071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه هاروارد

شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه هاروارد متعهد به برتری در تدریس، یادگیری و تحقیق و توسعه رهبران در بسیاری از رشته هایی است که باعث تفاوت در سطح جهانی می شوند. دانشگاهی که در کمبریج و بوستون، ماساچوست واقع شده است و بیش از 2000 کاندیدای تحصیلی را ثبت نام کرده است از جمله دانشجویان کارشناسی، فارغ التحصیل، و حرفه ای است. در ادامه مقاله به شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد اشاره شده است.

الزامات و شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد

هاروارد بیش از 360،000 فارغ التحصیل در سراسر جهان دارد. هاروارد قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالات متحده است و یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان می باشد. هیات علمی دانشگاه هاروارد با آموزش و تحقیق درگیر شده اند تا مرزهای دانش بشری را تشویق کنند. برای دانشجویانی که علاقه مند به تحقیق درباره بزرگترین مسائل قرن 21 هستند، هاروارد یک تجربه دانشجویی بی نظیر و برنامه کمک های مالی سخاوتمندانه را با بیش از 160 میلیون دلار به بیش از 60 درصد از دانشجویان دوره کارشناسی اختصاص می دهد. این دانشگاه علاوه بر مؤسسه مطالعات پیشرفته رادکلیف، دارای 12 مدرسه اعطای درجه تحصیلی است و یک آموزش کاملا جهانی را ارائه می دهد.

تحقیقات در دانشگاه هاروارد

محققان دانشگاه پزشکی هاروارد تقریبا در هر زمینه ای، تحقیقات انجام می دهند و به دنبال گسترش دانش بشری از طریق تجزیه و تحلیل، نوآوری و بینش هستند. تحقیقات هر ساله با بیش از 750 میلیون دلار از کمک های مالی تحقیقاتی پشتیبانی می کند و این کار در هر 13 دانشکده و موسسه مطالعات پیشرفته رادکلیف و در بیش از 100 مرکز تحقیقاتی در محوطه دانشگاه و در سراسر جهان انجام می گیرد.  محققان شامل اعضای هیئت علمی، محققان بازدید کننده، دانشجویان پس از دکترا و دانشجویان کارشناسی و فارغ التحصیل می باشند و با همکاران خود در سراسر دانشگاه، موسسات وابسته و سایر موسسات تحقیقاتی همکاری می کنند.

تحقیقات در دانشگاه هاروارد

آموزش در دانشگاه هاروارد

دفتر خدمات شغلی برای آموزش و ارتباط، به دانشجویان درباره فرصت های شغلی تابستانی و تحصیلات تکمیلی مشاوره می دهد. OCS در خدمت دانشجویان کالج هاروارد، دانشکده هنر و علوم انسانی (GSAS) و برنامه های تحصیلات تکمیلی هاروارد (HES) است. دفتر آموزش بین المللی (OIE) به دانشجویان کالج هاروارد درباره تمام جنبه های تحصیل در خارج از کشور مشاوره می دهد. OIE با شما همکاری نزدیکی خواهد داشت تا برنامه تحصیلی را پیدا کنید که بهترین اهداف دانشگاهی و شخصی شما را برآورده کند. تحصیل در دانشگاه هاروارد در رتبه ممتاز وزارت علوم ایران قرار دارد. دانشگاه هاروارد در رتبه برتر آمریکا و رتبه 6 جهانی قرار دارد.

زبان در دانشگاه هاروارد

تمام متقاضیان سال اول چه کاندیداهای بین المللی و چه در ایالات متحده باید درخواست مشترک، درخواست کالج جهانی یا برنامه ائتلاف همراه با ضمیمه های مورد نیاز را تکمیل کنند. دانش قوی انگلیسی، برای تحصیل و پذیرش پزشکی دانشگاه هاروارد ضروری است، از جمله توانایی فهم و بیان افکار به سرعت و واضح است. البته انجام آزمون TOEFL یا دیگر آزمون های مهارتی زبان ضروری نیست شما می توانید در صورت تمایل نمره های خود را ارائه کنید. برخی از دانشکده های هاروارد عبارتند از:

  • دانشکده تجارت
  • دانشکده الهیات
  • دانشکده فارغ التحصیلی هنر و علوم
  • دانشکده طراحی
  • دانشکده آموزش و پرورش
  • دانشکده کندی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده دندانپزشکی

مشاورین ما در موسسه میرداماد از شرایط تحصیل و همچنین اخذ ویزای کشور آمریکا به صورت کامل مطلع هستند، شما می توانید با مشاورین تلفنی ما به صورت رایگان اطلاعات کسب کنید.

اسکرول به بالا