071-91009294  | 021-88724227  |

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

هنگامی که شما برای ثبت شرکت در استرالیا اقدام می کنید، می توانید نام شرکت را ثبت کنید، گر چه نام شرکت اجباری نیست. نام شرکت شما می تواند شماره شرکت استرالیایی آن باشد (ACN)، شماره منحصر به فردی که به صورت خودکار به شرکت توسط ASIC داده می شود. شما می توانید برای استفاده از ACN به عنوان نام شرکت خود هنگام تکمیل درخواست خود انتخاب کنید و نیازی به نام گذاری ندارید.

شرایط ثبت شرکت در استرالیا

قبل از ثبت نام یک شرکت، اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم و راه اندازی یک شرکت را بیابید. یک شرکت دارای مسئولیت های مختلف قانونی، مالی و حسابداری نسبت به سایر سازه های تجاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسئولیت های مدیران، مسئولیت بالقوه شخصی و تعهدات مالیاتی شرکت، تنها یک معامله گر را به بخش شرکت بخوانید. این تعهدات در هنگام اجرای یک شرکت، الزام قانونی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. چگونگی مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شروع یک شرکت را در وب سایت (میرداماد) مشاهده کنید.

نام شرکت در استرالیا

اگر تصمیم به استفاده از یک نام شرکت داشته باشید، باید وضعیت حقوقی شرکت را نشان دهد. یک شرکت اختصاصی باید از کلمه “اختصاصی” یا اختصار “Pty” در نام خود استفاده کند. همچنین باید مسئولیت اعضای خود را نشان دهد، مگر اینکه مسئولیت اعضا بدون محدودیت باشد. مثلا:

  • اگر مسئولیت اعضای شرکت محدود به مبلغی که به سهام خود پرداخت نشده باشد، نام شرکت باید با کلمه “Proprietary Limited” متوقف شود.
  • اگر مسئولیت اعضا نامحدود باشد، نام شرکت تنها با کلمات «اختصاصی» پایان می یابد.

نام شرکت در استرالیا

محدودیت نام شرکت در استرالیا

شما فقط می توانید نام شرکتی را که قبلا به یک شرکت یا کسب و کار ثبت نشده است انتخاب کنید. تایید ویژه نیز برای استفاده از کلمات خاص در نام شرکت شما لازم است. اگر شرکت شما در کسب و کار در نام دیگری متفاوت از نام شرکت ثبت شده شما باشد، باید نام کسب و کار را ثبت کنید. نام تجاری شما از مالکیت معنوی یا نام تجاری شما محافظت نمی کند. درک تفاوت های بین یک نام تجاری و علامت تجاری قبل از تصمیم گیری در مورد ثبت نام یک علامت تجاری را بدانید.

کسب و کار استرالیا

شما می توانید برای یک نام شرکت و سایر ثبت نام های کسب و کار اصلی، با استفاده از یک فرم برای ثبت نام کسب و کار بتا، درخواست دهید. سرویس مهاجرت به استرالیا از طریق کار، برای کسب و کارهای جدید به عنوان یک معامله گر، سرمایه گذاری مشترک، شرکت، اعتماد، مشارکت یا صندوق بازنشستگی است، که می توانند برای نام تجاری، شماره کسب و کار استرالیا (ABN)، ثبت شرکت و ثبت مالیات، شروع کنند. شرکت های موجود با ABN، که می توانند برای ثبت نام مالیات یا ورود به سیستم AUSkey درخواست دهند.

شماره شرکت استرالیا

شماره شرکت استرالیا چیست (ACN)؟ ACN یک شماره 9 رقمی منحصر به فرد است که هر شرکت در استرالیا دارد. ACN ها توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASI) است. آیا به ACN نیاز دارم؟ اگر کسب و کار شما یک شرکت است، شما نیاز به ACN دارید. طبق قانون، یک ACN باید بر روی تعدادی از اسناد نشان داده شود، از جمله:

  • اظهارات حسابداری مانند صورتحساب
  • هر اسنادی که شما با ASIC ارائه می کنید.
  • رسید (اگر دستگاه تولید نشده است، مثلا از یک ثبت نقدی)
  • سفارشات برای کالاها و خدمات
  • نامه های کسب و کار
  • اطلاعیه رسمی شرکت
  • هر اسنادی که مبلغ قانونی پرداخت را نشان می دهد.
  • آگهی های نوشته شده ارائه یک پیشنهاد خاص را می توان پذیرفت (مانند تکمیل فرم سفارش).

اگر شرکت شما برای ABN ثبت نام کند، ACN شما بخشی از ABN شما خواهد بود. در این موارد، اگر ACN شما در حال حاضر ABN و نام شرکت شما را نمایش دهد، نیازی نیست که ACN خود را نمایش دهید. به دلایلی که ممکن است بخواهید یک شرکت ABN را برای شرکت خود ثبت کنید، با مشاورین ما در موسسه میرداماد همراه باشید.

اسکرول به بالا