071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مدت زمان گذراندن تحصیل در مقطع دکترا و پزشکی در انگلستان و در اروپا، کاملاً کوتاه هستند و به طور کلی 3-4 سال به طول می انجامد. با این حال، در سوئیس، موارد زیادی می توانند در رشته های مختلف متفاوت باشند: دکترای اقتصاد می تواند به اندازه 2 سال، اما دکترای علوم انسانی و علوم پایه، معمولا 4-6 سال است. اگر به تحصیل پزشکی در خارج از کشور فکر می کنید، مقاله زیر را بخوانید.

شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور فرصت های زیادی را به ما می دهد که یکی از آنها انجام تحقیقات در منطقه اروپا است که یکی از ابزارهایی می باشد که از طریق تحریک محققان برای انجام تحقیقات به کار خود ادامه می دهد. در سراسر اروپا (و فراتر از آن) فعال بودن به عنوان بخش مهمی از رشد حرفه ای شما شناخته می شود. در اروپا اصطلاح “محقق” در واقع به معنی دانشجویان دکترایی است که کار تحقیقی انجام می دهند تا به درجه پروفسوری برسد. با این حال، تحریک پژوهشگران باید به دنبال تعالی (یعنی انجام پژوهش در بهترین مکان آن منطقه) باشد در عوض اینکه تنها به منظور ایجاد هیجان در دانشجو در خارج از کشور صورت پذیرد.

تحصیل پزشکی در انگلستان

در حالی که روشهای مختلفی برای به دست آوردن یک «چشم انداز جهانی» برای تحصیل در خارج از کشور وجود دارد، انجام کلیه (یا بخش قابل توجه ای) از تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور به شما یک تجربه پژوهشی و فرهنگی را می دهد که فراتر از مسیر سفر شما می باشد.

تحصیل پزشکی در انگلستان

در انگلستان، تأکید بیشتر بر روی این امر صورت می پذیرد که دانشجویان دکترا فرصت های تکامل خویش را در محیط تحقیق جهانی دارند و به آنها اجازه داده می شود که مشارکت های تحقیقاتی طولانی مدت و توسعه مهارت ها و ایده های جدید را در فرا گیرند، زیرا کارفرمایان افرادی را استخدام می کنند که تجربه پژوهشی مفید داشته باشد.

مزایای تحصیل پزشکی در خارج از کشور

همانطور که تحقیقاتی را با دانشجویان و کارشناسان تحقیقاتی در سرتاسر جهان در یک کشور متفاوت انجام می دهید، شما آگاهی فرهنگی خود را با از میان برداشتن موانعی برای تجربه فرهنگ آن کشور را بالا می برید و نیازی نیست در مورد فرهنگ آن کشور تحقیق کنید.

در کشوری که شما قصد تحصیل در آن را دارید فقط مردم کشور شما نیستند بلکه افرادی از سراسر دنیا با فرهنگ های متفاوت به آن کشور می آیند، بنابراین آنچه که شما از کار در زمینه تحقیق بین المللی کسب می کنید، ابعاد فرهنگی افزوده شده به پژوهش و آگاهیتان می باشد و تصور کنید که چقدر خوب و مفید خواهد بود که دوستان بین المللی در کنار خود داشته باشیم! این امر بیش از مزایای اجتماعی است: شبکه های حرفه ای فوق العاده ارزشمند هستند و همکارانتان در دانشگاه و در طول دوره پزشکیتان می توانند تبدیل به همکاران آینده شما شوند.

مهارت های پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی و تحقیقات و مهارت هایی که به دست می آورید ارزش زیادی دارند. تحصیلات پزشکی خود در خارج از کشور مهارت های شما را بیشتر از پیش تقویت می کند، شما باید سخت کار کنید، روش های جایگزین برای بحث و گفتگو و همچنین دسترسی به چیزهایی که به طور معمول در دسترستان قرار می گرفت یا کارهایی را که شاید قبلاً نیز انجام می دادید (مانند رفتن به سینما البته این بار باید به سینمایی با فیلم هایی به زبان انگلیسی بروید) نیاز دارید، این بدان معنی است که شما باید وارد یک محیط نا آشنا شوید و به آن خو بگیرید و شاید لازم باشد یک زبان جدید نیز یاد بگیرید.

دوره پزشکی در خارج از کشور

در طول دوره تحصیل خود در خارج از کشور، شما از یادگیری تکنیک های جدید بهره مند خواهید شد، سخنرانی های متخصصان محلی را به اشتراک خواهید گذاشت، شما نیز بخشی از یک جامعه پژوهشی منحصر به فرد می شوید و سعی کنید دسترسی به منابعی مانند آرشیو، مجموعه ها، مواد و تجهیزاتی که در طی پژوهشتان نیاز دارید را بالا ببرید و به یاد داشته باشید که احتمالاً این امر به استفاده از روشهای مختلف انجام تحقیقات شما کمک خواهد کرد.

از آنچه که از دانشجویان پزشکی فعلی خواندید و شنیدید، ممکن است نظرتان در مورد نظارت را جلب کرده باشد اما باید بگوییم که ساختار نظارتی در کشور دیگر بسیار متفاوت است. نظارت ممکن است کمیته یا ساختار بسیار کمی داشته باشد. موردی که باید در نظر بگیرد تفاوت فرهنگی در رویکرد به آزادی آکادمیک و اخلاق تحقیق است. بررسی اخلاقی دانشگاه و مؤسسه انتخاب شده خود را بررسی کنید.

زبان تحصیل پزشکی در خارج از کشور

در حالی که زبان رایج در اکثر کشورهای انگلیسی زبان، انگلیسی می باشد، تحصیل در خارج از کشور به این معنی است که شما هر روزه با زبان این کشور سروکار دارید. داشتن دانش زبان های خارجی نیز در جستجوی شغل آینده شما کمک خواهد کرد، و همچنین در تحقیقات آینده شما نیز مثمر ثمر خواهد بود. الزامات ورود برای تحصیل در خارج از کشور می تواند بین کشورها و بین رشته ها بسیار متفاوت باشد.

جهت تحصیل در سوئیس برای دسترسی به 12 دانشگاه که دارای مجوز دکترا می باشند، مدرک کارشناسی ارشد نیاز است. این قانون سنگاپور نیز است، اما در مالزی ممکن است شما بتوانید مستقیما در مقطع دکترا تحصیل کنید البته اگر درجات عالی داشته باشید. در انگلستان، تغییرات بین رشته ها وجود دارد: در رشته های علوم مدرک کارشناسی ارشد نیاز می باشد در حالی که در علوم انسانی مورد نیاز نیست. بنابراین شرایط را بررسی کنید و یک کشور را انتخاب کنید که مناسب برنامه های آموزشی شما باشد.

سیستم آموزش عالی پزشکی در اتریش

سیستم آموزش عالی جهت تحصیل در اتریش و دستاوردهای آن، بیش از 600 سال است که میزبان برخی از مشهورترین هنرمندان و متفکران اروپایی از جمله فولفگانگ آمادئوس موتزارت و زیگموند فروید می باشد. امروزه دانشگاه های اتریش، موسسات بسیار پیشرفته ای هستند که برای محققان دکترای خود ارزش ویژه ای قائلند و از دانشجویان بین المللی استقبال می کنند. کیفیت و تنوع، قدیمی ترین دانشگاه های اتریش در این رتبه بندی قرار دارند، اما این کشور همچنین دارای تعدادی از موسسات تخصصی است که با تمرکز بر تحقیقات حرفه ای، فنی و پزشکی فعالیت خود را ادامه میدهند.

تحصیل پزشکی در اتریش

بعضی از مؤسسات در مورد محصلان دکترا در اتریش، دانشجویان را به عنوان کارمند، کارکن دانشگاه به کار می گمارد و فرصت های آموزشی به آنها میدهد، حتی حقوق و مزایایی به آنها تخصیص می دهند. نیازی به گفتن نیست، در طول گذران تحصیلات در مقطع دکترای تخصصی، امکان تحصیل در مدارس بین المللی اتریش مانند وین، گریز و اینسبروک برای شما وجود دارد. اتریش فرصت های آسانی برای بازدید از کشورهای همسایه از جمله آلمان، ایتالیا و سوئیس را برای شما فراهم می آورد. اگر می خواهید از ارزانترین کشور برای تحصیل و زندگی اطلاعاتی را به دست آورید، بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا