071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در رشته مهمانداری سوئیس

تحصیل در رشته مهمانداری سوئیس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

رشته مهمانداری بر پایه ایمنی و رضایت مشتری بنا نهاده شده است. تمرکز اصلی تحصیل در رشته مهمانداری سوئیس بر روی موارد اضطراری، ایمنی، کمک های اولیه و خدمات رسانی می باشد .

موضوعات تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس  

  • Airbus A320-Familie, A330/340
  • Embraer 170/190/Lineage, ERJ135/145/Legacy
  • Boeing 737/777
  • Bombardier C Series
  • BAe 146/Avro RJ

موضوعات تحصیل در رشته مهمانداری در سوئیس  

در موارد اضطراری افراد باید بدانند، که باید چه اقداماتی انجام دهند و این مسئله کاملا به میزان شایستگی و رفتار حرفه ای مهمانداران و خدمه هواپیما دارد. برنامه های آموزشی این مرکز، خدمه و مهماندارن را برای هر گونه شرایط اضطراری آماده می سازد و به آن ها کمک می نماید تا در مواقع مواجه با شرایط اضطراری، اقدامات قاطع و صحیح انجام دهند.

آموزش های مهمانداری در سوئیس  

در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش های عملی، انواع مختلفی از فیلم های آموزشی نیز نمایش داده می شود. یکی دیگر از موضوعات مهم که در این دوره آموزش داده می شود، مبحث ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می باشد. این موضوع از این نظر مهم می باشد که اولین برخورد مهماندار با مسافران، تعیین میکند که مسافران در طول پرواز، آرامش لازم را خواهند داشت یا خیر. مهماندارن نقش مهمی در میزان وفاداری و رضایت مشتریان ایفا می کنند.

آموزش های تخصصی مهمانداری در سوئیس  

در واقع مهمانداران تعیین کنند گان  اصلی وضعیت مالی شرکت هواپیمایی می باشند. این مرکز در زمان طراحی و برنامه ریزی برای دوره های آموزشی خود از متخصصین و افراد با سطح علمی بسیار بالا، استفاده می نماید. آموزش هایی که در این مرکز ارائه می گردد، علاوه بر آموزش های تئوری، آموزش های عملی مانند: فیلم های آموزشی، آموزش های الکتریکی، واقعیت مجازی و محتوای تعاملی نیز ارائه می گردد.طبق تحقیقات کارشناسان موسسه میرداماد علاوه بر دوره های آموزشی پایه در رشته مهمانداری، آموزش های تخصصی در کلاس بالا و آموزش های حرفه ای نیز برگزار می گردد. سایر اطلاعات مهاجرت به سوئیس را از مشاورین موسسه حقوقی میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا