071-91009294  | 021-88724227  |

دوره ی زبان انگلیسی در لهستان 

دوره ی زبان انگلیسی در لهستان 

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مطالعه ی یک زبان خارجی در دوره ی زبان انگلیسی در لهستان به عنوان بخشی از برنامه ی درسی شما در کالج اجباری است شما هر زبانی که بیشتر علاقه و در آن استعداد دارید را می توانید انتخاب کنید.

برنامه ها و دوره ی زبان انگلیسی در لهستان 

اگر هنوز ذهنیت خود را شکل نداده اید، اما علاقه مند به یادگیری زبان لهستانی هستید و می دانید که فرهنگ کشور شما در حال برنامه ریزی برای رسیدن به آن هست، لطفا با موسسه (میرداماد) تماس بگیرید که خوشحال خواهد شد که به شما در مورد گزینه های تحصیل مشاوره دهد.در صورتی که مشغول تحصیل رایگان لهستان هستید، می توانید یک زبان خارجی دیگر نیز یاد بگیرید.مطالعه ی یک زبان خارجی به عنوان بخشی از برنامه ی درسی شما در کالج اجباری است، بنابراین شما می توانید یکی از زبان هایی که بیشتر علاقه مند هستید را انتخاب کنید.

یادگیری زبان در دانشگاه های لهستان

برای دیدن لیست کامل ارائه ی دوره های زبان، لطفا ارائه ی مدرسه ی خود را بررسی کنید.گزینه ی دیگر این است که یک دوست دو زبانه پیدا کنید، به عنوان مثال: یک دانشجوی دیگر که می تواند کلاس های خصوصی به زبان لهستان یا انگلیسی و غیره به شما ارائه بدهد در مقابل کلاس های زبان مادری برایش بگذارید.در دانشگاه شما همچنین می توانید سایر دانشجویان خارجی که زندگی در لهستان را تجربه می کنند را پیدا کرده و دوستی جدیدی را شروع کنید.

یادگیری زبان در دانشگاه های لهستان

تحصیل در لهستان

اگر بخواهید تحصیل در لهستان را انتخاب کنید، می توانید برای بورس تحصیلی دولتی لهستان درخواست بدهید. همچنین روش های دیگری برای کاهش هزینه های کالج شما وجود دارد.اگر شما علاقه مند به تحصیل در لهستان هستید میتوانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد در مورد شرایط ورود بیشتر بدانید تا با شما به طور تخصصی صحبت کنند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا