071-91009294  | 021-88724227  |

خاطرات تحصیل در روسیه

خاطرات تحصیل در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مراسم فارغ التحصیلی برنامه مدیریت استادان علوم، فناوری و نوآوری در 30 ژوئن برگزار شد. 42 دانشجوی سال جاری 12 نفر از اروپا، آفریقا و آسیا فارغ التحصیل شدند. همانطور که دیرک ماینسن، ناظر علمی برنامه اشاره کرد: “این اولین سالی است که ما به فارغ التحصیلان دو مدرک را ارائه داده ایم”. در ادامه مقاله خاطرات تحصیل در روسیه را زبان یکی از دانشجویان برای شما آورده ایم.

شرایط و خاطرات تحصیل در روسیه

برنامه شراکتی در برلین، مدیریت نوآوری و کارآفرینی (IME) نامیده می شود. ما قصد داریم روابط بین المللی خود را بیشتر گسترش دهیم و همکاری های بیشتری با دانشگاه های خارجی ایجاد کنیم. ما همچنین دائم در حال توسعه برنامه، اضافه کردن دوره های جدید موضعی به عنوان مثال، در ارزیابی ریسک و یا فن آوری های مالی و تقویت مدیریت کیفیت آموزش می باشیم. فارغ التحصیلان ما در زمینه های مختلف تحقیق، کسب و کار مشغول هستند. همه آنها بسیار موفق اند، زیرا آنها توانایی هایی را کسب کرده اند که اغلب شرکت ها و موسسات دولتی ندارند. چشم انداز جهانی اولیه در مورد علم، فن آوری و نوآوری و توانایی ارزیابی مبتنی بر شواهد می باشد.

آموزش در دانشگاه های روسیه

امیلی برترام، من 23 ساله هستم و از استراسبورگ، فرانسه به مسکو آمده ام. من تا به حال یک سال در دانشگاه دولتی مسکو برای مدرک لیسانس در مطالعات زبانشناسی و فرهنگی تحصیل کرده ام. من به طور تصادفی وقتی که یکی از دوستانم را برای یک ارائه در مورد برنامه کارشناسی ارشد HSE در مدیریت علوم، فناوری و نوآوری همراهی دادم، هنگامی که دو مدرک بین HSE و TU برلین معرفی شد، علاقه من به این برنامه بلافاصله افزایش یافت.

آموزش در دانشگاه های روسیه

این تقریبا برای من یک ماجراجویی بود که تصمیم بگیرم در این برنامه ثبت نام کنم، اما کاملا با طرح من برای تحصیل و مسافرت و همچنین به دست آوردن مهارت ها و دانش های جدید در حوزه ای که باید فرصت های زیادی را ارائه کند، هماهنگ بود. اکثر دوستان و خانواده من از این تصمیم حمایت کردند و در مورد سطح بالایی از آموزش در HSE اطلاع داشتند.

دوره کارآموزی در روسیه

من در برنامه TU Berlin و HSE ثبت نام کردم. از آنجایی که من پس زمینه کسب و کار در روسیه نداشتم، از سخنرانی ها و سمینارهای زیادی آموختم، تقریبا همه چیز جدید بود. کارآموزی من در آژانس نوآوری های مسکو به من کمک کرد تا تجربیات عملی را به دست آورم. من روسی روان صحبت می کنم و به شدت دانشجویان آینده را به تحصیل در روسیه 2018 تشویق می کنم. این کار به صرفه جویی در زمان و انرژی با استقلال یافتن کمک می کند. با این حال، نگران نباشید اگر مایل به تحصیل در کشور روسیه به زبان انگلیسی هستید، همیشه یک روحیه خیرخواهانه برای کمک به شما پیدا خواهید کرد.

دوره تحصیل در روسیه

من متولد غنا هستم و مدرک لیسانس من از دانشگاه غنا می باشد. پیشینه تحصیلی اولیه من برای HSE در مطالعات اطلاعاتی و زبان شناسی بود. من به دلیل ماهیت چند رشته ای، برنامه مدیریت دانش، فناوری و نوآوری را انتخاب کردم. در زمان درخواستم، دانش اندکی در مورد فن آوری و نوآوری داشتم، اما از طبیعت پویای جهان بسیار آگاه بودم که تکنولوژی نقش مهمی در آن داشت.

من تصمیم گرفتم که خودم را برای مطالعه چیزی که به آینده خودم و کشورم مربوط می شود، آماده کنم. همانطور که در تاریخ روسیه خوانده ام، تصمیم گرفتم که این کشور زیبا را کشف کنم و باید بگویم من از تصمیم خود پشیمان نیستم و از کسانی که این امکان را فراهم کرده اند تشکر می کنم.

اگر از شرایط مهاجرت تحصیلی به روسیه به صورت کامل مطلع نیستید، می توانید به صورت حضوری به موسسه میرداماد آمده و از مشاورین ما اطلاعات لازم را کسب کنید.

اسکرول به بالا