071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل مهندسی در روسیه

تحصیل مهندسی در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بیشتر چیزهایی که در اطراف ما است سازه های مکانیکی هستند، مثل اتومبیل ها، تلفن های همراه، ماشین های مختلف و یا پانل های خورشیدی مهندس مکانیک تأثیر فوری بر زندگی روزمره ما دارد. شما می توانید یک مدرک لیسانس جهت تحصیل مهندسی در روسیه با یکی از قدیمی ترین سیستم های آموزشی در جهان دریافت کنید.

شرایط تحصیل مهندسی در روسیه

هنگامی که یک مدرک لیسانس در مهندسی مکانیک جهت تحصیل در روسیه می گیرید، یک آموزش پیچیده را در یک رشته گسترده ای خواهید آموخت. موضوعات اصلی شما شامل حسابداری، ریاضیات، فیزیک و کامپیوتر و برنامه نویسی و مهندسی خواهد بود. این دانش در کنار موضوعات انتخابی، این قدرت را به شما می دهد تا طراحی و تولید محصولات با نام تجاری جدید را شروع کنید. فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از روسیه دارای مدرک معتبر با تاثیرات صنعتی و اجتماعی است.

دوره مهندسی در روسیه

برنامه های مهندسی جهت تحصیل در روسیه 2018 ارائه می شود. این در حالی است که شما می توانید در مقطع کارشناسی ارشد در روسیه به تحصیل خود ادامه دهید. نه تنها در یک کشور خارجی تحصیل می کنید، بلکه می توانید از سفر و قرار گرفتن در معرض یک جامعه و فرهنگ جدید بهره مند شوید. فرایند پذیرش ساده است و نیازی به نامزدهای آزمون های ورودی مشترک یا آزمون زبان انگلیسی نیست. اگر می خواهید هزینه تحصیل شما ارزان تر شود، به جای زبان انگلیسی به زبان روسی تحصیل کنید. با این حال، کاندیداها باید مربیگری 10 ماهه را برای تسلط بر زبان انجام دهند.

دوره مهندسی در روسیه
دوره مهندسی در روسیه

دانشگاه های مهندسی روسیه

دانشگاه های روسیه اکنون درهای خود را برای مهندسان مشتاق نیز باز کرده اند. برنامه هایی مانند مهندسی علوم رایانه، مهندسی پزشکی و انرژی هسته ای راه اندازی شده است. در حال حاضر، 20 بورس تحصیلی کامل برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد. با افزایش شمار دانشجویان برای تحصیل در روسیه، تعداد دانشجویان افزایش یافته است.

مایکل جوراباتوف معاون مشاور کنسولگری روسیه می گوید که کنسولگری روسیه در هند تاکنون بیش از 100 درخواست برای کمک هزینه تحصیلی دریافت کرده است. وزارت امور خارجه روسیه و وزارت آموزش و پرورش یک کمیسیون ویژه ای را برای نظارت بر ادعاهای دانشگاه های روسیه در مورد برنامه های خود تشکیل داده اند. هدف از این کار، بهبود بودجه این موسسات و در نتیجه آموزش و پرورش است. روسیه می خواهد تا سال 2020، حداقل پنج دانشگاه دولتی را در میان 100 موسسۀ برتر جهان قرار دهد.

کار مهندسان در روسیه

کنسولگری فدراسیون روسیه یک نگاه اجمالی از آنچه که از سیستم آموزش و پرورش در روسیه در هفدهمین نمایشگاه آموزش و پرورش آنها انتظار می رود، ارائه می دهد. باور کنید یا نه، کار در روسیه برای مهندسین مکانیکی واقعا می تواند بین زندگی و مرگ تفاوت ایجاد کند. پس از همه، مهندسان مکانیکی مسئولیت ایمنی در خودروها، توسعه وسایل پزشکی و نگهداری هواپیما را دارند. بازار کار روسیه برای مهندسی مکانیک بسیار وسیع است که شامل تحقیق، طراحی، آزمایش و ساخت وسایل نقلیه موتوری، هواپیما، دستگاه های بهداشتی و روبات ها می باشد.

انواع مهندسی در روسیه
انواع مهندسی در روسیه

انواع مهندسی در روسیه

اساسا مهندسین مکانیک با هر دستگاهی که حرکت و انرژی تولید می کند، مقابله می کنند. مهندسی مکانیک به عنوان یک زمینه فرعی در حوزه مهندسی و تکنولوژی نیاز به دانش پیشرفته ریاضیات، مهارت حل مسئله (همراه با خلاقیت) و توانایی اولویت بندی کار تحت فشار دارد. دانش آموزانی که از مدرک لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک فارغ التحصیل می شوند، می توانند در هر بخش از صنایع مهندسی شرکت کنند. انواع مهندسی در روسیه:

  • مهندسی هوا فضا
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی برق
  • مهندسی انرژی

جهت مهاجرت تحصیلی به روسیه مشاوران ما در موسسه میرداماد می توانند به عنوان یک راهگشا و همراه در تمام مسیر با شما باشند، با ما در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

سوالات متداول تحصیل مهندسی در روسیه

1-تحصیل رشته های مهندسی در روسیه به چه زبانی هست؟

روسی و انگلیسی.

2-آیا برای تحصیل رشته های مهندسی در روسیه به مدرک زبان نیاز داریم؟

خیر.

3-چه شاخه هایی از مهندسی در دانشگاه های روسیه ارائه می شود؟

تمام رشته های مهندسی مانند مهندسی مکانیک ، مهندسی پزشکی ، مهندسی هوا فضا و…

4-آیا امکان کار و اقامت برای فارق التحصیلان رشته های مهندسی در روسیه وجود دارد؟

بله.

5-کدام یک از رشته های مهندسی بازار کار بهتری در روسیه دارد؟

مهندسی مکانیک.

6-فارق التحصیلان مهندسی مکانیک در روسیه به چه شغل هایی می توانند مشغول شوند؟

آزمایش و ساخت وسایل نقلیه موتوری، هواپیما، دستگاه های بهداشتی و روبات ها و…

7-هزینه زندگی برای دانشجویان رشته های مهندسی در روسیه چقدر است؟

ماهیانه حدود 500 دلار.

8-آیا امکان گرفتن بورسیه برای رشته های مهندسی در روسیه وجود دارد؟

بله البته معمولا برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بورسیه می دهند.

9-آیا برای تحصیل رشته های مهندسی در روسیه محدودیت سنی وجود دارد؟

خیر.

10-آیا دانشجویان رشته مهندسی در روسیه اجازه کار دارند؟

با توجه به قوانین دانشگاه مورد نظر ممکن است اجازه 20 ساعت کار در هفته را داشته باشند.

11-آیا تحصیل رشته های مهندسی در روسیه شرط معدل دارد؟

خیر.

12-آیا ورود به رشته های مهندسی در روسیه کالج و آزمون دارد؟

به قوانین دانشگاه مورد نظر بستگی دارد ولی معمولا دانشگاه های روسیه کالج دارند.

13-هزینه رشته های مهندسی در روسیه چقدر است؟

با توجه به رشته انتخابی و دانشگاه مورد نظر شهریه متفاوت می باشد.

اسکرول به بالا