071-91009294  | 021-88724227  |

مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تجارت در مرزهای اسلواکی هزینه های سختی دارد و بسیار وقت گیر است پس بهترین راه این است که مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی را گذرانده و کار مناسبی را در این کشور راه اندازی کنید.

مزایا و مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

ثبت شرکت اسلواکی و ثبت نام اموال یک کار بسیار ساده است، و فقط دو هفته طول می کشد تا تکمیل شود. قبل از ثبت نام می توانید از مقررات تجاری ثبت شده توسط هر دو طرف اطلاع پیدا کنید.کار در اسلواکی دارای یک محیط شفاف است، یعنی اعتبار دادن به یک کار نسبتا آسان است. با این وجود، حفاظت از سرمایه گذاران منطقی است،که نیاز به بهبود قابل ملاحظه ای دارد. بانک جهانی و IFC رتبه اسلواکی را در جایگاه 117 در جهان برای محافظت از سرمایه گذاران رتبه بندی می کنند.

پرداخت مالیات در اسلواکی

20 سال مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده برای شرکت هایی که بیش از 200 ساعت وقت کسب و کار را انجام می دهند، وجود دارد.تجارت در مرزها در اسلواکی هزینه های سختی دارد و وقت گیر است و بیش از دو هفته طول می کشد تا واردات و صادرات انجام شود. این مبلغ به ازای هر کانتینری 1500 دلار هزینه می شود،که به هر دو طرف تجارت می کند، که بسیار بالاتر از میانگین OECD از 1028 دلار آمریکا است.32 راهکار برای حرکت در هنگام اجرای قراردادها وجود دارد که برای تکمیل حدود 545 روز طول می کشد.

پرداخت مالیات در اسلواکی

گردشگری در کشور اسلواکی

این مقاله برخی از تحولاتی را که از سال 1989 در صنعت گردشگری دو جمهوری که چکسلواکی سابق را تشکیل می دهند، بررسی می کند. این تحولات در زمینه سیاسی، اقتصادی و نهادی قرار دارند. تمرکز بر بازدید کنندگان خارجی و گردشگران داخلی است. مشکلات مربوط به دسترسی به داده ها ذکر شده است و شواهد نشان می دهد که اهمیت قریب الوقوع گردشگران و مدت اقامت کوتاه گردشگران را نشان می دهد. تسلط پراگ به عنوان مقصد نشان داده شده است. خصوصیات بازدید کننده، مقصد های محبوب و مشکلات موجود در صنعت گردشگری مورد بحث قرار گرفته است. گردشگران توریستی احتمالا همچنان به گروه های متفاوتی از متخصصین علاقه مند هستند. سیاست های لازم برای بهبود زیرساخت ها، ترویج ادغام خدمات گردشگری، حفظ تعداد بازدید کنندگان و تشویق مهمانان برای ماندن و بازدید از مکان های اضافی وجود دارد.

اگر قصد مهاجرت به اسلواکی را دارید و اطلاعی از شرایط آن ندارید می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی میرداماد با مشاورین ارشد ما گفت و گو کرده و اطلاعات خود را ارتقاء دهید.

اسکرول به بالا