071-91009294  | 021-88724227  |

قوانین جدید برای مهاجرت راحت به کشور های اتحادیه اروپا

قوانین جدید برای مهاجرت راحت تر به کشور های اتحادیه اروپا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به کشور های مختلف همراه با شرایط خاصی است. در واقع هر کشوری برای ارائه ویزا و اجازه سفر شرایط خاصی را مهیا کرده است. مهاجرت به کشور های اتحادیه اروپا هم شرایط خاص خود را دارد. از این رو متقاضیان برای مهاجرت مثلا مهاجرت به پرتغال یا مهاجرت به فرانسه باید با قوانین این کشور ها آشنایی پیدا کنند. مهاجرت به کشور های اتحادیه اروپا برای روش ها و روند های مختلفی مثلا تحصیل یا کار اتفاق می افتد. به طور مثال متقاضیان می توانند برای تحصیل در آلمان یا کار در فنلاند اقدام نمایند. با این حال طبق اخبار ارائه شده قوانین جدید برای مهاجرت راحت تر به کشور های اتحادیه اروپا در حال بررسی است.

قوانین جدید برای مهاجرت راحت تر به کشور های اتحادیه اروپا

کمیسیون اروپا ادعا می کند که اروپا در رقابت جهانی برای جذب با استعدادترین و ماهرترین افراد جهان عقب است ، به همین دلیل اقدامات مختلفی را که باید در پیشنهاد خود برای یک پیمان مهاجرت جدید انجام شود به منظور جلب افراد درخشان از کشور های ثالث گنجانده است. این پیشنهادات می تواند روند مهاجرت به کشور های اتحادیه اروپا را راحت تر از قبل کند. 

قوانین راحت تر مربوط به کار و زندگی در اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا در حال حاضر مسابقه جهانی استعدادیابی را از دست می دهد. سایر کشورهای OECD مانند ایالات متحده آمریکا ، کانادا و استرالیا استعدادهای بیشتری را از خارج جذب می کنند. تأثیر تغییرات جمعیت شناختی در گزارش اروپا نشان می دهد که اروپا دارای سالخوردگی و کاهش جمعیت و کمبود مهارت است که باید برطرف شود. این پیمان جدید که در روز چهارشنبه توسط بزرگان اتحادیه اروپا،‌ اورسولا فون در لاین، مارگاریتس اسچیناس و یلوا یوهانسون ارائه شد قصد دارد مهاجران را با سیستم جدید مواجه کند تا این افراد بتوانند به راحتی وارد کشور های اروپایی شوند.

طبق نظر کمیسیون ، یک سیاست قانونی معتبر مهاجرت و ادغام به نفع جوامع و اقتصاد های اروپایی خواهد بود. به همین دلیل کمیسیون اقدامات مختلفی را پیش بینی کرده است که باید توسط نهاد های اتحادیه اروپا و کشور های عضو انجام شود تا اطمینان حاصل شود که ۲۷ کشور اتحادیه اروپا درخشان ترین و ماهرترین های جهان را جذب می کنند. 

نهایی شدن اصلاح بخشنامه کارت آبی اتحادیه اروپا

همان طور که می دانیم،‌ طرح کارت آبی اتحادیه اروپا به منظور اعطای حق اقامت و کار در یکی از کشور های اتحادیه اروپا توسط اتحادیه اروپا ایجاد شده است. کسانی که می خواهند از این کارت بهره مند شوند باید ثابت کنند که دارای مدارک حرفه ای بالاتر مانند مدرک دانشگاهی شناخته شده و همچنین قرارداد کار یا پیشنهاد کاری الزام آور با حقوق بالا هستند.

با این وجود کمیسیون با هدف سهولت و جذابیت این روند برای اتباع کشور سوم که دارای مهارت بالایی هستند ، پیشنهادی قانونی برای اصلاح طرح کارت آبی ارائه داد. این اصلاحات هنوز نهایی نشده است. از طریق پیمان جدید مهاجرت ، کمیسیون قصد دارد اصلاحات را در اسرع وقت به پایان برساند. با این روند جدید مهاجرت به کشور های اتحادیه اروپا بسیار ساده تر خواهد شد. 

اسکرول به بالا