071-91009294  | 021-88724227  |

راه اندازی سوپر مارکت در لهستان

راه اندازی سوپر مارکت در لهستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تمام افراد به نوعی با پیدا کردن شغل دلخواه خود می خواهند آینده و زندگی خود را تضمین نمایند و به نوعی شغل هر فرد میتواند مهم ترین هدف زندگی او باشد به همین دلیل بسیاری از افراد برای یافتن کار مورد نظر خود به دیگر کشورها مهاجرت می کنند. راه اندازی سوپر مارکت در لهستان می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد، که در این مقاله مشاورین موسسه میرداماد به شرایط و درآمد کار در این کشور پرداخته اند.

شرایط و مجوزهای راه اندازی سوپر مارکت در لهستان

برای راه اندازی یک سوپرمارکت در لهستان بعنوان یک قانون کلیدی داشتن تجربیات و صلاحیت لحاظ نمی شود اما بسته به نوع فروش و مسئولیت های اضافی به مالکین سوپرمارکت تحمیل می شود. شرایط و ضوابط بنابر نوع محصولات فروشی ارائه و تعیین می گردند. مواد غذایی فروخته شده باید برچسب معتبر داشته باشند. برچسب ها واضح مشخص قابل رویت و قانونی و معتبر باشند و کلیه اطلاعات راجع به محصولات غذایی اعم از محتویات تاریخ مصرف و انتقضاء را شامل شوند.

در برچسب گوشت و فرآورده های گوشتی یا چربی باید محل تولید درج شده باشد. از دسامبر سال 2016 میزان کالری مواد غذایی و فرآورده هایشان رانیز باید در برچسب درج کرد. فروشگاه یا سوپر مارکت میتواند با انواع اشکال ثبت شود. به استثناهای شرکت مشارکتی زیرا این نوع شرکت برای تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در نظر گرفته شدند.

کلیه مراحل قانونی برای اجازه کار در لهستان و راه اندازی سوپرمارکت و فروشگاه، ارائه فرم های ذیربط و انتخاب محل مناسب و اعلام به دفتر شهرداری و همجنین ثبت در دادگاه ملی است که بنابر فعالیت فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دفاتر امنیت ملی و اجتماعی و مالیات شهری مقررات و ضوابط مربوط لحاظ می شوند و پس از تایید مدارک شما می توانید صاحب مغازه خود شوید.

مالکیت شخصی، به این معنی است که فرد به تنهایی کسب و کار را انجام می شود. با این وجود، این بدان معنا نیست که صاحب سوپر مارکت نمی تواند کارکنانی را استخدام کند بلکه او می تواند به صورت آزادانه بر اساس قرارداد کار یا قرارداد حقوق مدنی نیروی انسانی مورد نیازش را استخدام کند. مالکیت فردی با استفاده از فرم CEIDG-1 ثبت می شود. قرارداد مشارکت قانون مدنی در قالب سندی رسمی و کتبی ارائه میگردد که باید توسط حداقل دو شخص حقوقی یا حقیقی به طور قانونی نوشته و امضا شود . واقعیت وجود شرکت به طور جداگانه توسط هر شریک در CEIDG اعلام میگردد.

ارسال یک درخواست مستلزم وارد کردن شماره ثبت شده در مراکز اقتصادی است و با دریافت NIP و شماره REGON همراه است. دریافت چنین مجوز هایی رایگان است. PKD برای عملیات و نوع فروش سوپرمارکت و دامنه تجارت بستگی دارد که می خواهید برپا کنید، انتخاب ها در درجه اول به شرح زیر است :

  • 4778Z خرده فروشی سایر محصولات جدید در فروشگاه های تخصصی
  • 4711Z خرده فروشی در فروشگاه های غیر تخصصی با اکثریت مواد غذایی، نوشیدنی ها و تنباکو
  • 4719Z سایر خرده فروشی ها در فروشگاه های غیر تخصصی
  • 4726Z خرده فروشی ها محصولات تنباکو در فروشگاه های تخصصی

در هنگام باز کردن یک فروشگاه، مالک یا مالکین باید نوع پرداخت مالیات خود را نیز مشخص کنند:

  • مالیات بر اساس قوانین عمومی
  • مالیات ثابت
  • ملیات به صورت درصدی ار درآمد ثبت شده
  • کارت مالیاتی

میزان و مقدار هزینه و سرمایه راه اندازی سوپر مارکت در لهستان

افرادی که به راه اندازی سوپر مارکت شخصی خود در این کشور( لهستان) فکر می کنند، انتظار می رود سرمایه ای بالغ بر 50،000 تا 1 میلیون پوند داشته باشند. علاوه بر این در صورتی که فرد سرمایه گذاری خود را تحت پوشش یکی از شبکه های فعال در بازار انجام دهد، بازه ی سرمایه گذاری وی بیش تر و سریع تر خواهد بود. اگرچه تقریبا در حدود 100000 شغل و حرفه در این کشور وجود دارد، راه ه اندازی فروشگاه های مواد غذایی در این کشور، هم چنان سودآور می باشد؛ به ویژه در مواردی که فروشگاهی، کوچک و واقع در یک خیابان پر رفت و آمد( دارای عابر پیاده ی زیاد) و دارای مواد و وسایل اولیه ی مورد نیاز افراد باشد.

افتتاح و راه اندازی فروشگاه مواد غذایی حداقل هزینه ای بالغ بر 50،000 پوند نیاز دارد؛ که این مقدار  برای راه اندازی یک مغازه ی تجاری کوچک با مساحت 80-100 متر مربع کافی می باشد. علاوه بر این نرخ راه اندازی یک مغازه در یک منطقه ی خوب شهر، تا متراژ 150 متر مربع، حدود 40-50 یورو برای هر متر مربع آن می باشد. و در مورد یک فروشگاه بیش از 500 متر مربع ، نرخ آن کمتر می باشد( به ارزش 16-18 یورو در هر متر مربع آن)

درآمد سوپر مارکت ها در لهستان

از آنجا که سرمایه گذاری در زمینه راه اندازی فروشگاه ممکن است حتی بیش از 1 میلیون پوند باشد. با این حال، شما می توانیدبا این سرمایه گذاری یک سود بزرگ داشته باشید. در مورد یک فروشگاه مواد غذایی کوچک، سود جانبی فروش کالا 20 تا 35 درصد است. میانگین فروش این سوپر مارکت ها به صورت ماهانه 50000 تا 60،000 PLN است. بنابراین می توان چنین استنباط که صاحب درآمد بین 2000 تا PLN 6،000 PLN -Wroczyński درآمد کسب می کند.

درآمد سوپر مارکت ها در لهستان

البته همه چیز بستگی به هزینه های ماهانه کارآفرین در ارتباط با اداره فروشگاه دارد. شما می توانید یک فروشگاه در محل سکونتتان خریداری یا اجاره ای کنید در صورد اجاره باید اجاره ماهانه را هر ماه پرداخت کنید. فرمالیته ها و کاغذ بازی ها می تواند مزاحم واقعی برای یک کارآفرین باشد. به همین دلیل است که باید توجه کنید که آیا یک راه حل بهتر برای راه اندازی یک فروشگاه در یکی از شبکه ها در بازار وجود دارد. به طور کلی، شبکه ها با دفاتر همکاری می کنند، که به راحتی و سریع تر می تواند از طریق خرید و فردش مجوز ها، مجوز ها را از یک مغازه دار خریداری کرده یا بدانها مجوز بفروشند.

راهکارهای احتمالی برای کسب و کارتا 20-30 درصد کار امدند و به نتایج مطلوب ختم می شوند و درآمد بالاتری نسبت به کسب و کار تان را به همراه خواهند داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت کار در لهستان می توانید با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

سوالات متداول در مورد راه اندازی سوپر مارکت در لهستان

1- شرایط و مجوزهای راه اندازی سوپر مارکت در لهستان چگونه است ؟

برای راه اندازی یک سوپرمارکت در لهستان بعنوان یک قانون کلیدی داشتن تجربیات و صلاحیت لحاظ نمی شود اما بسته به نوع فروش و مسئولیت های اضافی به مالکین سوپرمارکت تحمیل می شود. شرایط و ضوابط بنابر نوع محصولات فروشی ارائه و تعیین می گردند. مواد غذایی فروخته شده باید برچسب معتبر داشته باشند. برچسب ها واضح مشخص قابل رویت و قانونی و معتبر باشند و کلیه اطلاعات راجع به محصولات غذایی اعم از محتویات تاریخ مصرف و انتقضاء را شامل شوند.در برچسب گوشت و فرآورده های گوشتی یا چربی باید محل تولید درج شده باشد. از دسامبر سال 2016 میزان کالری مواد غذایی و فرآورده هایشان رانیز باید در برچسب درج کرد. فروشگاه یا سوپر مارکت میتواند با انواع اشکال ثبت شود. به استثناهای شرکت مشارکتی زیرا این نوع شرکت برای تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در نظر گرفته شدند.

2- انتخاب های راه اندازی سوپر مارکت در لهستان چگونه است ؟

انتخاب ها در درجه اول به شرح زیر است :

  • 4778Z خرده فروشی سایر محصولات جدید در فروشگاه های تخصصی
  • 4711Z خرده فروشی در فروشگاه های غیر تخصصی با اکثریت مواد غذایی، نوشیدنی ها و تنباکو
  • 4719Z سایر خرده فروشی ها در فروشگاه های غیر تخصصی
  • 4726Z خرده فروشی ها محصولات تنباکو در فروشگاه های تخصصی

3- در هنگام باز کردن یک فروشگاه، در لهستان شرایط چگونه میباشد ؟

در هنگام باز کردن یک فروشگاه، مالک یا مالکین باید نوع پرداخت مالیات خود را نیز مشخص کنند:

  • مالیات بر اساس قوانین عمومی
  • مالیات ثابت
  • ملیات به صورت درصدی ار درآمد ثبت شده
  • کارت مالیاتی

4- میزان و مقدار هزینه و سرمایه راه اندازی سوپر مارکت در لهستان چقدر میباشد ؟

افرادی که به راه اندازی سوپر مارکت شخصی خود در این کشور( لهستان) فکر می کنند، انتظار می رود سرمایه ای بالغ بر 50،000 تا 1 میلیون پوند داشته باشند.

5- در صورتی که فرد سرمایه گذاری خود را تحت پوشش یکی از شبکه های فعال در بازار انجام دهد، شرایط چگونه خواهد شد؟

در صورتی که فرد سرمایه گذاری خود را تحت پوشش یکی از شبکه های فعال در بازار انجام دهد، بازه ی سرمایه گذاری وی بیش تر و سریع تر خواهد بود

6- بازار کار در لهستان چگونه است ؟

اگرچه تقریبا در حدود 100000 شغل و حرفه در این کشور وجود دارد، راه ه اندازی فروشگاه های مواد غذایی در این کشور، هم چنان سودآور می باشد؛ به ویژه در مواردی که فروشگاهی، کوچک و واقع در یک خیابان پر رفت و آمد( دارای عابر پیاده ی زیاد) و دارای مواد و وسایل اولیه ی مورد نیاز افراد باشد.

7- هزینه ی افتتاح و راه اندازی فروشگاه مواد غذایی در لهستان چقدر میباشد ؟

افتتاح و راه اندازی فروشگاه مواد غذایی حداقل هزینه ای بالغ بر 50،000 پوند نیاز دارد؛ که این مقدار برای راه اندازی یک مغازه ی تجاری کوچک با مساحت 80-100 متر مربع کافی می باشد.

8- درآمد سوپر مارکت ها در لهستان چگونه است ؟

از آنجا که سرمایه گذاری در زمینه راه اندازی فروشگاه ممکن است حتی بیش از 1 میلیون پوند باشد. با این حال، شما می توانیدبا این سرمایه گذاری یک سود بزرگ داشته باشید.

9- میانگین فروش مواد غذایی در سوپر مارکت ها در لهستان چقدر میباشد ؟

میانگین فروش این سوپر مارکت ها به صورت ماهانه 50000 تا 60،000 PLN است. بنابراین می توان چنین استنباط که صاحب درآمد بین 2000 تا PLN 6،000 PLN -Wroczyński درآمد کسب می کند.

10- شرایط مراحل قانونی برای اجازه کار در لهستان و راه اندازی سوپرمارکت و فروشگاه، چگونه است ؟

ارائه فرم های ذیربط و انتخاب محل مناسب و اعلام به دفتر شهرداری و همجنین ثبت در دادگاه ملی است که بنابر فعالیت فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دفاتر امنیت ملی و اجتماعی و مالیات شهری مقررات و ضوابط مربوط لحاظ می شوند و پس از تایید مدارک شما می توانید صاحب مغازه خود شوید.

11- مالکیت شخصی جت راه اندازی سوپر مارکت در لهستان به چه معنا است ؟

به این معنی است که فرد به تنهایی کسب و کار را انجام می شود. با این وجود، این بدان معنا نیست که صاحب سوپر مارکت نمی تواند کارکنانی را استخدام کند بلکه او می تواند به صورت آزادانه بر اساس قرارداد کار یا قرارداد حقوق مدنی نیروی انسانی مورد نیازش را استخدام کند. مالکیت فردی با استفاده از فرم CEIDG-1 ثبت می شود. قرارداد مشارکت قانون مدنی در قالب سندی رسمی و کتبی ارائه میگردد که باید توسط حداقل دو شخص حقوقی یا حقیقی به طور قانونی نوشته و امضا شود . واقعیت وجود شرکت به طور جداگانه توسط هر شریک در CEIDG اعلام میگردد.

اسکرول به بالا