071-91009294  | 021-88724227  |

فرصت های سرمایه گذاری در عمان

فرصت های سرمایه گذاری در عمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر شما به دنبال برخی از ایده های کسب و کار سودآور برای سرمایه گذاری هستید، در اینجا ایده ها و فرصت های سرمایه گذاری در عمان وجود دارد که می تواند سود خوبی را تولید کند و نیاز به سرمایه کمتری برای شروع داشته باشید.

شرایط و فرصت های سرمایه گذاری در عمان

عمان یک کشور عربی است که در جنوب غربی قاره آسیا واقع شده است. مسقط پایتخت و بزرگترین شهر عمان است. عمان با کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، یمن، ایران (مرز دریایی) و پاکستان (مرز دریایی) هم مرز است. عربی زبان رسمی عمان است. عمان به عنوان یک اقتصاد با درآمد بالا طبقه بندی شده است استاندارد زندگی در عمان در مقایسه با کشورهای دیگر در منطقه ای که متعلق به آن است، بالا است. بخش کشاورزی که غلات، سبزیجات، خرما را تولید می کند یکی دیگر از تولیدکنندگان عمده درآمد برای عمان است.

سرمایه گذاران خارجی در عمان
سرمایه گذاران خارجی در عمان

سرمایه گذاران خارجی در عمان

از آنجا که عمان عمدتا به کالاهای وارداتی وابسته است دولت عمان در حال تلاش برای ایجاد سیاست هایی است که سرمایه گذاران خارجی را به عمان تشویق کند. اگر شما یک سرمایه گذار هستید و به دنبال یکی از امن ترین کشورهای عربی برای ایجاد کسب و کار هستید، می توانید عمان را انتخاب کنید. عمان کشوری است که عمدتا وابسته به کالاها و خدمات خارجی است و در نتیجه دولت عمان اکنون بیشتر بر روی سرمایه گذاری مستقیم خارجی تمرکز می کند. یکی از تولیدات مهم در بخش کشاورزی در عمان، سبزیجات است. تنها چالش جزئی در زمینه کشاورزی در عمان آبیاری است. سبزیجات به عمان صادر نمی شود، بنابراین، اگر شما در حال سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در عمان هستید، سرمایه گذاری دراین بخش سودآور است.

سرمایه گذاری در بخش گردشگری

دولت اقدامات بزرگی را برای تغییر بخش گردشگری در کشور انجام می دهد و این زمان مناسب برای سرمایه گذاری در این بازار به سرعت در حال رشد است. با حمایت دولت برای کاهش وابستگی به کشاورزی و ذخایر نفتی کشور برای تولید درآمد و افزایش تولید ناخالص داخلی، بخش گردشگری در حال حاضر به خوبی تحت تاثیر قرار گرفته است. کسب و کار دراز مدت است و شما مجبور نیستید نگران باشید که آن را یک بار شروع به تولید سود کند. بخش گردشگری از دوران جوانه زدن ممکن است سود عظیمی نداشته باشد، اما رشد آن وجود دارد.

فروشگاه لوازم خانگی و آژانس موقت در عمان

لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی الکتریکی هرگز از بین نرفته و از ذهن دور نمانده است. بازار این محصولات همواره وجود دارد و بنابراین اگر شما می توانید این اقلام را از یک اقتصاد دیگر با قیمت پایین تر وارد کنید و آن را در نرخ بالاتر در عمان به فروش برسانید، می توانید سود را در میان آن ها به دست آورید. اکثر مواد مصرفی مصرف شده در عمان وارد می شوند و شرکت های زیادی وجود ندارد که این محصولات را تولید کنند و بنابراین شما فضای زیادی برای وارد کردن و فروش اقلام به مردم دارید.

آژانس موقت یک سازمان است که نیروی موقت را به نهادهای مختلف تجاری عرضه می کند. در عمان، الزام برای کارگران ماهر و حرفه ای وجود دارد، و بنابراین اگر شما می توانید این منابع انسانی را برای مدت زمان موقت به کانال مناسب منتقل کنید، علاوه بر این، عمان با کارگران تمام وقت مشکل بزرگی دارد و در نتیجه نیروی کار موقت یا کارگران قراردادی بیشتر ترجیح داده می شود.

خدمات اتومبیل در عمان
خدمات اتومبیل در عمان

خدمات اتومبیل در عمان

هر خودرویی که گران است یا نه، می تواند در هر لحظه از زمان خراب شود یا حوادثی بدون هیچ اشاره ای به آن رخ دهد. بنابراین مراکز سرویس دهی در جاده ها در عمان تقاضای زیادی دارند. هزینه های خدمت در جاده ها عمدتا در مقایسه با تعمیراتی که در مراکز خدمات شهر دارند زیاد است، بنابراین حاشیه سود بیشتر وجود دارد. ایستگاه های پمپاژ، تعمیرات تایر، امور عادی است و به صورت روزانه با تعداد پایان ماشین ها مورد نیاز است، بنابراین خدمات اتومبیل جاده ای در زمینه کسب و کار در عمان واقعا سود آور است اگر شما می توانید آن را به خوبی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سرمایه گذاری و همچنین تحصیل در عمان با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

اسکرول به بالا