071-91009294  | 021-88724227  |

تجربه زندگی در اسلواکی

تجربه زندگی در اسلواکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کسانی که می خواهند تجربه زندگی در اسلواکی را داشته باشند باید به شما بگوییم که هیچوقت از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد زیرا این کشور مکان های زیبا و همچنین هزینه زندگی مناسبی را دارد.

شرایط و تجربه زندگی در اسلواکی

هزینه های زندگی روزمره و هزینه اجاره آپارتمان در براتیسلاوا بین 200 تا 500 یورو در ماه هست ( بستگی به منطقه مورد نظر شما دارد ) اما ، کار در اسلواکی به راحتی به دست می آید و همچنین هزینه زندگی در محل اقامت دانشجویان از هزینه اجاره آپارتمان بسیار ارزان تر هست .غذا در براتیسلاوا چه چیزی است؟ شما با هر ذائقه ای می توانید در اسلواکی غذا بخورید زیرا غذاهای اسلواکی بسیار خوشمزه و دوست داشتنی هستند.

آن ها سیب زمینی، گوشت و پنیر را بسیار دوست دارند اما در این کشور غذا از سراسر جهان وجود دارد ، بنابراین نگران نباشید هر غذایی که دوست داشته باشید را می توانید در این کشور تهیه کنید . حتی غذاهایی را که از کشور مادری به ارث برده اید و ممکن است در کشور غریبه میل به خوردن آن کنید مطمئنا میتوانید در براتیسلاوا نمونه خوشمزه آن را پیدا کنید و میل کنید. انتخاب خود را خوب انجام داده اید اگر میخواهید به براتیسلاوا اسلواکی مهاجرت و شروع به تحصیل کنید.

زندگی در شهرهای اسلواکی

شما از چه شهرها و مکان هایی می خواهید در براتیسلاوا دیدن کنید؟حتما به دیدن Bratislava Hrad (قلعه Bratislava) بروید و به صورت رایگان از این جا بازدید کنید . قلعه Bratislava یک مکان شهری قدیمی و بسیار زیبا است و چیزهای زیادی برای دیدن در این شهر وجود دارد مثل : Slavin، Eurovea (یک مرکز خرید در بانکهای رود دانوب)، رود دانوب ، استادیوم هاکی ها و رستوران ها در این شهر قدیمی . این شهر با قدمت خود مکان های دیدنی و تفریحی زیادی را به شما می دهد که تجربه شیرین زندگی در کام شما ماندگار می شود و براتیسلاوا برای شما خاطره ای ماندگار در قسمتی از زندگیتان میشود.

زندگی در شهرهای اسلواکی

تحصیل در اسلواکی

آیا برای دانش آموزان مهاجرت به اسلواکی و رفتن به شهر براتیسلاوا مکان مناسبی هست ؟بله ، این شهر به شما این امکان را می دهد که به کشور های بسیاری سفر کنید چون براتیسلاوا نزدیک بسیاری از کشورهای دیگر است ( مثلا می توانید با قطار 45 دقیقه به وین برسید) براتیسلاوا را حتما یک بار امتحان کنید.اگر اسلواکی را به عنوان مقصد بعدی زندگی خود انتخاب کرده اید ما نیز به شما تبریک می گوییم زیرا مشاورین موسسه میرداماد در این راستا و همچنین شرایط زندگی در اسلواکی سابقه ی درازمدتی دارند که می توانند با تجربه خود شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

  • توسط فتح اله خدابخش
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام
    احتراما بنده بدنبال بازگشایی یک فرانچایز در کشور اسلواکی یا چک هستم . اما نمیدانم که معایب یا مزیت های هر کدام از کشورهای یاد شده نسبت به دیگری چیست و شرایط و سقف مورد نیاز برای چنین امری در چه حدودی میبایست باشد . ممنون میشوم بنده را راهنمایی بفرمایید .
    با تشکر
    خدابخش

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا