071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط پذیرش دانشگاه استانبول تکنیک

شرایط پذیرش دانشگاه استانبول تکنیک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه فنی استانبول (ITU) در سال 1773 توسط سلطان موساف سوم به عنوان مدرسه امپراتوری مهندسی دریایی تأسیس شد و قدیمی ترین دانشگاه فنی در جهان بود. در طول سال ها، شرایط پذیرش دانشگاه استانبول تکنیک و همچنین کارکرد آن از آموزش کارمندان نظامی به معماران قرن نوزدهم و مهندسین مدنی در قرن بیستم گسترش یافته است.

الزامات و شرایط پذیرش دانشگاه استانبول تکنیک

ITU جهت تحصیل در ترکیه دارای 13 دانشکده از جمله Aernoatuics و فضانوردی، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی و متالورژی است، که تقریبا 40 برنامه کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. تعدادی از موسسات تحقیقاتی همچون زیست شناسی مولکولی، مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی و ژنتیک و مرکز ارتباطات ماهواره ای و سنجش از دور و بیش از 350 آزمایشگاه وجود دارد. بیش از 20 برنامه مهندسی ITU توسط اعتبار نامه ABET تأیید شده و دانشگاه فرصت زیادی برای تحصیل در خارج از کشور فراهم می کند. امروزه تمرکز اصلی ITU بر رشته مهندسی است، اگر چه علوم اجتماعی و تاریخ آن نیز شناخته شده است.

آموزش در دانشگاه استانبول تکنیک

برنامه های تبادل بین المللی فارغ التحصیلان این امکان را برای دانش آموزان فراهم می کند که دیپلم های دوگانه را در موسسات شغلی آمریکا کسب کنند. برنامه های دوگانه عمده ای در این زمینه وجود دارد و بیش از 900 مشارکت بین المللی و تعداد زیادی از برنامه های ارائه شده از طریق Erasmus نیز در دسترس می باشد.

آموزش در دانشگاه استانبول تکنیک

شرایط تحصیل در ترکیه در دانشگاه ITU تمرکز زیادی بر تحقیق و توسعه و برنامه ITU Seed خود را از تلاش های کارآفرینانه دانشجویان خود پشتیبانی می کند. بسیاری از اشخاص در ITU، از جمله اولین ماهواره ارتباطات ترکیه، اولین قایق هیدروژنی و اولین ماشین بدون راننده، توسعه یافته اند. اولین تلویزیون در ترکیه نیز از ITU ساخته شده است.

رتبه بندی دانشگاه استانبول تکنیک

رتبه بندی دانشگاهی دانشگاه جهانی تایمز که در سال 2004 تأسیس شد، لیستی قطعی از بهترین دانشگاه های جهان را ارائه می دهد که در میان تدریس، تحقیق، چشم انداز بین المللی، شهرت و غیره مورد ارزیابی قرار گرفته است. داده های این کشور توسط دولت ها و دانشگاه ها مورد اعتماد است و یک منبع حیاتی برای دانش آموزان می باشد و به آنها کمک می کند که محل تحصیل را انتخاب کنند. بورس تحصیلی در ترکیه را می توانید به صورت کامل دریافت کنید، مشاورین ما در موسسه میرداماد می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا