071-91009294  | 021-88724227  |

پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در طول 20 سال، دانشجویان از سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین در دوره پادفك دانشگاه ملی سنت پترزبورگ آموزش میبینند.

پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

در طول 20 سال، دانشجویان از سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین در دوره های آمادگی دانشگاه ما آموزش میبینند. فعالیت عمده این دوره ها فراهم آوردن آموزش های عالی و سایر خدمات برای خارجی هاست علی الخصوص افرادی که قصد تحصیل در رشته پزشکی روسیه را دارند که شامل:

  • تعلیم شهروندان خارجی در یک دوره آماده سازی برای پیش بردن آموزش آن ها در دانشگاه سنت پترزبورگ
  • تعلیم زبان روسی به شهروندان خارجی( سالیانه، 6ماهه یا ماهانه در کلاس های تابستانی)
  • ترتیب دوره زبان آموزی روسی به همراه برنامه فرهنگی

دوره های پادفک سنت پترزبورگ

دوره های یادگیری شامل مباحثی به شرح ذیل است:

  • زبان روسی( دوره های کامل گرامر، لغت، آواشناسی، خواندن، شنیدن، صحبت کردن، نوشتن، تخصص زبان به صورت اختصاصی و داوطلبانه)
  • ریاضیات
  • فیزیک
  • کامپیوتر
  • تاریخ

دانشجویان سابق این دانشگاه در کشورهای مختلفی از سراسر دنیا وجود دارند و این راه را برای تبدیل شدن به متخصصان لایق در زمینه ارتباطات ادامه میدهند.

پادفک دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

تحصیل هنر در روسیه

دانشگاه سنت پترزبورگ برای متقاضیان یک پیشنهاد جدید دارد!

موسسه زبان روسی و هنرهای تجسمی دانشگاه با دقت یک برنامه جدید برای متقاضیان مشتاق خارجی برای تحصیل در روسیه در زمینه های گرافیک، محیط زیستی و نقاشی روی بوم را شرح میدهد.

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ شهرت زیادی در میان متقاضیان خارجی دارد: در سال 2012 بیش از 280 کارآموز از 32 کشور خارجی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه نام نویسی کردند. زبان شناسی، ارتباطات بین المللی، علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت و سایر رشته ها برای تحصیل در این دانشگاه در میان دانشجویان خارجی علاقه همه گیری را به وجود آورده است.

رأی گیری در نمایشگاه ها و سمینارهای بین المللی آموزشی نظرات مطلوب زیادی در خصوص برنامه هنرهای تجسمی به ویژه طراحی گرافیک، محیط زیست و نقاشی نشان میدهد.

ثبت نام در دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه

در سال 2013 دانشگاه سنت پترزبورگ به منظور آماده سازی متقاضیان برای تحصیل در رشته های طراحی کمپین ثبت نام را آغاز کرد. در ظرف مدت 10 ماه از سپتامبر 2013 تا ژوئن 2014 کارآموزان زبان روسی را همچنین با توجه به درک آینده آن ها، نقشه کشی، تنظیم و صدابرداری، هنر طراحی و تسلط بر انواع قطعات هنری و وسایل کوچک طراحی در موسسه زبان و فرهنگ روسی می آموختند. همه کلاس ها توسط هدایت و راهنمایی اعضای حرفه ای انجمن طراحان و نقاشان سنت پترزبورگ برگزار میشوند.

در مجموع مطابق چهارچوب برنامه ، کارآموزان 800 ساعت آموزش زبان روسی و 360 ساعت در رشته های تخصصی دارند. ترکیب موزون گرامر و لغات ضروری به همراه رشته های علمی ویژه، متقاضیان را کاملا برای نام نویسی در دوره های هنرهای تجسمی برای سال تحصیلی 2015_2014 آماده خواهد کرد.

شهریه این برنامه برای یک دوره کامل آماده سازی 28600 روبل( معادل 9420 دلار آمریکا) میباشد.

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ اولین دانشگاه روسیه است که توسط پیتر بزرگ در سال 1724 تاسیس گردید. این دانشگاه همراه با دانشگاه دولتی مسکو یک مزیت ویژه دارد تا استانداردهای آموزشی خود را برقرار سازد و مدرک دیپلم خود را به 2 زبان روسی و انگلیسی اعطا مینماید و شرایط و راه های مهاجرت به روسیه را برای متقاضیان خارجی فراهم نماید.

دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ

دوره آماده سازی پادفک روسیه

درهای دانشگاه ما برای همه باز است. ما شما را به حوزه یادگیری زبان روسی و سایر رشته های علمی دعوت میکنیم. خشنودیم تا دوره آموزشی پایه( 4 ماهه از اکتبر تا ژوئن) و دیگر برنامه های آموزشی ویژه را به شما ارائه دهیم.

دوره آمادگی

برنامه کلی دانش جویان در یک دوره 10 ماهه زودگذر در یک موسسه یا دانشگاه طول میکشد. برنامه نیم ساله( 6 ماهه) شامل 710 ساعت آموزش( 30 ساعت آموزشی در هفته_34 هفته) و 560 ساعت آموزش دوره های انتخابی( 30 ساعت آموزشی در هفته_18 هفته) میباشد. این برنامه شامل مطالعات منطقه ای و یک دوره آموزش روابط بین فرهنگی( 2 ساعت در هفته_34 هفته)

در 16 هفته اول( فصل پاییز از یکم سپتامبر شروع میشود) یک دوره فشرده یادگیری آسان زبان روسی به همراه آموزش روابط بین فرهنگی وجود دارد.

دومین فصل 18 هفته میباشد( از 8ام تا 10 ام ژانویه شروع میشود) و شامل دوره های انتخابی در کنار یادگیری زبان روسی است.

  • دوره مردمی: تاریخ، ادبیات، جغرافی و انفورماتیک
  • بیوپزشکی: زیست شناسی، شیمی، ریاضی و انفورماتیک و فیزیک
  • اقتصاد و مهندسی: ریاضی، فیزیک، انفورماتیک، اقتصاد و جغرافی

در آخر برنامه تحصیلی از تمامی دانش آموزان یک امتحان تستی از زبان روسی و امتحاناتی مبنی بر دوره های انتخاب شده گرفته میشود. بسته به نتایج امتحانات دانشجویان مدارک دانشگاهی دریافت کرده که به آن ها اجازه ادامه تحصیل در هر مدرسه ای را میدهد. هزینه این برنامه 1600 دلار در سال برای یک گروه 7 الی 10 نفره است.

برنامه کلی دوره آموزش دانش آموزان در روسیه

برنامه کلی دانش آموزان برای شروع یا ادامه تحصیلات زبان روسی در سایر مدارس یا یادگیری ساده صحبت کردن روسی:

با وجود این که یک دوره 32 هفته ای( 710 ساعت آموزش در 2 فصل) است، ممکن  است در 2 دوره مجزا اجرا شود:

  • یک دوره فشرده 15 هفته ای برای شروع کنندگان زبان روسی( در کل 360 ساعت: 20 ساعت یادگیری زبان روسی+4 ساعت تمرین روابط بین فرهنگی و فرهنگ منطقه ای) به همراه یک هفته استراحت
  • یک دوره فشرده 17 هفته ای برای آن هایی که با دانش اولیه  این زبان آشنا هستند( در کل 442 ساعت: 20 ساعت یادگیری زبان روسی+4 ساعت دوره های انتخاب شده از میان تاریخ، سیاست، روان شناسی دینی و…+2 ساعت تمرین روابط بین فرهنگی در هفته) به همراه یک هفته استراحت.

هزینه تحصیل دوره پادفک روسیه

در پایان برنامه تحصیلی تمامی دانشجویان مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه( به محض قبولی آن ها در امتحانات) یا یک مدرک پیمانی برحسب میزان تسلط آن ها در زبان روسی دریافت میکنند.

  • هزینه این برنامه 7 دلار درهر ساعت آموزشی به همراه حداقل 5 نفر دانشجو در یک گروه.
  • هزینه دوره های انتخابی 5 دلار به ازای هر ساعت آموزشی به همراه حداقل 10 نفردانشجو در یک گروه( دوره استاندارد آموزشی 18 ساعت است).

باشگاه فرهنگی بین المللی دانشجویان اساس همه ی فعالیت های غیررسمی بین روسیه و دانشجویان خارجی میباشد. و شما نیز می توانید با کمک وکلای موسسه حقوقی میرداماد و مشاوره رایگان مشاورین تلفنی بهترین آگاهی را در جهت انجام امور مهاجرت کسب کنید.

اسکرول به بالا