071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل داروسازی در قبرس

تحصیل داروسازی در قبرس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اطلاع از تحصیل داروسازی در قبرس این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید کشوری مناسب را برای تحصیل رشته های پزشکی انتخاب کنید. در این راستا از مشاوران ارشد موسسه میرداماد در شهرهای شیراز و تهران کمک بگیرید، مشاوره های تلفنی کاملاً رایگان بوده و شما می توانید با دفاتر موسسه تماس حاصل فرمائید.

شرایط تحصیل رشته داروسازی در قبرس

دانشکده داروسازی در سال تحصیلی ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ تاسیس شد و یک هیات علمی متوسط انگلیسی است که تحصیل داروسازی را ارائه می دهد. دو برنامه برای تحصیل این رشته وجود دارد: B.Pharm برنامه ای که ۵ سال طول می کشد از ۱۰ ترم و همچنین Pharm.D تشکیل شده است. که برنامه ای که ۶ سال طول می کشد تا از ۱۲ ترم تشکیل شود. ماموریت ما به عنوان دانشکده داروسازی دانشگاه شرقی مدیترانه (EMU):

  • تبدیل دانشجویان به متخصصان و دانشمندان واجد شرایط، که اصول و مفهوم اخلاقی حرفه داروخانه را درک می کنند، دارای سطح بین المللی بالایی هستند که می تواند به عنوان اولین مشاور بهداشت در سلامت جامعه عمل کنند و دارایی پی گیری آخرین پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی در این حرفه می باشند.
  • کمک به تحقیقات علمی در حوزه کاری ما در سطوح جهانی و منطقه ای
  • استفاده از دانش بدست آمده برای منافع جامعه از طریق خدمات تخصصی داروخانه

برای تبدیل شدن به بهترین و معتبرترین دانشکده داروسازی در منطقه ما، زیر سقف یک دانشکده که قادر به انتقال دانش لازم برای به دست آوردن اشتغال در صنعت دارویی بین المللی و شاخه های دیگر این حرفه است. اماده ب ارائه خدمت هستیم. دیدگاه ما رشد افراد بسیار عالی است که با معیارهای جهانی شغل داروسازی، احترام به شغل، با وجدان، کمک به جامعه، داشتن تفکر تحلیلی، گرایش به کار گروهی، و همچنین خدمت به علم دقیق و بهداشت عمومی مناسب هستند.

دانشکده داروسازی در قبرس

دانشکده داروسازی به عنوان اولین عضو علمی پذیرفته توسط FIP (فدراسیون بین المللی داروسازی) از جزیره قبرس و دومین عضو در بین دانشکده داروسازی در سراسر ترکیه و قبرس شمالی پذیرفته شده است. دانشکده مجهز به آخرین زیرساخت های تکنولوژیکی و آموزشی لازم برای علوم دارویی است. همه آزمایشگاه ها با تخته هوشمند تجهیز شده اند. باغ گیاهان دارویی و معطر در جلوی ساختمان دانشکده مطالعات دارویی و داروشناسی قرار دارد. تجهیزات آزمایشگاه ما همچنین برای سطح بالاتر تحقیق صلاحیت دار هستند و علی رغم تاسیس جدید دانشکده داروسازی، حدود ۵۰ مقاله علمی را در مجلات معتبر منتشر کرده است که توسط شاخص استنادی علمی به رسمیت شناخته شده اند.

دانشکده داروسازی در قبرس

شرایط و‌ مدارک اخذ پذیرش رشته داروسازی در قبرس

ابتدا باید متقاضیان تقاضای پذیرش کنند. اگر متقاضیان واجد شرایط باشند، دانشجویان از طریق ایمیل یا از طریق دفاتر نمایندگی محلی نامه پذیرش مشروط را دریافت می کنند.

  • حداقل پرداخت ۱۰۰۰ یورو
  • پرداخت اولیه ۱۰۰۰ یورو، باید به حساب CIU از طریق بانک محلی شما منتقل شود.
  • نامه ی پذیرش مطلق
  • پس از این که پرداخت سپرده انجام شد، دانشجویان نامه پذیرش کامل را از طریق ایمیل دریافت می کنند.
  • برای ویزای موقت (در صورت لزوم)درخواست ویزای ترانزیت خود را در نزدیک ترین سفارت ترکیه میتوانید درخواست کنید.
  • برای ترتیب دادن اطلاعات پرواز خود از فرودگاه Ercan جزئیات پرواز خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانشجویان شماره پروازه ای خود را به فرودگاه قبرس شمالی، فرودگاه Ercan ارسال کرده و به اداره بین المللی بازاریابی اطلاعات پرواز خود به منظور سازماندهی حمل و نقل آن ها به محوطه دانشگاه CIU اطلاع دادند. الزامات پذیرش:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • گواهی یا معادل های بالاتر
  • مدرک صلاحیت زبان انگلیسی:(TOEFL 65) و (IELTS ۵.۵). دانشجویان بدون این اسناد، آزمون مهارت انگلیسی CIU را در محوطه دانشگاه CIU دنبال می کنند.
  • نسخه اسکن شده پاسپورت بین المللی
  • فرم قوانین کاملا تکمیل شده و سند مقررات امضا شده باشد.

دانشگاه های داروسازی معتبر در قبرس

دانشگاه های داروسازی در قبرس:

  • دانشگاه نیکوزیا
  • دانشکده داروسازی در دانشگاه بین المللی قبرس
  • دانشگاه Eastern Mediterranean

شهریه و هزینه تحصیل داروسازی در قبرس

دانشگاه بین المللی قبرس با سود ۵۰ درصد، ۷۵ درصد یا ۱۰۰ درصد بورس تحصیلی و یا تخفیف هزینه تحصیلی، تا بورسیه تحصیلی برای دانش آموزان خود فراهم کند. هزینه ی تحصیل داروسازی 8.198,00 یورو می باشد، که با 50% درصد بورسیه تحصیلی 4.099,00 یورو می شود. دانشگاه بین المللی قبرس گزینه های پرداخت ویژه ای ارائه می دهد که تخفیف در هزینه ها (شامل شهریه، مسکن، ۳ وعده غذا، بودجه فعالیت های دانشجویی، حمل و نقل، ثبت و کتاب های درسی زبان های خارجی)و سایر هزینه هایی که ممکن است در طول سال تحصیلی توسط دانش آموزان تحمیل شود.

شهریه و هزینه تحصیل داروسازی در قبرس

دانشجویان دوره کارشناسی که حداقل دو ترم راگذرانده اند و حداقل ۳ ۳.۰۰ نمره متوسط از (CGPA)و ۳.۵۰ نمره متوسط از(GPA)به دست آورده اند، کمک هزینه تحصیلی ۲۵ % تا ۷۵ درصد از شهریه خود را بسته به وضعیت تحصیلیشان دریافت می کنند. دانشجویان که می خواهند بیش از یک سال در محوطه دانشگاه بمانند، از تخفیف زیر در هزینه های مسکن بهره مند خواهند شد.

  • ۱۵ درصد تخفیف در دومین سال اقامت خود
  • ۲۰ درصد تخفیف در سومین سال اقامت آن ها
  • ۲۵ درصد تخفیف در چهارمین سال اقامت آن ها
  • ۳۰ درصد تخفیف در پنجمین سال اقامت خود.

تحصیل دکترای داروسازی در قبرس

دانشکده داروسازی مدیترانه شرقی (EMU) در قبرس، آموزش خود را در سال 2011-2012 شروع کرد. در برنامه پنج ساله، زبان آموزش انگلیسی است که شامل 10 ترم می شود که به غیر از مدرسه آمادگی انگلیسی است. این دانشکده همچنین برنامه 6 ساله Pharm.D را ارائه می دهد. ماموریت اصلی دانشکده داروسازی مدیترانه شرقی فارغ التحصیلی داروسازان و دانشمندان واجد شرایط است، که اصول و مفاهیم اخلاقی داروسازی را به عنوان یک حرفه درک کنند تا با درک استانداردهای بین المللی به سطح بالاتری مجهز شوند و به عنوان مشاوران سطح اول در جامعه خدمت کنند.

با داشتن تمرکز قابل توجه در کاربردهای آزمایشگاهی، دانشکده داروسازی دانشگاه مدیترانه شرقی شامل دپارتمان داروپردازی و دپارتمان گیاه شناسی داروسازی – گروه فارماکولوژی – گروه شیمی دارویی – گروه سم شناسی دارویی – گروه فناوری دارویی است. در طول برنامه 5 ساله، برای فارغ التحصیل شدن، دانشجویان حداقل 6 ماه به انجام کارآموزی خود در زمینه داروسازی، داروسازی بیمارستان و داروسازی صنعتی نیاز دارند. آزمایشگاه های EMU با توجه به اهداف و نیازهای برنامه طراحی شده است، که شامل آخرین ویژگی های فنی و فیزیکی و خدمات آموزشی و تحقیقاتی می شود.

آزمایشگاه ها می توانند برای 270 دانشجو در یک زمان خدمات ارائه کنند. این برنامه همچنین یک آزمایشگاه میکروسکوپی مستقل برای استفاده فردی دانشجویان ارائه می دهد. هر آزمایشگاه حاوی یک صفحه هوشمند است که یک محیط آموزشی مولد برای دانشجویان ایجاد می کند. فارغ التحصیلان این برنامه ممکن است در داروخانه ها، بیمارستان ها، صنایع پزشکی، آزمایشگاه های تحقیق و توسعه، شرکت های پزشکی و تجهیزات پزشکی و سایر موسسات معادل آن کار کنند. شرایط مهاجرت تحصیلی به قبرس را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا