071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین کالج مجارستان

بهترین کالج مجارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سایر دانشگاه های مطرح در مجارستان، پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی در بهترین کالج مجارستان را ارائه می دهد، که شامل دانشگاه Pecs (قدیمی ترین دانشگاه در کشور، رتبه 58 در رتبه بندی EECA) ، دانشگاه Szent Istvan، دانشگاه Kaposvar، دانشگاه غربی مجارستان، دانشگاه Szechenyi Istvan، دانشگاه Panonia  و دانشگاه Miskolc.

دانشگاه اتووس لوراند بهترین کالج مجارستان

این دانشگاه در رتبه 650-601 جهان قرار دارد، این دانشگاه در پایتخت شهر بوداپست قرار گرفته و یکی از بزرگ ترین و باکلاس ترین دانشگاه های موجود در مجارستان است. همچنین یکی از قدیمی ترین دانشگاه هاست و در سال 1635 تاسیس شده است. دانش آموختگان این دانشگاه برنده چهار جایزه نوبل شده اند و دانشمندان معروف زیادی از این دانشگاه هستند. در حال حاضر این دانشگاه حدود 28000 دانشجو در هشت دانشکده خود دارد که شامل 2000 دانشجوی بین المللی است.

بهترین کالج مجارستان

دانشگاه Debrecen مجارستان

دانشگاه دبرکن دارای رتبه 700-651 در جهان است و در منطقه EECA در سال 2016 رتبه بیست و نهم را به خود اختصاص داده است. محوطه های دانشگاهی اصلی در دومین شهر بزرگ مجارستان، دبرسن، در شهر کشور قرار گرفته است. این دانشگاه از دانشجویان بین المللی برای پزشکی مجارستان و همچنین کالج های پیش دانشگاهی پزشکی مجارستان دعوت بعمل می آورد و دسته ای از دوره های خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. این دانشگاه در بین موسسات برتر در شش رشته در رتبه بندی جهانی QS برای شش رشته خود شناخته شده و ممتاز است، شامل جایگاه 300 در رشته های کشاورزی و جنگلداری، پزشکی و زبان های مدرن است.

دانشگاه Corvinus بوداپست مجارستان

این دانشگاه در سطح جهانی رتبه 701 را دارد و در منطقه EECA در رتبه 41 قرار دارد. زیر 11000 دانشجو در سال تحصیلی 2015 و 2016 ثبت نام کردند، شامل بیشتر از 1400 دانشجو از خارج از کشور مجارستان، خیلی از آن ها در دوره هایی با زبان متفاوت ثبت نام کرده اند، شامل زبان انگلیسی، فرانسه و آلمان. دانشگاه Corvinus در حال حاضر در رده 200 جهانی در رشته های کشاورزی و جنگلداری، و رده 300 جهانی در رشته اقتصاد قرار دارد.

دانشکده فناوری و اقتصاد دانشگاه بوداپست مجارستان

ورودیه جدید به رتبه بندی جهانی دانشگاه در سال 2017 و 2016 که در رتبه 701 قرار دارد، این دانشگاه در رتبه بندی QS به رتبه 22 رسید- و این دانشگاه را در دومین سطح رساند. همچنین این دانشگاه در رتبه بندی QS از نظر درسی قرار دارد، شامل جایگاهی میان 250 جهانی در رشته ریاضیات بود. مانند دانشگاه Corvinus بوداپست، زبان های مختلفی مانند مجاری، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و روسی دارد.

مشاورین ما با تجربه تحصیلی و سابقه زندگی ای که در خارج از کشور دارند می توانند شما را به بهترین شکل درمورد دانشگاه های پزشکی مجارستان راهنمایی کنند، همچنین قبل از آن شما فرصت دارید تا از فرصت مشاوره رایگان موسسه حقوقی میرداماد از طریق تلفن بهره مند شوید.

اسکرول به بالا