071-91009294  | 021-88724227  |

ثبت شرکت در فرانکفورت

ثبت شرکت در فرانکفورت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سهام سرمایه یک شرکت سهامی حداقل 50،000 یورو است، سرمایه اسمی یک شرکت محدود باید حداقل 25،000 یورو باشد، در حالی که ” شرکت کارآفرینی ” (با مسئولیت محدود) می تواند در حال حاضر با یک سرمایه اسمی تنها 1 یورو ثبت شود. افزایش سرمایه اسمی یا سهام سرمایه شرط ثبت شرکت در فرانکفورت است.

شرایط ثبت شرکت در فرانکفورت

علاوه بر عناصر سرمایه داری در فرانکفورت، تعاونی Genossenschaft دارای مشخصه هایی از یک انجمن خاص است، تعاونی نیز تنها با ثبت تجاری به وجود می آید. Gesellschaft bürgerlichen Rechts (مشارکت تحت قانون مدنی) و سازماندهی بیشتر متشکل از Offens Handelsgesellschaft (مشارکت عمومی) به عنوان الگو برای مشارکت در نظر گرفته می شوند. کارآفرینانی که قصد ایجاد یک شرکت در فرانکفورت را دارند، دیر یا زود می خواهند بدانند که چه حرفه ای را آغاز کنند بهتر است. راه اندازی کسب و کار در آلمان به بسیاری از عوامل بستگی دارد، مانند:

قوانین ثبت شرکت در فرانکفورت

به طور خاص، اگر چندین شخص برای ایجاد و ثبت شرکت برای پیگیری یک هدف مشترک کارآفرینی متحد شوند، حقوق و وظایف همه طرف ها باید به صورت کتبی ثبت شود. این کار لازم است اگر این شرکت در قالب یک شرکت به عنوان مثال، یک شرکت آلمانی (شرکت با مسئولیت محدود آلمان) عمل کند. آزادی قراردادی که در حوزه های وسیعی از قوانین شرکتی ارائه شده است، می تواند به طور مناسب طراحی یک توافقنامه شرکت را به رسمیت شناختن ماهیت شرکت، موقعیت فردی و دیگر احزاب درگیر در حساب شما تبدیل کند.

قوانین ثبت شرکت در فرانکفورت

شرکت های مشارکتی در فرانکفورت

قانون آلمان در اصل، بین مشارکت و شرکت های متعهد بسته می شود. با توجه به مفهوم قانونی مشارکت، شرکای فردی خودشان را مدیریت می کنند، در حالی که شرکت های متعهد نیاز به مشارکت مالی دارند. علاوه بر این، آن ها بین سهامداران و مدیریت قوی تر تمایز می یابند. به عنوان یک قاعده، ثبت یک شرکت با ثبت تجاری، یک شرط لازم برای ایجاد آن به عنوان یک نهاد قانونی است. مهمترین شرکت های مجاز در قانون آلمان عبارتند از:

  • Aktiengesellschaft (سهامی خاص) به عنوان نوع اساسی
  • Gesellschaft mit beschränkter Haftung (شرکت سهامی محدود)
  • Kommanditgesellschaft auf Aktien (مشارکت محدود توسط سهام)، که تمایل به مشارکت دارند.

آیا قصد دارید یک کسب و کار در آلمان ایجاد کنید؟ مزایای ثبت شرکت در آلمان نسبتا زیاد می باشد. وکلای شرکت میرداماد، در مورد تمام سوالات مربوط به راه اندازی کسب و کار در این کشور پاسخ می دهند.

اسکرول به بالا