071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت خانه در ورشو

قیمت خانه در ورشو

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به لهستان امکان تحصیل رایگان برای شما و فرزندانتان را از دبستان تا عالی ترین سطح دانشگاه به همراه دارد. قیمت خانه در ورشو به نسبت دیگر کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی پایین تر می باشد. هر شهروند خارجی مقیم در جمهوری لهستان می تواند از وام کم بهره و طولانی مدت بانک های اروپایی برای خرید خانه، اتومبیل و راه اندازی بیزنس بهره مند گردد.

شرایط و قیمت خانه در ورشو

لهستان با جمعیت 39 میلیون نفر از نظر مساحت نهمین کشور اروپاست. همسایه های آن از جنوب: کشورهای چک و اسلواکی، از غرب: آلمان، از شرق: اکراین، لیتوانی و بلاروس و از شمال: دریای بالتیک است. این کشور دوره های تاریخی زیادی را پشت سر گذاشته، ولی مهمترین آنها برمی گردد به سال 1918 که از زیر سلطه دولت شوروی و اتریش بیرون آمد و به استقلال رسید. پس از آن، سال 1939 توسط آلمان ها مورد هجوم قرار گرفت و در سال 1945 با بیرون راندن آلمان ها از کشورشان، تحت تأثیر اتحاد جماهیر شوروی حاکمیت کمونیستی پیدا کرد. در نهایت هم در سال 1989 با شکست کمونیست، به حکومت جمهوری تغییر حاکمیت داد.

مزایای خرید خانه در ورشو

یکی از مزایای مهم زندگی در ورشو که سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می کند پایین بودن قیمت مسکن و زندگی نسبت به سایر کشور های اروپایی می باشد. همچنین اگر شما جهت کسب و کار وارد این کشور می شوید می توانید به راحتی از طریق ایجاد یک کشور اقامت دائم کشور لهستان را اخذ نماید که اخذ اقامت از این روش بسیار کن هزینه است.

مزایای خرید خانه در ورشو

اما هر کشوری معایبی نیز دارد. یکی از معایب های کشور لهستان دشوار بودن زبان این کشور است. زبان لهستانی بسیار دشوار بوده و یادگیری ان به زحمات زیادی نیاز دارد. هزینه مسکن در لهستان به قرار زیر می باشد:

  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر 7،847.49 زلوتی
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز 5،237.39 زلوتی

هزینه اجاره خانه در ورشو

شرایط آسان و تسهیل در قوانین مالیاتی برای علاقه مندان فعالیت های تجاری و ایجاد کار و تولید می باشد. به طوری که مشاهده می فرمایید، جمهوری لهستان نه تنها محل ایده آلی است برای تجار موفق و سرمایه گذاران بلکه این کشور به طور کلی فرصت یک زندگی مناسب و توام با آرامش و فرصت های یکسان برای همه افراد فراهم آورده است. قیمت یا هزینه اجاره خانه در ورشو به قرار زیر می باشد:

  • آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر 1،623.82 زلوتی
  • آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز 1،241.95 زلوتی
  • آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر 2،771.33 زلوتی
  • آپارتمان (3 خوابه) خارج از مرکز 2،049.71 زلوتی

معایب کشور لهستان

به طور کلی معایب کشور لهستان انگشت شمار است و زندگی در این کشور مزایای زیادی دارد. بنابراین با توجه به هزینه های کم زندگی در این کشور می توان این کشور را برای زندگی مناسب دانست. یکی دیگر از معایب این کشور اداره مهاجرت است، جمهوری لهستان عضو کشورهای حوزه شنگن می باشد. این بدین معنی است که شما با گرفتن اقامت موقت و یا دائم از این کشور می توانید آزادانه و بدون ویزا به سایر کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا رفت و آمد نمایید. با داشتن شرایط اقامت دائم لهستان شما می توانید به اکثر کشوهای دنیا مثل آمریکا، استرالیا، انگلیس، کانادا بدون ویزا مسافرت نمایید.

مشاوران مهاجرت موسسه میرداماد، یکی از بهترین و مطمئن ترین موسسات در کشور، با بررسی اطلاعات شما جهت مهاجرت به لهستان می توانند مهاجرت شما را به طور کامل تضمین کنند و تمامی مشاوره های لازم را برای اخذ ویزا را انجام دهند.

اسکرول به بالا