071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در نیوزلند

تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

به عنوان دانشجوی تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در نیوزلند شما نرم افزار مهندسی کامپیوتر را برای حرفه ی خود مطابق نیاز امروز جامعه به تکنولوژی یاد می گیرید.

پذیرش تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در نیوزلند

دانش جویان می توانند در ازمایشگاه های تخصصی از جمله مجتمع ازمایشگاه بزرگ که دارای مجموعه ای از کارگاه ها و ازمایشگاه ها است که مختص به اموزش و تحقیقات مهندسی مانند چاپ سه بعدی و کارگاه مکانیک و کامپیوتر با نرم افزارهای طراحی است کار کنید.پذیرش تحصیل در رشته مهندسی مکانیک در نیوزلند

مهندسی مکانیک نیوزلند

طراحی حرفه ای مهندسی مکانیک و ساخت و نگهداری و تعمیر ، ماشین الات و ابزار و تولید قطعات کوچک برای سیستم های بزرگ را انجام می دهید. ان ها همچنین مشکلات ماشین الات را مورد بررسی قرار می دهند و روش هایی برای بهبودی تولید و انرژی مورد مطالعه قرار می دهند. ام ای تی یکی از بهترین کیفیت های مهندسی مکانیک در سطح شش و هفت در نیوزلند است. انواع پروژه هایی که شما می توانید در ان کار کنید عبارت اند از : طراحی و بهبود سیستم های تهویه و ساخت با پرینترهای سه بعدی و یا حتی برف پاک کن با سنسورهای حساس است.

پروژه های کاری مهندسی مکانیک نیوزلند

این پروژه ها به شما مهارت ها و تجربه هایی برای ورود به صنعت مهندسی در دنیای واقعی به عنوان یک مهندس مکانیک و یا طراح مکانیک را می دهد. تجزیه و تحلیل و حل مسایل و مهارت های مدیریتی پروژه در حین اموزش مهندسی به دست می اید و همچنین می تواند به دیگر مشاغل و زمینه های کسب و کار و مدیریت و طراحی منتقل شود. برای مهندسی مکانیک ما رشته های زیر را ارایه می دهیم:

  • مکانیک عمومی
  • خدمات مکانیکی

برنامه های تحصیل مهندسی مکانیک نیوزلند

  • سطح سه : مدرک نیوزلند در تحصیلات و امادگی شغلی ، پیش دانشگاهی مهندسی
  • سطح شش: دیپلم مهندسی مکانیک در نیوزلند
  • سطح هفت: لیسانس فنی مهندسی مکانیک و دیپلم فارغ التحصیلی مهندسی مکانیک

دیپلم مهندسی مکانیک در نیوزلند

شما واجد شرایط برای کار در سرتاسر جهان به عنوان تکنسین مهندسی مکانیک می شوید. به عنوان یک تکنسین مهندسی شما عضو اصلی تیم طراحی هستید و برای صنعت به عنوان شخصی با مهارت بالا و دانش فنی خواهید بود.

در این برنامه شما درک مفید و بالایی از مبانی مهندسی و مهارت های مورد استفاده برای انجام و پردازش گزارش تحقیقات فنی به دست خواهید اورد. شما همچنین می توانید برای طراحی و تولید و و خدمات ماشین الات و تجهیزات و ابزار و سیستم های مکانیکی در یکی از زمینه های تخصصی مطالعه کنید.

مشاورین موسسه حقوقی میرداماد میگویند: شما میتوانید مهارت های عملی را برای نظارت و ازمایش سیستم های مدیریت و طراحی و ساخت و نگهداری و سیستم های تهویه را بدست می اورید.برای کسب اطلاعات مهاجرت به نیوزلند بیشتر با ما در تماس باشید.

اسکرول به بالا