071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه اسپلیت کرواسی Split

دانشگاه اسپلیت کرواسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کرواسی کشوری کوچک در اروپاست و تقریبا 99 درصد جمعیت این کشور را افراد با سواد تشکیل می دهند. شرایط پذیرش نسبتا آسان در دانشگاه های این کشور و اعتبار بالای مدارک دانشگاهی آن، باعث شده تا کشور کرواسی سالانه جز مقاصد محبوب دانشجویان بین المللی قرار گیرد. بهترین دانشگاه های کرواسی؛ دانشگاه زاگرب، پولا، رجیکا، اسپلیت، دوبرونیکا، دانشگاه بین المللی لیبرتاس، زادرا، اسجور و اوسیجک هستند. پذیرش در دانشگاه های کرواسی بر اساس آزمون ورودی امکان پذیرست و داشتن ویزای تحصیلی الزامی است. دانشجویان قادرند همزمان با تحصیل به کار دانشجویی پرداخته و یا از بورس های تحصیلی بهره مند شوند. دوره های آموزش عالی در کشور کرواسی شامل تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. به ترتیب دوره کارشناسی سه تا چهار سال، کارشناسی ارشد حدود دو سال و دکترا حداکثر پنج سال زمان می برد.با توجه به این که تمام دانشگاه های کرواسی دارای شرایط خوب علمی می باشند، در این مقاله که به کوشش کارشناسان موسسه میرداماد تهیه و تنظیم شده است سعی بر آن است تا به طور کامل به بررسی دانشگاه اسپلیت پرداخته شود و موارد زیر بررسی شوند:

  • معرفی دانشگاه اسپلیت
  • دانشکده های دانشگاه اسپلیت
  • دانشکده پزشکی و دندانپزشکی
  • شرایط پذیرش دانشکده پزشکی 2020
  • هزینه تحصیل در دانشکده پزشکی
  • استراتژی دانشگاه اسپلیت از سال 2015 تا 2020
  • خوابگاه دانشگاه و هزینه آن
  • بیمه دانشجویی دانشگاه
  • رنکینگ دانشگاه اسپلیت
  • آزمون ورودی دانشگاه
  • افراد سرشناس فارغ التحصیل از دانشگاه اسپلیت کرواسی

معرفی دانشگاه اسپلیت کرواسی

دانشگاه اسپلیت کرواسی در سال 1974 به عنوان یک دانشگاه دولتی تاسیس شد و اکنون عضو انجمن دانشگاه های اروپاست. این دانشگاه دارای 1700 پرسنل، 20،000 دانشجو در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، 181 برنامه تحصیلی و 16 دانشکده و دپارتمان است. دانشکده مهندسی برق، مهندسی مکانیک و معماری دریایی دانشگاه اسپلیت به عنوان یکی از بزرگترین موسسات و دانشکده فنی در خارج از زاگرب فعالیت می کند. قدمت این دانشکده با سال 1960 باز می گردد، یعنی زمانی که به عنوان یک مرکز مستقل در دانشگاه زاگرب کرواسی افتتاح شد. اما در سال 1974 به عنوان یکی ازدانشکده های دانشگاه اسپلیت در آمد. ساختمان جدید این دانشکده در سال 2007 با 95 آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی تکمیل شد. هر ساله امکانات زیادی به دانشگاه اسپلیت افزوده می شود و تمرکز اصلی دانشگاه بر روی کارهای تحقیقاتی است.

دانشکده های دانشگاه اسپلیت

در این بخش به بررسی دانشکده های مختلف دانشگاه اسپلیت خواهیم پرداخت و با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

دانشکده اقتصاد

در این دانشکده رشته های مختلفی همچون تجزیه و تحلیل صورت های مالی، بانکداری، بانکداری و بیمه، مدیریت بانکی، بورس و اوراق بهادار، بازاریابی الکترونیکی، اقتصادسنجی، اقتصاد بازار کار، اقتصاد محیطی، تجارت الکترونیک، سیستم پولی اروپا، امور مالی امکلاک و دارایی ها و …. تدریس می شوند.

دانشکده مهندسی برق، مهندسی مکانیک و معماری دریایی

به عنوان یکی از بزرگترین موسسات و دانشکده فنی در خارج از زاگرب فعالیت می کند. قدمت این دانشکده با سال 1960 باز می گردد، یعنی زمانی که به عنوان یک مرکز مستقل در دانشگاه زاگرب افتتاح شد. اما در سال 1974 به عنوان یکی از دانشکده های دانشگاه اسپلیت در آمد. ساختمان جدید این دانشکده در سال 2007 با 95 آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی تکمیل شد. این دانشکده دارای 67 پرسنل، 33 آزمایشگاه، 12 دپارتمان و 17 پروژه می باشد. در این دانشکده رشته هایی مانند علوم کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، علوم فنی بین رشته ای و معماری دریایی تدریس می شود.

دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی

مطابق با فرآیند بولونیا، دو سطح اساسی در این دانشکده ارائه می شود: کارشناسی و کارشناسی ارشد. سطح کارشناسی برای دست یابی به دانش عمومی و مهارت های تحقیقاتی ارائه می شود و سطح کارشناسی ارشد در جهت پیشرفت هر چه بیشتر دانشجویان در حوزه مورد علاقه آن هاست. در این دانشکده رشته هایی مانند جامعه شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، فلسفه ، تاریخ هنر، تربیت معلم و علوم انسانی بین رشته ای و … تدریس می شود.

دانشکده مهندسی شیمی و فناوری

دانشکده شیمی و فناوری دانشگاه اسپلیت بر اساس نیاز مهندسان شیمی در سال 1960 تاسیس شد و نقش مهمی در توسعه صنعت شیمیایی آن زمان داشت. با تصمیم پارلمان جمهوری کرواسی، قانون تاسیس دانشکده در روزنامه رسمی منتشر شد. در دوره پیشرفت دانشکده کلاس های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل شدند.در این دانشکده رشته هایی مانند مهندسی شیمی، شیمی و فناوری ماکرومولکولی، مهندسی پلیمر، فناوری مواد غذایی، داروسازی و … تدریس می شود.

دانشکده مهندسی شیمی و فناوری
دانشکده مهندسی شیمی و فناوری

دانشکده حرکت شناسی

دانشکده حرکت شناسی دانشگاه اسپلیت در 04 ژوئن 2008 تاسیس شد و جدیدترین دانشکده این دانشگاه است. این دانشکده دوره های تحصیلی با کیفیتی را در زمینه حرکت شناسی برگزار می کند. دانشجویان با شرکت در پروژه های تحقیقاتی و کنفرانس های تخصصی علمی و نوشتن مقالات حرفه ای به کارها و پروژه های تحقیقاتی – علمی معرفی می شوند.کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با دانشگاه اسپلیت کرواسی می باشند.

دانشکده مطالعات دریایی

دانشکده مطالعات دریایی دانشگاه اسپلیت در سال 1959 تاسیس شد و در ابتدا به عنوان کالج دریایی فعال بوده و از سال 2004 تاکنون به عنوان دانشکده مطالعات دریایی دانشگاه اسپلیت فعالیت دارد. صلاحیت دانشجویان از طریق پروژه های اتحادیه اروپا و بازار کار در کرواسی شناخته می شود. آموزش در دانشکده مطالعات دریایی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشدانجام می شود. در این دانشکده رشته های مانند مهندسی ترافیک و حمل و نقل، مهندسی برق و مهندسی مکانیک و … تدریس می شود.

دانشکده حقوق

دانشکده حقوق دانشگاه اسپلیت به عنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه زاگرب در سال تحصیلی 1960 / 61 شروع به فعالیت کرد. در 13 اکتبر 1961 تصمیم تاسیس دانشکده، توسط کمیته ملی ناحیه اسپلیت تصویب و توسط شورای اجرایی آن زمان پارلمان جهموری کرواسی تایید شد. کیفیت آموزشی این دانشکده قابل قبول است و درآن رشته هایی مانند حقوق، علوم اجتماعی بین رشته ای، علم الاخلاق زیست شناسی تلفیقی و … تدریس می شود.

دانشکده علوم

دانشکده علوم دانشگاه اسپلیت یکی از بنیان گذاران و قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه است که در حدود 900 دانشجو و 140 پرسنل دارد. هدف اصلی دانشکده آموزش، تحقیقات علمی و کارهای حرفه ای است. در این دانشکده رشته هایی مانند فیزیک، ریاضیات، بیولوژی، علوم میان رشته ای، تغذیه، هنرهای کاربردی و … تدریس می شود.

دانشکده هنر

در این دانشکده رشته هایی مانند هنرهای عالی (مجسمه سازی، فیلم و ویدئو، طراحی ارتباطات بصری و …) / موسیقی ( پیانو، آموزش موسیقی، آهنگسازی و نظریه موسیقی و ..) و هنر تئاتر تدریس می شود.از دیگر دانشکده ها و بخش های این دانشگاه می توان به دانشکده پزشکی، دپارتمان مطالعات حرفه ای دانشگاه، دپارتمان علوم پزشک قانونی دانشگاه و دپارتمان مطالعات بهداشتی و دپارتمان مطالعات دریایی اشاره کرد.کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با دانشگاه اسپلیت کرواسی می باشند.

دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت

دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت در 26 مارس 1997 به عنوان یک دانشکده مستقل شروع به فعالیت نمود. جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی کرواسی در این دانشکده، چهار برنامه آموزشی تدریس می شود: پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی ( با همکاری دانشکده شیمی و فناوری) و مطالعات پزشکی به زبان انگلیسی. هر ساله 90 دانشجو برای تحصیل در رشته های مختلف این دانشکده ثبت نام می کنند و در تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی نیز سالانه 60 دانشجو مشغول به تحصیل می شوند. ملاک اصلی و مهم ثبت نام و ورود به دانشکده پزشکی و دندانپزشکی، موفقیت در آزمون ورودی دولتی است. پزشکی به زبان انگلیسی از سال 12 / 2011 آغاز شد که در ابتدا به صورت سهمیه بندی فعالیت می نمود. دوره های پزشکی ودندانپزشکی دانشگاه اسپلیت شش سال زمان می برد ولی دوره داروسازی پنج ساله خواهد بود. ساختمان دانشکده پزشکی و دندانپزشکی شامل علوم پزشکی، آزمایشگاه، مدیریت ، هتل و رستوران است. هر ساله تحقیقات علمی و بین المللی بیشماری در این دانشکده صورت می گیرد. دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت دارای آموزش عالی و تحقیقاتی، نوآوری و رویکرد میان رشته ای و مشارکت گسترده با بهترین دانشگاه های دنیا می باشد.نکته مهم: دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت مورد تایید وزارت بهداشت ایران بوده در نتیجه تقاضا برای گرفتن پذیرش از این دانشکده زیاد است.

شرایط پذیرش در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت 2020

توجه داشته باشید که تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در کرواسی برای متقاضیان خارجی و شهروندان کرواسی ارائه می شود. متقاضیانی که تحصیلات متوسطه و امتحانات نهایی را پشت سر گذاشته باشند واجد شرایط درخواست هستند.

الزامات ضروری درخواست:

  • فرم درخواست تکمیل و امضا شده
  • اثبات تابعیت برای شهروندان کرواسی و یا فتوکپی گذرنامه یا کارت شناسایی برای اتباع خارجی
  • شناسنامه
  • اصل یا کپی معتبر از مدرک دبیرستان و امتحان نهایی ( داوطلبانی که تحصیلات مقدماتی خود را در خارج از کشور کرواسی گذرانده باشند، موظفند برای تشخیص صلاحیت آموزش، مدرک خود را به دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت (USSM) ارسال کنند).
  • اثبات دانش زبان انگلیسی ( شامل یکی از آزمون های تافل، آیلتس یا گواهی پیشرفته زبان انگلیسی (CAE) می شود)؛ اثبات دانش زبان انگلیسی در صورتی که آموزش قبلی به زبان انگلیسی بوده و یا انگلیسی زبان مادری متقاضی باشد، الزامی نیست.
  • CV به همراه عکس و انگیزه نامه برای درخواست تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه اسپلیت.
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست به مبلغ 100 یورو.
  • توجه داشته باشید که هزینه درخواست غیر قابل استرداد است و هزینه های بانکی باید توسط داوطلب پرداخت شود.
  • موارد اضافی ( الزامی نیستند اما یک مزیت در روند درخواست هستند):
  • ریز نمرات و اثبات معدل میانگین تحصیلات دانشگاهی تکمیل شده ( کالج علوم طبیعی یا برنامه دانشگاهی با عنوان اصلی زیست شناسی، فیزیک یا شیمی )
  • نمره آزمون SAT ( زیست شناسی، فیزیک، شیمی )
  • توصیه نامه

هزینه تحصیل در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت

شهریه سال اول تحصیل باید طی یک هفته از تاریخ دریافت نامه رسمی پذیرش به صورت اینترنتی پرداخت شود. پس از پرداخت هزینه ، داوطلب به طور رسمی برای برنامه درخواستی پذیرفته می شود. مدت زمان تحصیل شش سال خواهد بود و هزینه غیر قابل استرداد است ( هزینه سالانه 12000 یورو می باشد ).این مقاله به کوشش مشاوران موسسه حقوقی میرداماد تهیه و تنظیم گردیده است.

استراتژی دانشگاه اسپلیت از سال 2015 تا 2020

دانشگاه اسپلیت از طریق توسعه آموزش عالی و یادگیری مادام العمر، تحقیقات علمی، و فعالیت های حرفه ای به تعالی و اخلاق جامعه کمک می کند. در دانشگاه اسپلیت که یک نهاد عمومی است ، دانش به عنوان یک توانایی عمومی ارائه می شود و از طریق تحقیق و نوآوری تقویت شده و وارد جامعه محلی و جامعه گسترده تر به ویژه اقتصادی می شود. فعالیت اصلی دانشگاه اسپلیت جذب و ایجاد انگیزه در دانشجویان برای حداکثر استفاده از فرصت تحصیلی خود است و دائما آن ها را ترغیب می کند تا درگیر تحقیق، نوآوری، چالش های خلاقانه به ویژه در ایفای نقش رهبری در حرفه خود و جامعه شوند. دانشگاه اسپلیت یک دانشگاه متوسط در اتحادیه اروپاست و هدف اصلی آن تبدیل شدن به یک دانشگاه برتر منطقه ای است.نقطه قوت دانشگاه اسپلیت میراث فرهنگی، معنوی و مادی قرن هاست. وظیفه اصلی دانشگاه اسپلیت تدریس، تحقیق علمی، فعالیت های حرفه ای و مبتنی بر اصول کنترل کیفیت و تضمین کیفیت و استاندارد های اتحادیه اروپاست. این دانشگاه در انتقال دانش و نتایج تحقیقاتی در اقتصاد منطقه پیشرو است و باعث رشد اقتصادی ، تخصص و هوشمندی و سازگاری با محیط زیست وتوسعه پایدار می شود. دانشگاه اسپلیت یک رهبر اجتماعی است که بالاترین اصول و معیارها را تقویت می کند که همه به نفع توسعه جمهوری کرواسی، منطقه و اتحادیه اروپاست. موارد زیر در هنگام تعیین اهداف استراتژیک دانشگاه مورد توجه قرار می گیرد:

  • استراتژی اروپا برای رشد هوشمند و پایدار و فراگیر
  • استراتژی منطقه تحقیق اروپا (ERA)
  • استراتژی منطقه آموزش عالی اروپا ( EHEA )
  • استراتژی آموزش، علوم و فناوری جمهوری کرواسی
  • استراتژی دانشگاه های کلیدی اروپا و جهان ، یعنی استراتژی دانشگاه ایالتی پن که در آن یک مشارکت استراتژیک جهانی ایجاد شده است.
  • استراتژی پایگاه های تدریس

خوابگاه دانشگاه اسپلیت کرواسی

با توجه به اسکان در اسپلیت، دانشجویان ورودی دو گزینه اصلی دارند. آن ها ممکن است در یک خوابگاه بمانند و یا به دنبال اسکان خصوصی باشند. دانشگاه اسپلیت اقامت دانشجویان اراسموس در خوابگاه دانشجویی اسپینوت و پردیس خوابگاه دانشجویی را ارائه می دهد، اما تعداد اتاق های خوابگاه های دانشجویی محدود است.نکته مهم: دانشگاه اسپلیت تنها می تواند اقامت در خوابگاه ها را برای مدت زمان فعالیت رسمی دانشگاه که در نامه پذیرش اعلام شده است، را تضمین کند،بنابراین لطفا ورود / خروج خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید.

رزرو اسکان

رزرو اسکان از طریق فرم اقامت (AF) تا 01 ژوئن (برای ترم زمستانی و کل سال تحصیلی) و 01 نوامبر (برای ترم تابستان) به UNIST انجام می شود.تعداد اتاق محدودی در خوابگاه ها وجود دارد. پس از بررسی داده های AF، اتاق ها توزیع می شوند. اگر اظهارات اشتباه بیان شده باشد، درخواست اسکان پذیرفته نمی شود.هزینه اجاره ماهانه خوابگاه اسپینوت 850 کونای کرواسی و برای پردیس دانشگاهی 1100 کونای کرواسی است.

خوابگاه اسپیونت

این خوابگاه یک خوابگاه دانشجویی است سه ستاره است که به تازگی مبله شده است. هتل دارای 4 آشپزخانه، اتاق تلویزیون، اتاق مطالعه، اتاق کامپیوتر، بار / قهوه خانه، رستوران، تراس تابستانی و میز پذیرش 24 ساعته است. رستوران خوابگاه مطابق با بهترین استانداردها طراحی شده و به دانشجویان بهترین کیفیت غذا و خدمات را ارائه می شود. دانشجویان آخر هفته از خدمات رستوران دانشجویی در دانشکده مهندسی عمران، معماری استفاده خواهند کرد. دانشجویان اراسموس در اتاق های دو نفره، در مجموع 20 مکان اسکان داده می شوند.

خوابگاه پردیس

خوابگاه دانشجویی با نام جدید پردیس دانشگاه (افتتاح در بهار 2013) 10 مکان برای دانشجویان اراسموس را ارائه می دهد. خوابگاه در مجاورت دانشکده های زیر قرار دارد: دانشکده اقتصاد، دانشکده مهندسی عمران و معماری ، دانشکده مهندسی برق، مهندسی مکانیک. دانشجویان اراسموس در اتاق های دو نفره اسکان دارند.

بیمه دانشجویی در دانشگاه اسپلیت

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا ( کشور های ثالث) باید در کل مدت اقامت در کرواسی در مقابل بیماری، تصادفات، مرگ و مسئولیت مدنی بیمه شوند. بیمه درمانی مقرر شده شرط لازم برای اخذ اجازه اقامت موقت است.

رنکینگ دانشگاه اسپلیت

دانشگاه اسپلیت جز دانشگاه های برتر جهان شناخته می شود و در زیر به بررسی رتبه دانشگاه در سال 2019 و 2020 خواهیم پرداخت.

  • در سال 2019 :
    این دانشگاه در سال 2019 توانست در میان دانشگاه های جوان رتبه 200 – 151 را به دست آورد.
  • در سال 2020 :
    رتبه دانشگاه اسپلیت در سال 2020 در میان دانشگاه های جهان، 800 – 601 است.

آزمون ورودی دانشگاه

به منظور تحصیل در کرواسی در دانشگاه اسپلیت ، دانشجویان باید در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کنند. برای ورود و تحصیل در مقطع کارشناسی ، دروس تخصصی مانند زیست شناسی ، فیزیک و شیمی الزامی است. ورود در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت آزمون ورودی خاص خود را دارد که به عنوان آزمون مقدماتی پزشکی شناخته می شود. نمره آزمون تافل 60 و یا آیلتس 6 برای ورود به دانشگاه قابل قبول است.

هزینه های تحصیل دانشگاه اسپلیت

هزینه های تحصیل مقطع کارشناسی در دانشگاه اسپلیت برای دانشجویان بین المللی 5000دلار امریکا در سال و تحصیل مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی 5000 دلار امریما دز سال است. همچنین هزینه زندگی برای دانشجویان بسته به نحوه زندگی آن ها 803 – 412 دلار امریکا در سال می باشد.

هزینه های تحصیل دانشگاه اسپلیت
هزینه های تحصیل دانشگاه اسپلیت

افراد سرشناس فارغ التحصیل از دانشگاه

برخی از افراد سرشناسی که از دانشگاه اسپلیت فارغ التحصیل شده اند عبارتند از:

  • Rodoljub Lalić – رئیس جمهور
  • آدلا ویسکوویچ معاون اول رئیس جمهور
  • ایوانا ولائی معاون دوم رئیس جمهور
  • وزیر امور خارجه سانجا تروگلیچ
  • آلن هاراپین
  • سرجانجان لاویچ
  • ایوو راکو
  • زلاتا نینویویچ

در نهایت موسسه حقوقی میرداماد آماده پاسخ گویی تلفنی و حضوری به هموطنان عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت می باشد. هموطنان متقاضی دانشگاه اسپلیت، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفاتر موسسه حقوقی میرداماد در شهرهای تهران، شیراز مراجعه نمایند.

سوالات متداول در مورد دانشگاه اسپلیت کرواسی Split

1- آیا اخذ پذیرش در دانشگاه اسپلیت آسان است؟بله . پذیرش در دانشگاه اسپلیت نسبت به دیگر دانشگاه های اروپا آسان است.

2- آیا مدرک دانشگاه اسپلیت دارای اعتبار است؟بله . مدرک دانشگاه اسپلیت از اعتبار خوبی در دنیا برخوردار است.

3- دانشگاه اسپلیت دانشگاهی دولتی است یا خصوصی؟دانشگاه اسپلیت یک دانشگاه محبوب و دولتی در کرواسی است.

4- تمرکز اصلی دانشگاه اسپلیت کرواسی بر چیست؟تمرکز اصلی این دانشگاه بر کار های تحقیقاتی است.

5- شرایط پذیرش در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت کرواسی چیست؟شرایط قبولی در این دانشکده قبولی در آزمون ورودی و ارائه مدارک تحصیلی است.

6- آیا دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت کرواسی مورد تایید وزارت بهداشت ایران است؟بله . دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت کرواسی به تازگی مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته در نتیجه تقاضا برای گرفتن پذیرش از این دانشگاه بالا رفته است.

7- هزینه تحصیل در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت کرواسی چقدر است؟هزینه تحصیل در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه اسپلیت کرواسی سالانه 12000 یورو می باشد.

8- استراتژی دانشگاه اسپلیت کرواسی چیست؟استراتژی دانشگاه اسپلیت توسعه آموزش عالی و یادگیری مادام العمر، تحقیقات علمی، و فعالیت های حرفه ای به تعالی و اخلاق جامعه ، جذب و ایجاد انگیزه در دانشجویان برای حداکثر استفاده از فرصت تحصیلی خود و تبدیل شدن به یک دانشگاه برتر منطقه ای است.

9- وظیفه اصلی دانشگاه اسپلیت کرواسی چیست؟وظیفه اصلی این دانشگاه ترغیب دانشجویان برای تحقیق، نوآوری، چالش های خلاقانه به ویژه در ایفای نقش رهبری در حرفه خود و جامعه است.

10- آیا دانشگاه اسپلیت به دانشجویان بین المللی خوابگاه ارائه می دهد؟بله دانشگاه اسپلیت به اکثر دانشجویان بین المللی خوابگاه دانشجویی می دهد.

11- هزینه خوابگاه دانشجویی دانشگاه اسپلیت کرواسی چقدر است؟هزینه اجاره ماهانه خوابگاه اسپینوت 850 کونای کرواسی و برای خوابگاه پردیس 1100 کونای کرواسی است.

12- آیا دانشجویان بین المللی دانشگاه اسپلیت کرواسی باید خود را بیمه کنند؟بله . تمامی دانشجویان بین المللی این دانشگاه موظفند خود را بیمه کنند.

13- در صورت پرداخت هزینه ثبت نام و منصرف شدن از تحصیل هزینه برگشت داده می شود؟خیر . هزینه غیر قابل استرداد است.

14- آیا دانشگاه اسپلیت کرواسی دارای رنکینگ قابل قبولی است؟بله . این دانشگاه در میان دانشگاه های برتر دنیا قرار دارد.

15- ایا دانشگاه اسپلیت کرواسی دارای آزمون ورودی است؟بله . دانشگاه اسپلیت کرواسی مانند دیگر دانشگاه های کشور کرواسی دارای آزمون ورودی است.

اسکرول به بالا