071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه دولتی پنزا روسیه

دانشگاه دولتی پنزا روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه دولتی پنزا روسیه را دارند می توانند در مقاطع مختلف مشغول تحصیل شوند محل اقامت در این دانشگاه شرایط بسیار عالی را یرای دانشجویان محیا کرده است.

مقطع ارشد دانشگاه دولتی پنزا روسیه

تحصیلات مقطع ارشد در بیش از 80 دوره، به صورت تمام وقت و نیمه وقت برگزار می شود. این دوره ها معمولا 3-4 سال به طول می انجامد. در انتهای تحصیل باید دانشجویان دفاعیه ای ارائه دهند.

محیط دانشگاه دولتی پنزا روسیه

دفاعیه های مقطع ارشد

  •  دانشجو می تواند پس از دریافت مدرک ارشد خود دفاعیه حول موضوعی خاص جهت ادامه تحصیل در مقطع دکترا ارائه دهد.
  • پس از اخذ مدرک دکترا می تواند یک دفاعیه علمی ارائه دهد.

دوره های دانشگاه دولتی پنزا روسیه

  • دوره های کارشناسی 4 سال
  • دوره های کارشناسی ارشد 2 سال
  • دکترا 5 سال

شروع سال تحصیلی از 1 سپتامبر تا 31 آگوست

پذیرش دانشجویان خارجی در رشته روانشناسی روسیه توسط دفتر آموزش بین المللی انجام می شود.

محیط دانشگاه دولتی پنزا روسیه

این دانشگاه دارای یک محوطه 280 هزار متر مربعی با 18 ساختمان دانشگاهی شامل سالن های سخنرانی، کلاس های درس، آزمایشگاه ها و کلاس های کامپیوتر است.

در این دانشگاه کتابخانه علمی وسیع با فهرست الکترونیکی و سوابق الکترونیکی نشریات علمی دانشگاه وجود دارد. امکانات دیگر شامل سه سالن مونتاژ و یک سالن کنفرانس، غذاخوری ها و کافه ها، پست های پزشکی و یک بیمارستان، استخر شنا و چند سالن ورزشی نیز از دیگر امکانات این دانشگاه است.

محل اقامت و تحصیلات عالیه دانشگاه پنزا روسیه

خوابگاه های روسیه در این دانشگاه که شامل 7 سالن جهت اقامت برای 3200 دانشجو  می باشد وجود دارد. مساحت کلی این سالنها 23000 متر مربع است. سالن های محل اقامت دارای شرایط عالی برای زندگی ، تحصیل، تفریح ​​و فعالیت های ورزشی هستند.

دانشگاه ایالتی پنزا یک موسسه آموزشی جامع است که آموزش های گوناگون را به متقاضیان ارائه می دهد. تکنولوژی های پیشرفته تحصیلی، افزایش دوره های تحصیلی، سیستم چند سطح آموزشی ،همه این موارد عواملی است در جهت پیشروی دانشگاه از نظر کیفیت آموزش و پرورش در بازار منطقه ای.شما می توانید جهت پیشروی در ادامه تحصیل رایگان روسیه با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد و همچنین جهت اخذ ویزای کشور سوئد به گفت و گو بنشینید.

اسکرول به بالا