071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه ملی پزشکی خارکف

دانشگاه ملی پزشکی خارکف

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

امروزه بسیاری از دانشجویان به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند تا در کنار درس خواندن، زندگی راحت و خوبی را نیز برای خود رقم بزنند. زندگی و تحصیل در دانشگاه های دیگر کشورها علاوه بر اینکه شما را به فراگیری زبان و دانش جدید قادر می سازد باعث می شود تا با افراد و فرهنگ کشورهای گوناگون نیز آشنا شوید. در ادامه به بررسی شرایط دانشگاه ملی پزشکی خارکف می پردازیم و شما می توانید جهت هرگونه سوال با ما در موسسه حقوقی میرداماد در دفاتر تهران وشیراز تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در دانشگاه ملی پزشکی خارکف

جهت تحصیل در اوکراین دانشگاه ملی پزشکی خارکف (K.N.M.U) دوره ها و برنامه مختلفی را ارائه می دهد، دوره هایی مانند تحصیلات عالی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا در رشته های مختلف در این دانشگاه ارائه میگردد. این موسسه دارای تاریخ 212 ساله موسسه دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس سابقه تحصیلی گذشته دانش آموزان و نمرات آنها می باشد.

نرخ احتمال پذیرش هر فرد 40-50٪ است، این سازمان آموزش عالی ​​یک نهاد انتخابی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط می توانند برای تحصیل در این دانشگاه ثبت نام کنند. K.N.M.U همچنین دارای امکانات دانشگاهی و غیر دانشگاهی و خدمات مختلف به دانش آموزان از جمله کتابخانه، اماکن ورزشی، برنامه های تبادل و تحصیل در خارج و همچنین خدمات اداری می باشد. شهریه سالانه دانشگاه پزشکی خارکف:

  • دانش آموزان بومی 1،000-2،500 US $ (750-1،800 یورو)    2،500-5،000 $ آمریکا (1،800-3،700 یورو)
  • دانشجویان بین المللی 2،500-5،000 US $ (1،800-3،700 یورو)       2،500-5،000 $ آمریکا (1،800-3،700 یورو)

به طور متوسط محدوده شهریه سالانه هزینه خوابگاه، کلاس های فوق برنامه یا سایر هزینه های خارجی را شامل نمی شود. شهریه ممکن است توسط رشته تحصیلی، سطح دوره، ملیت، تابعیت یا اقامت دانشجویی و معیارهای دیگر متفاوت باشد. لطفا اطلاعات دقیق در مورد شهریه سالانه و اطلاعات تکمیلی راجع به وضعیت و مطالعه در رشته مورد علاقه خود با دفتر دانشگاه علوم پزشکی ملی خارکف تماس بگیرید؛ اطلاعات وسیعی در رابطه با شهریه در سایت این دانشکده به طور کامل و جامع و به روز وجود دارد. موسسه و دانشکده:

  • این موسسه دارای 7 دانشکده می باشد.
  • موسسه تحقیقات آموزشی برای آموزش کارشناسی ارشد در دانشگاه ملی پزشکی خارکف.
  • کالج پزشکی
  • 2 موسسات تحقیقاتی: موسسه تحقیقات بیماری ها و بهداشت حرفه ای ، موسسه ژنتیک بالینی اوکراین.
  • آزمایشگاه تحقیقاتی مرکزی
  • 4 آزمایشگاه های تحقیقاتی
  • آموزش پزشکی و واحد تحقیقات دانشگاه ملی پزشکی خارکف دارای “مرکز دندانپزشکی وابسته به دانشگاه” است.

مرکز پزشکی علمی کاربردی دانشگاه خارکف

دانشگاه ملی پزشکی خارکف یکی از قدیمی ترین دانشکده های پزشکی اوکراین است. این دانشگاه در سال 2005 سالروز دویست ساله خود را جشن گرفت. این دانشگاه از سال 1805 شروع به کار کرد. در سال 1988 دانشگاه ملی پزشکی به نام خارکف تغییر نام داد (قبل از 1994 دانشگاه نام دیگری داشت”) و بعد از آن عضو انجمن بین المللی دانشگاه شد. در سال 2002 دانشگاه ملی پزشکی خارکف به عنوان بهترین موسسه در میان موسسات آموزش عالی اوکراین به رسمیت شناخته شد.

مرکز پزشکی علمی کاربردی دانشگاه خارکف

بخش درمان، بخش جراحی، بخش دندانپزشکی و پروتز (دندان پزشکی)، بخش ارتوپدی و تروماتولوژی، بخش اورولوژی، بخش سرطان، بخش روانپزشکی، بخش چشم پزشکی، بخش زنان و زایمان و دیگر بخش های تخصص های پزشکی در این دانشگاه وجود دارد. دانشگاه ملی پزشکی خارکف در حدود 56،000 پزشک آموزش دیده دارد، در میان آنها 5000 پزشک خارجی وجود دارد.

در این دانشگاه از 57 کشور جهان اساتید پزشک وجود دارد و از سال 1951 امکان تحصیل به زبان روسی و از سال 1996 امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود داشت. دانشگاه ملی پزشکی خارکف دارای یک کتابخانه غنی با بیش از 1 میلیون کتاب و مرکز کامپیوتر مدرن است. پس از مهاجرت تحصیلی به اوکراین انتخاب یک دانشگاه خوب مهمترین قدم برای شروع است. این دانشگاه در تلاش برای مطابقت با اصول فرآیند بولونیا و استاندارد اروپا است.

درباره دانشگاه پزشکی ملی پزشکی خارکف

تاریخچه ی ارائه شده در مورد عالی رتبه ترین دانشگاه های پزشکی در خارکف بیش از 200 سال را در برمیگیرد و با تاریخچه دانشگاه ملی خارکف وی . ان. کارازان خارکف رابه تنگاتنگی دارندزیرا این دانشکده نخستین دانشگاه تاسیس شده در این کشور است. این دانشگاه در سال 1805تاسیس شد و بنابر دستور تایید و امضا شده تزاراسکندر کبیر روسی در ساخته شد. در همان سال نخستین اساسنامه دانشگاه تصویب و تایید شد.

در حال حاضر بیش از 700 مدرس در بخش اداری این دانشگاه مشغول به تدریس هستند. ظرفیت کارکنان این مراکز اموزشی عبارتند از 5 عضو اصلی ازان ان ا ام ان 17 نفر محقق و دانشمند نخبه اوکراین 2 دبیرستان مشهور اکراین و 13 دکتر برجسته اکراینی و 8 برنده جایزه نوبل اوکراین در رشته های علوم و مهندسی و 28 متخصص رشته های عمومی دانشگاه های اوکراین و 28 کارمند و اعضای انجمن پزشکی بین الملی.

این دانشگاه دارای یک مجتمع با ساختمانی مدرن است ه برای اسکان مدرسان و دانشجویان در کلاس درس استفاده می شود و 5 خوابگاه نیز دارد کلیه محصلان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در این خوابگاه ها اسکان می یانبد. این دانشگاه دارای 65 بخش می باشد که در هر بخش خدمات ویژه ای به شرح زیر ارائه می شود.

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده دندانپزشکی
  • داروسازی
  • پرستاری

در سال 1951 دانشگاه شروع به آموزش دانش پژوهان کرد. در حال حاضر دانشگاه مذکور بیش از 3600 متخصص برای کشورهای مختلف جهان آموزش داده است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی ملی پزشکی خارکف

دانشگاه خارکف از بین 11000 دانشگاه جهان رتبه 2409 را به خودش اختصاص داده است. این دانشکده از بین عالی رتبه ترین دانشگاه های اوکراین در بانک داده ای (Scopus) اس سی او پی اس پنجمین رتبه را دارد. سازمان یونیسکو تاپ200 انرا بعنوان چهل و هفتمین دانشکاه اوکراینی ثبت و اعلام کرد. در سال 2015 دیپلم نقره ای و لوح افتخا را بنا بر رتبه بندی گلدن فورچون به این دانشگاه اعطا شد.

دانشگاه خارکف رتبه ای از موسسات عالی اموزشی اوکراین2000 شد. در سال 2001 دیپلم نقره ای راهفتمین رتبه بین الملی گلدن فورچون بعنوان جایزه نامزد سومین جایگاه و کیفیت ملینیوم به کارکنان دانشگاه اعطا شد. در سال 2001دانشگاه لقب افتخاری بعنوان سرگروه مدرن اموزش عالی و مدرن اوکراین را به خود اختصاص داد.در سالهای 2011تا 2012 سرگروه آموزش عالی در نمایشگاه های بین الملی آموزش و پرورش و کسب کار 2011 و آموزش و پرورش و کسب کار 2012 را نیز کسب کردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در رشته پزشکی در اوکراین می توانید با مشاورین موسسه میرداماد تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در مورد دانشگاه ملی پزشکی خارکف

1-دانشگاه ملی پزشکی خارکف با چه استاندارهایی مطابقت دارد؟

انتخاب یک دانشگاه خوب مهمترین قدم برای شروع است. این دانشگاه با اصول فرآیند بولونیا و استاندارد اروپا است.

2-در دانشگاه ملی پزشکی خارکف چه مقاطعی ارائه می شود؟

این دانشگاه در مقاطع کارشناسی/کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف ارائه میگردد.

3-پذیرش در دانشگاه ملی پزشکی خارکف به چه صورت می باشد؟

موسسه دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس سابقه تحصیلی گذشته دانش آموزان و نمرات آنها می باشد.

4-شهریه سالانه دانشگاه پزشکی خارکف برای دانشجویان بین المللی چقدر می باشد؟

شهریه این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی سالی 2،500-5،000 $ آمریکا یا1،800-3،700 یورو می باشد.

5-رتبه و رنکینگ دانشگاه ملی پزشکی خارکف چقدر می باشد

دانشگاه خارکف از بین 11000 دانشگاه جهان رتبه 2409 را به خودش اختصاص داده است.

6-در دانشگاه ملی پزشکی خارکف امکان تحصیل به چه زبان هایی وجود دارد؟

در این دانشگاه امکان تحصیل به زبان روسی و انگلیسی وجود دارد.

7-درصد پذیرش هر فرد در دانشگاه ملی پزشکی خارکف چه میزان است؟

نرخ احتمال پذیرش هر فرد 40-50٪ است.

8-هزینه خابگاه جز هزینه شهریه سالانه دانشگاه ملی پزشکی خارکف می باشد؟

به طور متوسط محدوده شهریه سالانه هزینه خوابگاه، کلاس های فوق برنامه یا سایر هزینه های خارجی را شامل نمی شود.

9- بهترین موسسه در میان موسسات آموزش عالی پزشکی اوکراین چه نام دارد؟

دانشگاه ملی پزشکی خارکف

10-دانشگاه ملی پزشکی خارکف شامل چه بخش هایی می باشد؟

بخش درمان، بخش جراحی، بخش دندانپزشکی و پروتز (دندان پزشکی)، بخش ارتوپدی و تروماتولوژی، بخش اورولوژی، بخش سرطان، بخش روانپزشکی، بخش چشم پزشکی، بخش زنان و زایمان و دیگر بخش های تخصص های پزشکی

11- دانشگاه ملی پزشکی خارکف چه تعداد خوابگاه برای دانشجویان در نظر گرفته است؟

5 خوابگاه دارد و کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در این خوابگاه ها اسکان می یابند.

اسکرول به بالا