071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط خرید تجارت آماده در آلمان

شرایط خرید تجارت آماده در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از مزایا و شرایط خرید تجارت آماده در آلمان برای شرکت ها این است که شما دیگر تحت تأثیر مسئولیت بنیاد یک شرکت جدید قرار نخواهید گرفت. علاوه بر این، یک شرکت آماده گزیده می تواند به شما یک پس زمینه تمیز و تاریخ قابل اعتماد ارائه دهد، که در دسترسی به اعتبارات بانکی برای کسب و کار شما کمک کند.

الزامات و شرایط خرید تجارت آماده در آلمان

اگر بخواهید در یک کشور خارجی سرمایه گذاری کنید، لازم نیست که از ابتدا شروع کنید. بسیاری از خارجیانی که تصمیم به گسترش فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در آلمان را دارند، به جای ثبت یک شرکت جدید، یک شرکت محلی را خریداری می کنند. قانون آلمان هیچ تمایزی بین اتباع آلمانی و خارجی ها در مورد ایجاد یک شرکت در آلمان قرار نمی دهد و هیچ محدودیتی برای تقسیم سود وجود ندارد. قانون آلمان، تجارت را به شرکت های محدود، شرکت های سهامی و انواع مختلف مشارکت تقسیم می کند.

کار در آلمان

هنگامی که یک شرکت آماده (ready-made company) را خریداری می کنید، باید مطمئن شوید که ساختار قانونی آن شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را با توجه به اهداف خود سازماندهی کنید. در صورتی که شکل قانونی شرکت طبقه ای (shelf company) به خواسته های شما پاسخ ندهد، با کمک یک وکیل آلمانی می توانید آن را در آینده تغییر دهید.

کار در آلمان

شرکت آماده یا همان شرکت طبقه در حال حاضر تشکیل و ثبت شده است، اما فعالیت تجاری قبلی ندارد. شرکت های طبقه آلمانی را می توان با توجه به نیازهای خریدار سفارشی کرد. مزیت اصلی در خرید یک شرکت قفسه این است که شما می توانید فورا یک تجارت کاربردی داشته باشید. زمان لازم برای ثبت شرکت می تواند برای فعالیت های دیگر که می تواند به عملکرد خوب کسب و کار شما کمک کند، صرف شود.

شرکت های آماده در آلمان

فرصت های شغلی در آلمان می تواند در یک شرکت کوچک و یا یک شرکت بزرگ باشد. اگر قصد دارید با یک نوع خاص از ساختار حقوقی کار کنید، می توانید سعی کنید یک شرکت طبقه ای را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. با این حال، پس از کسب، هر شرکت طبقه ای می تواند با توجه به نیازهای شما دوباره سازماندهی شود. یکی دیگر از عناصر که بخشی از شرکت آماده است، نام شرکت است.

در برخی موارد، یک نام خوب که از محبوبیت بازار برخوردار بود، می تواند مزایایی را برای سرمایه گذاران فراهم کند. در صورتی که نام طرح شما برای این شرکت مناسب نباشد، می توانید آن را به راحتی تغییر دهید. درست مثل هر سازمانی دیگر ثبت شده، شرکت طبقه دارای آدرس رسمی است. شما می توانید آدرس را تغییر دهید، اگر موقعیت مکانی بهتر را براساس قرارداد خرید یا اجاره جدید پیدا کنید.

مزایای خرید تجارت در آلمان

برای خرید یک شرکت طبقه آلمانی، انتقال سهام باید از شرکت به خریدار در حضور یک دفتر اسناد رسمی صورت گیرد، زیرا تمام اسناد، از جمله انتقال، باید تأیید شود. خریدار شرکت باید مدارک شناسایی را نیز ارائه دهد. پس از خرید یک شرکت طبقه آلمانی، صاحب جدید می تواند به شرکت تغییراتی بدهد مانند نام، هدف فعالیت، آدرس، هیئت مدیره و یا مدیریت. ثبت نام تجاری آلمان باید در مورد تمام تغییرات رخ داده در این شرکت اطلاع رسانی شود.

خرید یک شرکت طبقه ای در آلمان مزایای زیادی دارد، راه اندازی یک کسب و کار جدید را سرعت می بخشد و مستلزم فعالیت و سند سازی کمتری است. با این حال، کاملا توصیه می شود قبل از خرید شرکت، پیش زمینه اقتصادی، دارایی ها و بدهی های آن را کاملا بررسی کنید.

بهترین شهر آلمان برای زندگی ایرانیان جهت سرمایه گذاری را می توانید از مشاورین ما در موسسه میرداماد بخواهید، با ما در تماس باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

اسکرول به بالا