورد مجوز، بیمه را در اختیار شما می گذارد.از مشاوره ی قابل اعتماد و بینش های محلی از هموطنان ایرانی در انجمن های آلمانی ما در خارج از کشور، بهره مند شوید.

  • انجام کسب و کار در آلمان
  • بهداشت و درمان در آلمان
  • پست های عمومی ایرانیان در آلمان

کار در آلمان

مهاجرت به آلمان

راهنمایی ها و مشاوره در مورد آلمان از هموطنان مهاجر ایرانی بدیهی است که زندگی مهاجرتی در آلمان به مراتب فراتر از حمل و نقل وسایل خود و مراقبت از خط قرمز هاست. همجواری با همسایگان ایرانی، یک جنبه ی مهم زندگی در خارج از کشور است و می تواند یک اقدام عظیم برای شناخت ذهنیت و شیوه ی مزایا معایب زندگی آلمان باشد. ایرانیان در آلمان بخشی از جامعه ی ما هستند، شهرهایی مانند هامبورگ، مونیخ، برلین و بسیاری دیگر را به عنوان محل اسکان به شمار می برند. شما می توانید از InterNations استفاده کنید که به عنوان مثال در مورد ایرانیان در برلین جستجو کنید.
می دانید که برای خرید از مغازه های اغذیه فروشی ایرانی به کجا بروید، آیا می خواهید در مورد آخرین مسابقه تیم ملی خود صحبت کنید یا فقط با کسی که به زبان مادری شما صحبت می کند، صحبت کنید.

می توانید از طریق وکلای حقوقی موسسه میرداماد با مشاوره حضوری و یا تلفنی اطلاعات لازم را جهت اقامت دائم آلمان دریافت کنید.

اسکرول به بالا