071-91009294  | 021-88724227  |

فرصت های شغلی در آلمان

فرصت های شغلی در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

نرخ بیکاری در کشور آلمان بسیار پایین است، در همین راستا یک سوم مهاجرین غیر اتحادیه ی اروپا فرصت های شغلی در آلمان را کمتر از 12 ماه پیدا می کنند با این حال، اگر شما به خوبی واجد شرایط،با یک مدرک حرفه ای از آلمان هستید، شانس خوبی برای پیدا کردن کار در آلمان را دارید.

کارآموزی و فرصت های شغلی در آلمان

آلمان یکی از کمترین نرخ بیکاری در شهروندی اتحادیه ی اروپا را دارد و در مارس 2017 به پایین ترین حد 5.8 درصدی رسیده است، در حالی که در برخی از مناطق جنوب آلمان، مانند: بایرن (که به نام مونیخ آن را می یابید) نرخ بیکاری بسیار پایین تر است. یک مطالعه توسط موسسه ی فدرال آلمان برای تحقیقات جمعیت نشان داد که یک سوم مهاجرین غیر اتحادیه ی اروپا در سال 2010/111 در آلمان کار خود را در عرض 12 ماه پیدا کردند، هرچند این وضعیت از سال 2015 پس از هجوم پناهندگان آلمان به طور قابل توجهی تغییر کرده است. با این حال، اگر شما به خوبی واجد شرایط،با یک مدرک دانشگاهی یا یک مدرک حرفه ای مانند یک کارآموزی و دارای تجربه ی کاری و دانش پایه ای از آلمان هستید، شانس بیشتری برای پیدا کردن کار در آلمان وجود دارد، جایی که این ویژگی ها ارزشمند هستند.

کمبود شغل در آلمان

مشکلات زندگی آلمان و همچنین کمبود کارگران ماهر در حرفه های خاصی در آلمان وجود دارد. این کمبود شامل: مهندسین واجد شرایط (مکانیکی، خودرو، برق و ساختمان)، متخصصین فناوری اطلاعات، کارکنان بهداشتی و اجتماعی و موقعیت های تولیدی خاص است. نیروهای متخصص با مدارک تحصیلی نیز در زمینه های مختلف، تقاضا می شوند. با جمعیتی که به طور فزاینده ای مسن است، کمبود کارگران در حرفه های مربوط به سالمندان، بهداشت و پرستاری نیز دارند. آموزش انگلیسی، کارهای گاه به گاه و مهمان داری نیز در دسترس است.

کمبود شغل در آلمان

مشاغل در آلمان

چندین شرکت بزرگ بین المللی در آلمان مانند آدیداس، BMW، MAN، زیمنس، فولکس واگن، دایملر و ایون وجود دارد. با این حال، شیوع مشاغل کوچک و متوسط ​​یک ویژگی کلیدی در اقتصاد آلمان است: بیش از 90 درصد از شرکت های آلمانی به عنوان SME ها مشغول به کار هستند و دو سوم مشاغل را تشکیل می دهند. به هر حال با هر قصدی اگر مایل به اخذ تابعیت آلمان هستید ابتدا بایستی روال قانونی آن را بدانید و طی کنید شما میتوانید با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد گفت و گو کنید تا آنها نیز شما را راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا