071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانش آموز به سوئیس

اعزام دانش آموز به سوئیس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

انتخاب و اعزام دانش آموز به سوئیس در یک مدرسه شبانه روزی برای کودک شما، یک کار بزرگ می باشد. فاکتورهای زیادی برای انتخاب و اعزام دانشجو و تحصیل در سوئیس در نظر گرفته می شود مثل: مکان مدرسه و امکانات، اندازه و نوع برنامه تحصیلی، این مقاله برخی از این موارد را برای شما فراهم می کند تا به شما در انتخاب گزینه های تحصیلی کمک کند.

شرایط اعزام دانش آموز به سوئیس

مهاجرت به سوئیس به عنوان یکی از امن ترین کشورها برای زندگی در نظر گرفته شده است. این کشور به دلیل سابقه طولانی ایمنی، انتخابی عالی برای خانواده ها می باشد. سوئیس بی طرفی را در طول زمان جنگ حفظ کرد و به دلیل اندازه کوچک کشور، توانسته است امنیت خود را برای شهروندان و بازدیدکنندگان خود برای قرن ها تضمین کند. دانش آموزانی که در مدرسه شرکت می کنند از این ایمنی بهره مند می شوند و مدارس شبانه روزی اقدامات بیشتری برای ارائه سفر ایمن در سراسر کشور و امنیت در محوطه مدرسه ایجاد می کنند.

آموزش در مدارس شبانه روزی سوئیس

مدارس شبانه روزی سوئیس اغلب می تواند گران تر از کشور های دیگر باشد، اما روش های آموزشی این مدارس کودک شما را برای آموزش های متناسب تر آماده می کند. استعدادهای هر دانش آموز به وسیله طیف وسیعی از ورزش، هنر، علم و فرصت های خدمات شناسایی می شوند در حالی که مهارت های جدید به طور منظم معرفی و آموزش داده می شود.

آموزش در مدارس شبانه روزی سوئیس

در Brillantmont ما کارکنان پرستاری و هماهنگ کننده مراقبت از فرزندانتان را داریم که برای کمک به رفاه و سازگاری هر دانش آموز با زندگی شبانه روزی در دسترس هستند. معلمان نیز به راحتی برای حمایت از دانش آموزان خود در خارج از کلاس در دسترس می باشند. هنگام انتخاب مدرسه مناسب برای کودک خود، ماهیت مراقبت و توجه آنها را در مدارس مورد نظر خود در نظر بگیرید.

فرهنگ در مدارس شبانه روزی سوئیس

یکی از ویژگی ها و شرایط مهاجرت به سوئیس چند فرهنگی بودن آن است. سوئیس واقع در قلب اروپا، کسب و کارهای مختلف و خانواده ها را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. این کشور دارای چهار زبان رسمی آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی است که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دانش آموزان در مدارس سراسر کشور تعدادی از زبان ها را به عنوان بخشی از برنامه درسی فرا می گیرند. Brillantmont سهمیه ای برای ملیت دارد، این امر دانش آموزان را قادر می سازد تا دوستان زیادی با فرهنگ های مختلف پیدا کنند.

مدرسه شبانه روزی شهری در سوئیس

علاوه بر انتخاب کشور، نوع محیطی که فرزند شما می خواهد تحصیل کند نیز مهم است. در نظر بگیرید که آیا می خواهید فرزندتان در یک محیط شهری یا در معرض فرصت های روستایی قرار گیرد، که توسط یک محوطه دانشگاهی در حومه شهر به وجود آمده است. مدارس شبانه روزی در سوئیس بسیار متفاوت هستند، گشت و گزار در آخر هفته ها و شب ها می تواند دانش آموزان را به بررسی بسیاری از آنچه که در سوئیس می گذرد، آشنا کند. اما انتخاب مدرسه مناسب با محل ایده آل راه حلی کلیدی است. لوزان، واقع در ساحل دریاچه لمان (که اغلب به نام ژن ژانویه نامیده می شود)، مناسب برای شنا و آبگرم تابستان و همچنین مجموعه ای از امکانات ورزشی دیگر است که به پایتخت المپیک شناخته می شود.

دانشجویان بین المللی در مدارس سوئیس

اندازه مدرسه نیز عامل مهمی در تجربه کودک شما در انتخاب مدرسه در سوئیس می باشد. توجه شخصی به دانش آموزان در مدارس بزرگ به مراتب بهتر از مدارس کوچک است. برنامه های مختلف در مدارس شبانه روزی در سراسر جهان وجود دارد. سوئیس با مناظر طبیعی مثل کوه ها و دریاچه ها، بانک ها، نوآوری ها، ساعت ها و شکلات شناخته شده است. کیفیت آموزش سوئیس در میان بهترین ها در جهان قرار دارد، مدارس دولتی دارای شهرت خوبی هستند و مدارس شبانه روزی خصوصی سوئیس و مدارس بین المللی روزانه فوق العاده می باشند. مدارس در سوئیس در سطوح بالای بین المللی رتبه بندی شده اند.

جهت اطلاعات بیشتر شرایط اخذ تابعیت سوئیس و قوانین جدید مهاجرت می توانید به وب سایت موسسه میرداماد مراجعه و یا با دفتر این موسسه حقوقی تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا