071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه اروپایی ارمنستان

دانشگاه اروپایی ارمنستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شرایط پذیرش دانشگاه اروپایی ارمنستان

دانشگاه اروپایی در سال 2001 تاسیس شده است که یک موسسه آموزش عالی دولتی غیر انتفاعی در محدوده شهری از شهر بزرگ ایروان با محدوده جمعیت از1000000-5000000 ساکن , واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های دانشگاهی در مکان های زیر است: (گیومری ، وانادزور ، گاوار، ایدجوان). این مراکز به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ارمنستان و ارمنستانو همچنین دانشگاه اروپایی (EUA) موسسه آموزش عالی مختلط بسیار کوچک (دامنه ثبت نام uniRank:
1000 تا 1999 نفر از دانشجویان) به رسمیت شناخته میشود.

دانشگاه اروپایی (EUA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی از قبیل مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا در چندین زمینه تحصیل در ارمنستان در این دانشگاه  میشود. برای جزئیات بیشتر ، از سطوح مدارک uniRank و زمینه های ماتریکس های تحصیلی زیر دیدن کنید.این مؤسسه آموزش عالی 18 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی براساس آزمون ورودی است. دامنه میزان پذیرش 70-80 ٪ است که این موسسه آموزش عالی ارمنی را به یک موسسه نسبتا انتخابی تبدیل می کند. از درخواست ثبت نام دانشجویان بین المللی استقبال می شود.

شرایط پذیرش دانشگاه اروپایی ارمنستان
شرایط پذیرش دانشگاه اروپایی ارمنستان

مدارک لازم برای پذیرش –

  • گواهی آزمون های کشوری واحد (در صورت وجود)
  • گواهی مدرسه که ثابت می کند متقاضی تحصیلات تکمیلی دبیرستان را تکمیل کرده است
  • گواهی فارغ التحصیل مدارک تحصیلات متوسطه یا دبیرستان
  • گواهی تولد یا گذرنامه
  • 6 عکس با اندازه 4×5

هزینه درخواست نامه 5000 AMD یا 10.50 دلار میباشد در صورتی که متقاضی گواهی آزمون دولتی متحد را دریافت کند 3000AMD یا 6.30 دلار .متقاضی می تواند مدارک را شخصا و بصورت حضوری ارسال کند و یا از طریق پست الکترونیکی(ایمیل) پذیرش دانشگاه ارسال کند.

رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه اروپایی ارمنستان

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است که آن را به عنوان بزرگترین جدول لیگ بین المللی تا به امروز قرار داده است.این تنها جدول عملکردی جهانی است که در مورد همه ماموریت های اصلی خود در مورد دانشگاه های فعال داوری می کند: آموزش، انتقال دانش، تحقیق و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبره شده برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها ، که مورد اعتماد دانشجویان ، دانشگاهیان، صنعت و دولت و روسای دانشگاه ها میباشد ، استفاده می کنیم.

محاسبه رتبه بندی های سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers (PwC) مورد بررسی قرار گرفته است و این تنها رتبه های دانشگاهی جهانی است که باید تحت نظارت کامل و مستقل این ماهیت قرار گیرد.

مشاهده روش رتبه بندی دانشگاه جهانی 2019

این لیست سال از بهترین دانشگاه های جهان توسط دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج برای دومین سال پیاپی هدایت می شود.دانشگاه Yale تنها تازه وارد 10 کشور برتر است که از رتبه 12 م به 8 م رسیده است. در همین حال ، ETH زوریخ سوئیس از این گروه برجسته سقوط کرده و از جایگاه مشترک دهم به یازدهم سقوط کرده است.

رتبه جهانی دانشگاه اروپایی ارمنستان
رتبه جهانی دانشگاه اروپایی ارمنستان

دانشگاه Tsinghua پس از بالا رفتن هشت رتبه به 22م رسیده ، در حال حاضر دانشگاه برتر آسیا است و اولین موسسه چینی است که از سال 2011 به بعد تحت روش فعلی این قاره را رهبری کرده است. به طور کلی ، چین با پیشرفت در تاثیر استناد ، جایگاه خود را بالا برده است.از طرف دیگر در آسیا ، ژاپن به عنوان دومین کشور با حضور 103 موسسه از انگلستان پیشی گرفته است (انگلستان دارای 98 موسسه است).همچنین خبرهای خوبی برای فرانسه وجود دارد که از سال 2011 تاکنون برای اولین بار دارای 50 دانشگاه برتر میباشد، در حالی که تعداد دانشگاه های برتر در ایتالیا اسپانیا و کانادا بالا رفته اند.در کل 86 کشور دارای نماینده هستند ، از جمله عراق ، جامائیکا، نپال، تانزانیا و قزاقستان برای اولین بار.

دانشگاه اروپایی:

رتبه کشوری 22

رتبه جهانی 11673

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه اروپایی ارمنستان

سیستم مدیریتی دانشگاه اروپایی ارمنستان EUA بر اساس اصول خودگردانی آکادمیک و حضور فعال ذی نفعان در فعالیت های دانشگاهی پایه گذاری شده است.مدل “اداره مشترک” در آموزش عالی، شیوه ایست که در بسیاری از دانشگاه های جهان به کار گرفته میشود. مدیریت دانشگاه بر اساس قوانین و مقررات RA و منشور دانشگاهی اروپایی که خود بر مبنای اصول اداره دانشگاه در غالب خودگردان یا مشترک نوشته شده است صورت میگیرد. دانشگاه اروپایی در حال شکل دادن به شیوه ی “اداره آزاد” دانشگاه است. روشی که در آن، فضای لازم برای همکاری میان شرکتها، جوامع و ایالت شکل میگیرد و دانشگاه مسئولیت فعالیتهای خود را به عهده میگیرد. برنامه های استراتژیک بر اساس اصول مدیریت پروژه پایه گذاری میشوند. این دانشگاه به اهمیت شفافیت و مسئولیت پذیری، توسعه و به کار گیری سیاست های شفاف سازی اطلاعات پی برده است.

دانشگاه اروپایی ارمنستان 4 زیر شاخه دارد که عبارتند از: Gyumri, Vanadzor, Martuni, Ijevan

بسته به رشته تحصیلی شما، شهریه دانشگاه بین 280 تا 1200 دلار آمریکا برای دانشجویان بومی و بین 600 تا 2000 دلار آمریکا برای دانشجویان بین المللی متفاوت خواهد بود. ارائه گواهی فارغ التحصیلی دبیرستان اجباریست. علاوه بر آن دانشجویان می بایست در یک آزمون ورودی شرکت کرده و به زبان ارمنی و سایر زبانهای خارجی لازم مسلط باشند.

سوالات متداول در مورد دانشگاه اروپایی ارمنستان

1- دانشگاه اروپایی ارمنستان در چه سالی تاسیس شد ؟

دانشگاه اروپایی در سال 2001 تاسیس شده است که یک موسسه آموزش عالی دولتی غیر انتفاعی در محدوده شهری از شهر بزرگ ایروان با محدوده جمعیت از1000000-5000000 ساکن , واقع شده است

2- در دانشگاه اروپایی ارمنستان چه دوره هایی ارائه میشود ؟

دانشگاه اروپایی (EUA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی از قبیل مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا در چندین زمینه تحصیل در ارمنستان در این دانشگاه میشود. برای جزئیات بیشتر ، از سطوح مدارک uniRank و زمینه های ماتریکس های تحصیلی زیر دیدن کنید.این مؤسسه آموزش عالی 18 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی براساس آزمون ورودی است. دامنه میزان پذیرش 70-80 ٪ است که این موسسه آموزش عالی ارمنی را به یک موسسه نسبتا انتخابی تبدیل می کند. از درخواست ثبت نام دانشجویان بین المللی استقبال می شود.

3- مدارک لازم برای پذیرش تحصیل در دانشگاه اروپایی ارمنستان کدامند ؟

  • گواهی آزمون های کشوری واحد در صورت وجود
  • گواهی فارغ التحصیل مدارک تحصیلات متوسطه یا دبیرستان
  • گواهی تولد یا گذرنامه
  • عکس با اندازه 4×56

4- هزینه درخواست نامه جهت تحصیل در دانشگاه ای اروپایی ارمنستان چقدر است ؟

هزینه درخواست نامه 5000 AMD یا 10.50 دلار میباشد در صورتی که متقاضی گواهی آزمون دولتی متحد را دریافت کند 3000AMD یا 6.30 دلار .متقاضی می تواند مدارک را شخصا و بصورت حضوری ارسال کند و یا از طریق پست الکترونیکی(ایمیل) پذیرش دانشگاه ارسال کند .

5- رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه اروپایی ارمنستان چند است ؟

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است که آن را به عنوان بزرگترین جدول لیگ بین المللی تا به امروز قرار داده است.این تنها جدول عملکردی جهانی است که در مورد همه ماموریت های اصلی خود در مورد دانشگاه های فعال داوری می کند: آموزش، انتقال دانش، تحقیق و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبره شده برای ارائه جامع ترین و متعادل ترین مقایسه ها ، که مورد اعتماد دانشجویان ، دانشگاهیان، صنعت و دولت و روسای دانشگاه ها میباشد ، استفاده می کنیم.

6- شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه اروپایی ارمنستان برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان بومی چقدر است ؟

بسته به رشته تحصیلی شما، شهریه دانشگاه بین 280 تا 1200 دلار آمریکا برای دانشجویان بومی و بین 600 تا 2000 دلار آمریکا برای دانشجویان بین المللی متفاوت خواهد بود.

7- آیاارائه گواهی فارغ التحصیلی دبیرستان برای دانشجویان بین المللی و بومی جهت تحصیل د ر دانشگاه اروپایی ارمنستان اجباریست ؟

ارائه گواهی فارغ التحصیلی دبیرستان اجباریست. علاوه بر آن دانشجویان می بایست در یک آزمون ورودی شرکت کرده و به زبان ارمنی و سایر زبانهای خارجی لازم مسلط باشند.

8- دانشگاه اروپایی ارمنستان چند زیر شاخه دارد ؟

دانشگاه اروپایی ارمنستان 4 زیر شاخه دارد که عبارتند از: Gyumri, Vanadzor, Martuni, Ijevan

9- سیستم مدیریتی دانشگاه اروپایی ارمنستان بر چه اساسی است ؟

بر اساس اصول خودگردانی آکادمیک و حضور فعال ذی نفعان در فعالیت های دانشگاهی پایه گذاری شده است

10- شیوه ی اداره ی آزاد در دانشگاه اروپایی ارمنستان چگونه روشی است ؟

روشی که در آن، فضای لازم برای همکاری میان شرکتها، جوامع و ایالت شکل میگیرد و دانشگاه مسئولیت فعالیتهای خود را به عهده میگیرد. برنامه های استراتژیک بر اساس اصول مدیریت پروژه پایه گذاری میشوند. این دانشگاه به اهمیت شفافیت و مسئولیت پذیری، توسعه و به کار گیری سیاست های شفاف سازی اطلاعات پی برده است.

11- رتبه ی کشوری و رتبه ی جهانی دانشگاه اروپایی ارمنستان چند است ؟

  • رتبه کشوری 22
  • رتبه جهانی 11673

اسکرول به بالا