071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت خانه در روسیه

قیمت خانه در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای خرید خانه در روسیه ابتدا باید از قیمت ها و وضعیت بازار املاک در این کشور اطلاعات دریافت کنید. در این مقاله که به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی موارد زیر می پردازد:

  • بازار املاک و قیمت خانه در روسیه
  • ارزان ترین شهرهای روسیه برای خرید خانه

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

بازار املاک و قیمت خانه در روسیه

بازار املاک و مستغلات روسیه تاریخ نسبتاً کوتاهی دارد. در دوره اتحاد جماهیر شوروی، تمام املاک متعلق به دولت بود و مردم فقط حق داشتند كه از آنها استفاده كنند با آپارتمان های اختصاص یافته بر اساس محل كار شخصی، بنابراین گزینه های جابجایی محدود بود. با این حال، در سال 1990، پس از سقوط دولت اتحاد جماهیر شوروی، بازار املاک و مستغلات روسیه پدید آمد و موسکویت ها توانستند برای اولین بار خصوصی سازی کنند و متعاقباً اقدام به فروش و خرید ملک کنند. امروز املاک و مستغلات روسیه در حال رونق گرفتن است ، اگرچه در دو سال گذشته بازار کند شده است ، اما هنوز هم فرصت های هیجان انگیز و بازده بالایی را برای شیوه زندگی و سرمایه گذاری ارائه می دهد.

در سال 2020 قیمت آپارتمان ها در ساختمان های جدید در شهرهای بزرگ روسیه حدود 10 درصد افزایش می یابد، برای مسکن در بازار ثانویه 6 درصد افزایش وجود دارد. آندری Kolochinsky، رییس شرکت VectorStroyFinance، می گوید: در ساختمان های جدید که فروش خوب است، آپارتمان ها می توانند 15 درصد در قیمت افزایش پیدا کنند. الکساندر روچف، رئیس شرکت گروه اسنووا، با او موافق است، پیش بینی افزایش متوسط قیمت 15٪ در 1.5 تا 2 سال و بیش از 20٪ برای جذاب ترین پروژه ها.هزینه ها طبق سناریوی سنتی در طول سال افزایش می یابد. به عنوان یک قاعده، قیمت ها در دوره های افزایش فعالیت تجاری با بالاترین نرخ رشد می کنند و در بهار و پاییز و مجموعه های رکود در تابستان.

بازار املاک و قیمت خانه در روسیه
بازار املاک و قیمت خانه در روسیه

Kolochinsky گفت: در سال 2020، بازار املاک و مستغلات در جهت تعیین شده در سال گذشته توسعه خواهد یافت. مدیر فروش شرکت Coldi Maxim Kavaryants نیز گفته: در طول سال 2019، قیمت ساختمان های جدید افزایش یافته است، در برخی از پروژه های مسکو رشد 1518٪ بوده است. طبق اعلام مرکز تحلیلی املاک و مستغلات Avito، در کل روسیه در سال 2019 مسکن توسعه جدید با 30 درصد افزایش قیمت، به 900 دلار در هر متر مربع و آپارتمان ها در بازار ثانویه، 5 درصد افزایش یافته است. به 600 دلار در هر متر مربع رسیده است.

  • به طور کلی قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 2761.59 دلار است و بازه آن بین 1446.76 دلار و 7882.42 دلار می باشد.
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز 900 دلار است و به طور کلی بین 800 دلار تا 4،507.15 دلار می باشد.

ارزان ترین شهرهای روسیه برای خرید خانه

اگر روس ها تمام پولی را که بدست آورده اند پس انداز کنند، به طور متوسط یک خانواده دو ساله طول می کشد که بتواند یک خواند در هر کدام از 47 شهر بزرگ روسیه از جمله 11 شهر با جمعیت بالای یک میلیون نفر را خریداری کند.خارجی ها غالباً تصور می كنند كه روس ها هنگام خرید ملک برایشان به آسانی پیش می رود اما حتی اگر روس ها طبق معیارهای غربی حقوق ناچیزی دریافت كنند در واقعیت، ارزان بودن مسکن در روسیه آنقدر که فکر می کنید، امکان پذیر نیست.در اینجا رتبه بندی شهرهای روسیه با جمعیت بیش از یک میلیون نفر (براساس شاخص قیمت مقرون به صرفه مسکن که توسط Cian.ru ارائه شده است، رتبه بندی شهرهای روسیه با جمعیت بیش از یک میلیون نفر به شما ارائه داده می شود تا متوجه شوید کدام شهر برای شما مناسب تر است:

ارزان ترین شهرهای روسیه برای خرید خانه
ارزان ترین شهرهای روسیه برای خرید خانه
  1. چلیابینسک در دسترس ترین مسکن در این شهرصدر جدول قرار دارد. برای خرید آپارتمان در ساختمان جدید فقط 2.1 سال صرفه جویی لازم است.
  2. در کراسنویارسک، شاخص قیمت مناسب مسکن 2.2 سال است.
  3. امكس با شاخص 2.3 سال مقام سوم را به دست مي آورد.
  4. این شاخص در سامرا و وروونژ (2.4)، ولگوگراد و نووسیبیرسک (2.6)، پرم و یکاترینبورگ (2.7) و روستوفدان (2.8) کمتر از 3 سال است.
  5. خرید آپارتمان در یوفا (3) ، نیژنی نوگورود (3.1) ، کازان (3.5) و سن پترزبورگ (3.7) نیاز به 3 تا 4 سال پس انداز دارد.

نظرسنجی ها اظهار داشت: برای مسکو میانگین مدت پس انداز تقریبا چهار سال است. البته دیگر، اگر یک نفر مجرد بود که می خواست یک واحد 50 متر مربعی را خریداری کند، زمان پس انداز برایش دو برابر طول می کشد. بنابراین، اگر شما فردی با یک حقوق باشید که در مسکو زندگی می کند باید توسط شخصی (به عنوان مثال والدینش) برای خرید ملک حمایت مالی شوید و یا به مدت هشت سال تمام وقت کار کنید تا یک آپارتمان کوچک بخرید.

با مطالعه مطالب بالا به مهاجرت به روسیه ،وضعیت بازار املاک در روسیه و قیمت آپارتمان پی بردید و همچنین با ارزان ترین شهرهای روسیه برای خرید ملک آشنا شدید. برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد قیمت خانه در روسیه

1- قیمت آپارتمان در مراکز شهرها در روسیه چقدر است؟

در مرکز شهر از 900 دلار تا 1300 دلار برای هر متر مربع هزینه خواهد داشت.

2- قیمت آپارتمان در حومه شهرهای روسیه چقدر است؟

در حومه شهرها حدود 800 دلار تا 1200 دلار برای هر متر مربع هزینه خواهد داشت.

3- ارزانترین شهرها برای خرید خانه در روسیه کدامند؟

شهرهای چلیابینسک -کراسنویارسک ارزانترین شهرها برای خرید ملک هستند.

4- گرانترین شهر ها برای خرید خانه در روسیه کدامند؟

شهرهای سن پترزبورگ و مسکو از گرانترین شهر ها برای خرید ملک هستند.

5- آیا خارجی ها اجازه خرید ملک در روسیه را دارند؟

بله، خارجی ها نیز اجازه خرید ملک را در روسیه دارند.

6- آیا روسیه برای خرید خانه مناسب است؟

در صورت داشتن سرمایه می توانید در این کشور سرمایه گذاری خوبی داشته باشید.

7- آیا با خرید خانه در روسیه می توان اقامت گرفت؟

خیر. اقامت به وسیله خرید ملک امکان پذیر نیست.

8- آیا روسیه برای خانه به خارجی ها وام می دهد؟

خیر، برای افراد غیر ساکن وامی تعلق نمی گیرد.

9- آیا بازار املاک در روسیه رو به رشد است؟

بله، بازار املاک روسیه در برخی پروژه ها تا 20% افزایش داشته است.

10- آیا می توان با داشتن یک حقوق متوسط در روسیه خانه خرید؟

این موضوع بستگی دارد شما در کدام شهر زندگی کنید و چقدر بتوانید پس انداز داشته باشید.

11- آیا خرید خانه در حومه های شهر مقرون به صرفه تر است؟

بله، در حومه شهر ها خانه ها ارزان تر بوده حتی اگر متراژ بیشتری داشته باشند.

اسکرول به بالا