071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانش آموز به لهستان

اعزام دانش آموز به لهستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بسیاری از دبیرستان های عالی خصوصی در لهستان وجود دارد. این شامل مدارس در ورشو، کراکوف، پوزنان، ورولاو، لودک، گدانسک، سچسین، بیدگوشچ، لوبلین و رشسوو است. اعزام دانش آموز به لهستان در دبیرستان خصوصی یا غیردولتی می تواند یک گزینه عالی برای دانش آموزان بین المللی و بومی باشد. در اینجا، ما در مورد ویژگی های اصلی و مزایای این مدارس توضیح می دهیم.

شرایط اعزام دانش آموز به لهستان

دبیرستان های لهستان گاهی اوقات “مدارس متوسطه” نامیده می شوند. این مدارس دولتی یا غیر دولتی، به دنبال دستورالعمل های مشابه در مورد محدوده سنی، برنامه درسی و غیره هستند. دبیرستان یا دبیرستان دولتی در لهستان اختیاری است، اما مدرسه ابتدایی پایان تحصیلات اجباری را نشان می دهد. با این حال بسیاری از دانش آموزان لهستانی و خارجی در دبیرستان لهستان شرکت می کنند، این مدارس برای دانش آموزان 16 تا 20 ساله است. این تقریبا معادل با نمرات 10 تا 12 و 2 سال اول دانشگاه یا کالج در آمریکای شمالی است.

تحصیل در لهستان

شایع ترین نوع دبیرستان در لهستان یک دبیرستان دولتی است. همچنین مدارس راهنمایی و دبیرستان خصوصی، فنی و ابتدایی وجود دارد. طبق راهنمایی آموزش بین المللی لهستان در آلبرتا، مدرسه دولتی (لیسیم) یک دوره سه ساله است. این دانشجویان برای تحصیلات عالی (دانشگاه یا کالج) یا ورود به نیروی کار آماده می شوند. با این وجود، دانشجویان هر گونه مدارک حرفه ای را ارائه نمی دهند.

تحصیل در لهستان

شرایط تحصیل در لهستان در دبیرستان های مختلف این کشور دارای اهداف آموزشی متفاوت هستند. با این حال، اکثر کودکانی که قصد دارند مهارت های زیر را کسب کنند، هدف شماست.

  • ارتباطات: صحبت کردن به واضح، یک به یک و در مقابل یک مخاطب
  • اخلاق: شناخت اخلاق و رفتار با آنها
  • رهبری: بهبود کار تیمی و تصمیم گیری
  • مهارت های تحقیق: استفاده و درک روش های مختلف تحقیق (به عنوان مثال، آنلاین، کتابخانه و غیره)
  • مسائل جهانی: درک مسائل جهان مدرن، از جمله مربوط به فناوری
  • هنر و فرهنگ: یادگیری به درک هنر (بصری و اجرای) و فرهنگ

هزینه های تحصیلی تقریبا در تمام مدارس خصوصی و غیر دولتی از 10,000$ تا 80,000 در سال متغیر است. مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد تحصیل رایگان در لهستان را به شما پیشنهاد می کنند، با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم شرایط را برای شما بازگو کنیم.

اسکرول به بالا