071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

بررسی ها در حوزه انتخاب بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت نشان می دهد که شهر های مونیخ و برلین در تمامی زمینه های رتبه خوبی را برای مهاجرین به خود اختصاص داده اند و شرایط خوبی را جهت زندگی در آلمان برای مهاجران بوجود می آورند. گذشته از این دو شهر، در ادامه ما در موسسه حقوقی میرداماد سایر شهر های مطلوب را برای مهاجرت، عنوان کرده ایم که مطالعه آن خالی از فایده نخواهد بود.

بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

چرا مهاجران عاشق برلین هستند؛ برلین به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر آلمان، یک فرهنگ پر جنب و جوش و جمعیت رو به رشد بیش از 3.7 میلیون نفر دارد. این خانه بزرگترین جمعیت مهاجران را از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده، ایتالیا و ترکیه دارد. برلین پایتخت آغازین اروپا است و شرکت های جهانی مانند Volkswagen، Pfizer و SAP دارای مکان هایی در این شهر هستند. با فرصت هایی مانند این، برلین برای افرادی که به دنبال مشاغل در علم و فناوری هستند مناسب است.

آیا فرانکفورت یک خانه خوب برای مهاجران است؟

فرانکفورت به عنوان پنجمین شهر بزرگ آلمان، یک شهر جهان آلفا است که یک مرکز جهانی تجارت و آموزش است. در فرانکفورت، شما می توانید مرکز هایی برای بانک مرکزی اروپا، بانک فدرال آلمان، بورس فرانکفورت و Deutsche Bank پیدا کنید. این مرکز اقتصادی گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال استخدام در بانکداری و امور مالی هستند. با حدود 735،000 ساکن، این انتخاب ایده آل برای کسانی است که ترجیح می دهند یک شهر کوچکتر زندگی کنند.

مونیخ برای مهاجران

مونیخ یک مرکز فرهنگی با جمعیت 1.5 میلیون نفر است. این سومین شهر بزرگ در آلمان است و برای شرکت های بزرگ جهانی شامل BMS، زیمنس و مونیخ است. سایر شرکت های بزرگ در شهر شامل MAN، Linde و Allianz هستند. با بیش از 530،000 نفر از زمینه های خارجی، حدود 37.7٪ از جمعیت مونیخ شامل افرادی از کشورهای دیگر می شود. زندگی در مونیخ، شما همچنین دریف اول به Oktoberfest شهرستان معروف قرار دارید. میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان هر ساله به شهر می آیند تا در جشنواره شرکت کنند و حجم بی نهایت آبجو را بخورند.

چرا در لایپزیگ زندگی کنیم

لایپزیک با نام مستعار “Hypezig” یکی از محبوب ترین مکان ها برای زندگی در آلمان است. خانه هر دو خودروی BMW و پورشه، این شهر در بسیاری از موارد تغییر زیادی می کند. بورس انرژی اروپا نیز در این شهر کوچک متمرکز است. لایپزیگ همچنین دارای هنر و صحنه های فرهنگی است. طرفداران موسیقی کلاسیک از تاریخ غنی شهر نوازندگان مانند باخ، واگنر و مندلسون قدردانی می کنند.

اشتوتگارت به عنوان خانه جدید شما

با جمعیت جوان بیش از 609،000 نفر، اشتوتگارت پر از مشاغل صنعتی با تکنولوژی بالا است. این بالاترین تراکم از علمی، و پژوهشی در سراسر آلمان دارد. هیچ کشوری به اندازه اشتوتگارت اختراع به ثبت نمی رساند.

ارزانترین شهرهای آلمان برای مهاجرت
ارزانترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

ارزانترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

شهر فرانکفورت در ساحل رودخانه Oder قرار دارد و بر اساس اغلب اطلاعات به روز جمعیت شناسی، بیش از 60000 نفر در زمینی به مساحت حدودا 150 کیلومتر مربع زندگی می کنند. هزینه زندگی در فرانکفورت ( اُدر) بسیار مقرون به صرفه می باشد:

  1. اجاره متوسط یک آپارتمان تک خوابه در محدوده مرکز شهر 460 یورو در ماه
  2. اجاره متوسط یک آپارتمان تک خوابه در محدوده اطراف شهر 325 یورو در ماه
  3. اجاره یک آپارتمان 3 اتاق خوابه در محدوده مرکز شهر به طور متوسط 1250 یورو در ماه
  4. در محدوده اطراف شهر فرانکفورت آپارتمان های سه اتاق خوابه بسیاری وجود دارد که هزینه اجاره ماهانه آن ها بین 400 تا 1400 یورو می باشد.

به عبارتی هزینه های اجاره مسکن در برلین در مقایسه با فرانکفورت 40 درصد بیشتر است.

Halle که در بخش مرکزی کشور آلمان قرار دارد محل اقامت حدود 240000 نفر می باشد و محدوده ای 135 کیلومتر مربعی را پوشش می دهد.علاوه بر منظره رونسانسی منحصر به فرد این شهر که شما را شگفت زده خواهد کرد، هزینه زندگی نیز در این شهر کاملا مقرون به صرفه می باشد. در این شهر شگفت انگیز شما می توانید آپارتمانی تک اتاق خوابه را در مرکز شهر با مبلغ 350 یورو در ماه اجاره کنید.اجاره همین آپارتمان در اطراف شهر در حدود 200 یورو می باشد. آپارتمان های بزرگتر اجاره بیشتری نیز دارند به طوری که اجاره یک آپارتمان سه اتاق خوابه در مرکز شهر ماهانه به طور متوسط 710 یورو می باشد و در مقابل اجاره آپارتمان مشابه در محدوده اطراف شهر در حدود 470 یورو خواهد بود. هزینه اجاره هر یک از این آپارتمان ها در برلین 130 درصد بیشتر می باشد.

Krefeld

کرفلد در ایالت راین-وستفالیای شمالی در نزدیک شهر دوسلدورف قرار دارد. بر اساس بعضی از گزارشات تقریبی جمعیت شناسی، جمعیت شهر کرفلد 230000 نفر می باشد که در زمینی به مساحت 137 کیلومتر مربع پراکنده شده اند. کرفلد شهری مقرون به صرفه برای زندگی در کشور آلمان می باشد. در صورتی که آپارتمانی تک اتاق خوابه در مرکز شهر اجاره کنید اجاره این آپارتمان در حدود 450 یورو خواهد بود و اجاره همین آپارتمان در محدوده اطراف شهر به نسبت کمتر می باشد. به طور متوسط هزینه اجاره آپارتمان تک اتاق خوابه در خارج از مرکز شهر 400 یورو می باشد.

Passau

پاسو شهری کوچک در جنوب کشور آلمان و نزدیک مرز اتریش می باشد. این شهر اغلب به عنوان ” شهر سه رودخانه ” شناخته می شود. چراکه رودخانه های دانوب، این و ایز از این شهر عبور می کنند. جدیدترین گزارشات نشان می دهد که بیش از 50000 نفر در این منطقه زندگی می کنند.

زندگی در این شهر بسیار مقرون به صرفه می باشد.اجاره، خورد و خوراک و امکانات رفاهی در مقایسه با اغلب شهر های بزرگ کشور آلمان از هزینه نسبتان کمی برخوردار هستند.شما می توانید آپارتمانی تک اتاق خوابه در مرکز شهر با اجاره ای به طور متوسط در حدود 600 یورو پیدا کنید در حالی که خارج از مرکز شهر این هزینه کمتر و حدود 340 یورو خواهد بود. متوسط هزینه ماهانه اجاره آپارتمانی سه اتاق خوابه بیشتر و معادل 1050 یورو در مرکز شهر و 700 یورو در مناطق اطراف شهر می باشد.

اگر قصد مهاجرت به المان را دارید می توانید با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد تماس بگیرید. این موسسه با داشتن دفتر مهاجرتی در تهران، شیراز و … آماده ارائه خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد.

ثروتمندترین شهرهای آلمان

ولفسبورگ، پنجمین شهر بزرگ و همچنین ثروتمندترین شهر آلمان می باشد. ساکنان این شهر حدود 128000 دلار بابت درآمد سرانه تولید ناخالص، به دست می آورند. اکثر جمعیت 124،045 نفری این شهر، در مرکز فولکس واگن کار می کنند و کارخانه ماشین که بزرگترین کارخانه در جهان می باشد، در ولفسبورگ قرار گرفته است. در واقع این شهر به طور خاصی برای تولید فولکس واگن در سال 1938 تاسیس شده است و از آن به بعد همچنان رو به رشد بوده و از لحاظ اندازه و اقتصاد اهمیت دارد.

فرانکفورت دومین شهر ثروتمند در آلمان است، که درآمد سرانه تولید ناخالص داخلی آن 92.248 دلار می باشد. اندازه جمعیت آن 731.095 است، که آن را به عنوان پنجمین شهر پرجمعیت در کشور تبدیل کرده است. اقتصاد در اینجا به خدمات مالی متکی است و به عنوان مرکز مالی آلمان عمل می کند. مقر اصلی هیئت مدیره ریسک سیستمی اروپا، بیمه و اداره بازنشستگی مشاغل اروپا، بانک فدرال آلمان و بانک مرکزی اروپا در این شهر می باشند.

همراه با تولید ناخالص داخلی سرانه 89.473 دلار، شواینفورت سومین شهر ثروتمند آلمان است. این شهر، که در منطقه باواریای کشور واقع شده است، اندازه جمعیت آن تقریبا 52،000 نفر است. اقتصاد آن بر تولید فلزات و برخی از محصولات تولیدی آن که به طور گسترده ای دوچرخه و یاطاقان توپ می باشد، متکی است. شواینفورت بواسطه بخش فناوری پیشرفته آن، که تعداد زیادی از مشاغل و سهم اشتغال را در بازار فراهم می کند، از سریع ترین اقتصادهای رو به رشد در آلمان به شمار می آید.

اینگولشتات در امتداد رودخانه دانوب در باواریا واقع شده است،همچنین چهارمین شهر ثروتمند در این کشور است. تولید ناخالص داخلی سرانه آن در حدود 85.717 دلار می باشد و جمعیتی بیش از 132.000 نفر دارد. درصد زیادی از ساکنان این شهر در یکی از چندین شرکت های بزرگ این شهر استخدام شده اند. این شرکت ها از جمله: تولید کننده هواپیما ایرباس، دفتر مرکزی تولید خودرو آئودی، فروشگاه الکترونیک زحل و فروشگاه الکترونیکی بازار رسانه می باشد. از این سازمان ها، آئودی بیشترین تعداد افراد را استخدام کرده است.

پنجمین شهر ثروتمند آلمان رگنسبورگ می باشد، که تولید ناخالص داخلی آن 81.704 دلار در هر سرانه است. اندازه جمعیت این شهر 145.445 است و در منطقه جنوب شرقی آلمان واقع شده است. اقتصاد آن توسط مهندسی برق، صنعتی، و صنعت خودرو پشتیبانی می شود. علاوه بر این، گردشگری همکار اصلی در اقتصاد است که از تعدادی از کسب و کارهای محلی، از جمله هتل ها و رستوران ها پشتیبانی می کند. رگنسبورگ نیز مقر اصلی برای تعدادی از سازمان های بزرگ بین المللی است. برخی از بزرگترین اشتغال زا های این کشور عبارتند از: جنرال الکتریک، توشیبا، بی ام، زیمنس و Schneider الکتریک.

بهترین شهر های آلمان برای کار

برای مهاجرت کاری به آلمان بایستی با بهترین شهر های این کشور برای کار آشنا شوید.

  • برلین

شهر برلین به عنوان پایتخت کشور آلمان مهد حضور برترین شرکت ها و کارفرمایان در سرتاسر دنیاست. این شهر دنیایی از فرصت های کاری را در خود دارد و بدین سان تعداد مهاجرانی که به این شهر به قصد یافتن شغل مناسب مهاجرت می نمایند، هر روزه رو به افزایش است. در این شهر بر خلاف میزان بالای حقوق و شرایطی در جهت ایجاد آینده ای مطلوب، هزینه زندگی کمی بالاست. به علاوه تمام نکات گفته شده، برلین از بهترین نقاط شروع برای کسانی است که به قصد شروع کاری حرفه ای در بهترین شرکت ها وارد این شهر شده اند، می باشد. بخش ICT و تکنولوژی از جمله پرمخاطب ترین مشاغل در این شهر به حساب می آید.

  • فرانکفورت

با توجه به آخرین آمار های رسمی، شهر فرانکفورت پنجمین شهر پرجمعیت کشور آلمان با 717624 شهروند می باشد. به جهت پوشش منطقه ای، این شهر وسیع ترین ناحیه هسه را به خود اختصاص داده است. این شهر مرکز مالی جهانی نامگذاری شده است. بزرگترین و مشهورترین بانک ها و موسسات مالی در این شهر قرار دارند. به سبب تعداد بسیار بالای افرادی که در این شهر مشغول به کار هستند، فرودگاهی وسیع در این شهر ساخته شده که بسیار شلوغ نیز می باشد.

  • مونیخ

شهر مونیخ بزرگترین شهر منطقه باواریا به حساب می آید. این شهر از داشتن افراد بین المللی در بخش های مختلفی چون مهندسی، تکنولوژزی و صنعت سلامت به خود می بالد. با توجه به آمار های رسمی سال 2013، بالغ بر 750000 نفر در بخش هایی چون تجارت، ارتباطات، علوم، حمل و نقل، دولتی و محیطی در شهر مونیخ مشغول به کار شدند. همچنین تعداد بسیار زیادی از افراد در صنعت تولیدی نیز به کار گرفته شده اند.

استات گارت

جمعیت 612441 نفری شهر استات گارت، این شهر را در لیست 10 شهر پرجمعیت کشور آلمان قرار داده است. این شهر همچنین قطب تبلیغاتی آلمان نیز به شمار می آید. پر واضح است که، تکنولوژی بالا و صنعت مهندسی وسیع ترین صنعت این ناحیه به سبب وجود شرکت های معروفی چون پورش و بوش شهر مناسبی جهت کار می باشد. به علاوه، این شهر فرصت های شغلی بسیاری در اختیار شما قرار می دهد.

هامبورگ

این شهر دومین شهر کشور آلمان می باشد و به قطب تبلیغات شهرت دارد. بندر های این شهر از جمله دلایل مهاجرت افراد به این شهر است. بخش خدماتی، از جمله تجارت، توریست تحصیلات و سلامت قوی ترین بخش های اقتصاد هامبورگ است و این در حالی است که بخش کشاورزی دارای کمترین قدرت استو. میزان حقوق در این شهر از دیگر نقاط بیشتر است. تخمین زده شده است که کارمندان در خلال سال 2016، 90905 یورو در سال در مقایسه با دیگر نقاط که 70137 یورو درآمد دارند، درآمد داشته اند.

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل
بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

بهترین شهرهای آلمان برای تحصیل

برلین: جای تعجب نیست که برلین در لیست بهترین شهرهای تحصیل در آلمان در راس می باشد. همانطور که در مدتی طولانی در فهرست بهترین شهرهای تحصیلی QS ثابت قرار گرفته است. برلین در لیست، در رتبه 9 امین شهر تحصیلی در جهان و اولین شهر در آلمان قرار گرفته است.پایتخت آلمان گذشته غم انگیز و خاطرات تلخ بسیاری دارد و این ها مخصوصا به دوران جنگ جهانی دوم وابسته است. همچنین، امروزه این شهر یک مرکز تجاری پرطرفدار و مرکز حماسی است.

دانشگاه های برتر: دانشگاه آزاد برلین. دانشگاه هومبولت برلین، دانشگاه فنی برلی

مونیخ: دومین شهر در لیست بهترین شهرهای تحصیلی در آلمان مونیخ می باشد، که سومین شهر بزرگ آلمان است. در لیست QS، مونیخ به طور مشترک جایگاه 11 را همراه با زوریخ اشغال می کند و بلافاصله بعد از برلین در لیست معیارهای هزینه های مقرون به صرفه قرار می گیرد. سرمایه گذاری دوقلو، مقرون به صرفه بودن و هزینه تحصیل، هزینه پایین پذیرش قابل درک است که در بین دانش جویان بین المللی، به عنوان یک قرعه کشی بزرگ در نظر گرفته شود. از جمله هند، جایی که دانشجویان برای یک تغییر می توانند شروع به فکر کردن به بیش از وام ها و کمک های مالی کنند. کمک به مسائل، برنامه های بورس تحصیلی مانند DAAD است که دانشجویان شایسته ای که از مشتاق تحصیل در مونیخ هستند را، تامین می کند.

دانشگاه های برتر: دانشگاه فنی مونیخ. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ. دانشگاه علوم کاربردی دانشگاه مونیخ

بن: اگر شما یک دوستدار موسیقی هستید بهترین مکان برای اقامت (در طول تحصیلات خود) در شهری است که در آن نابغه موسیقی بتهوون متولد شده است، جدا از اینکه یکی از قدیمی ترین و بهترین شهرهای دانشجویی در آلمان است، در یک لحظه، بن تمایلی برای حضور در کنار دولت برلین داشت. این شهر در زمان های اخیر هر چند، برای کارناوال های رنگارنگ خود شناخته شده است و مرکز کسب و کار بین المللی است، بلکه یک پیشرو علمی، Rheinische Friedrich (رینیشر فریدریش )، Wilhelms (ویلهلمس )، Universitkit Bonn می باشد و در در رتبه 210 جهان و در آلمان در رتبه یازدهم قرار گرفته است. یک مؤسسه آموزشی برتر در شهر است و مورد علاقه دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های برتر: دانشگاه بون، دانشگاه علوم کاربردی برای کسب و کار.

هامبورگ: به عنوان مرکز رسانه ها و مناطق صنعتی شناخته شده است. این شهر با دانشجویان یکسان بومی و بین المللی، شلوغ شده است. همچنین همراه با رشد اقتصادی و جشنواره ها در طول سال می باشد. هامبورگ مقصد دانشجویان هندی است تا دیدگاه خود را گسترش دهند، و درک خوبی از اقتصاد اروپا داشته باشید. دانشجویان هرگز نا امید نخواهند شد زیرا دراین شهر کار برای انجام بسیار زیاد است.

دانشگاه های برتر: دانشگاه هامبورگ، دانشگاه صنعتی هامبورگ، دانشکده علوم کاربردی هامبورگ

در انتها اگر همچنان با مطالعه موارد زیر، نتوانستید پاسخ سوالات خود را درمورد بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت بیابید، با مشاورین تلفنی دفاتر شیراز و اصفهان موسسه حقوقی میرداماد تماس بگیرید و درخواست مشاوره مهاجرت به آلمان را کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت

1- بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرت کدامند ؟

چرا مهاجران عاشق برلین هستند؛ برلین به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر آلمان، یک فرهنگ پر جنب و جوش و جمعیت رو به رشد بیش از 3.7 میلیون نفر دارد. این خانه بزرگترین جمعیت مهاجران را از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده، ایتالیا و ترکیه دارد. برلین پایتخت آغازین اروپا است و شرکت های جهانی مانند Volkswagen، Pfizer و SAP دارای مکان هایی در این شهر هستند. با فرصت هایی مانند این، برلین برای افرادی که به دنبال مشاغل در علم و فناوری هستند مناسب است.

2- آیا فرانکفورت یک خانه خوب برای مهاجران است؟

فرانکفورت به عنوان پنجمین شهر بزرگ آلمان، یک شهر جهان آلفا است که یک مرکز جهانی تجارت و آموزش است. در فرانکفورت، شما می توانید مرکز هایی برای بانک مرکزی اروپا، بانک فدرال آلمان، بورس فرانکفورت و Deutsche Bank پیدا کنید. این مرکز اقتصادی گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال استخدام در بانکداری و امور مالی هستند. با حدود 735،000 ساکن، این انتخاب ایده آل برای کسانی است که ترجیح می دهند یک شهر کوچکتر زندگی کنند.

3- مونیخ برای مهاجران چگونه است ؟

مونیخ یک مرکز فرهنگی با جمعیت 1.5 میلیون نفر است. این سومین شهر بزرگ در آلمان است و برای شرکت های بزرگ جهانی شامل BMS، زیمنس و مونیخ است. سایر شرکت های بزرگ در شهر شامل MAN، Linde و Allianz هستند. با بیش از 530،000 نفر از زمینه های خارجی، حدود 37.7٪ از جمعیت مونیخ شامل افرادی از کشورهای دیگر می شود. زندگی در مونیخ، شما همچنین دریف اول به Oktoberfest شهرستان معروف قرار دارید. میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان هر ساله به شهر می آیند تا در جشنواره شرکت کنند و حجم بی نهایت آبجو را بخورند.

4- چرا در لایپزیگ زندگی کنیم؟

لایپزیک با نام مستعار “Hypezig” یکی از محبوب ترین مکان ها برای زندگی در آلمان است. خانه هر دو خودروی BMW و پورشه، این شهر در بسیاری از موارد تغییر زیادی می کند. بورس انرژی اروپا نیز در این شهر کوچک متمرکز است. لایپزیگ همچنین دارای هنر و صحنه های فرهنگی است. طرفداران موسیقی کلاسیک از تاریخ غنی شهر نوازندگان مانند باخ، واگنر و مندلسون قدردانی می کنند.

5- اشتوتگارت به عنوان خانه جدید شما چگونه است ؟

با جمعیت جوان بیش از 609،000 نفر، اشتوتگارت پر از مشاغل صنعتی با تکنولوژی بالا است. این بالاترین تراکم از علمی، و پژوهشی در سراسر آلمان دارد. هیچ کشوری به اندازه اشتوتگارت اختراع به ثبت نمی رساند.

6- ارزانترین شهرهای آلمان برای مهاجرت کدامند ؟

شهر فرانکفورت در ساحل رودخانه Oder قرار دارد و بر اساس اغلب اطلاعات به روز جمعیت شناسی، بیش از 60000 نفر در زمینی به مساحت حدودا 150 کیلومتر مربع زندگی می کنند. هزینه زندگی در فرانکفورت ( اُدر) بسیار مقرون به صرفه می باشد:

  • اجاره متوسط یک آپارتمان تک خوابه در محدوده مرکز شهر 460 یورو در ماه
  • اجاره متوسط یک آپارتمان تک خوابه در محدوده اطراف شهر 325 یورو در ماه
  • اجاره یک آپارتمان 3 اتاق خوابه در محدوده مرکز شهر به طور متوسط 1250 یورو در ماه
  • در محدوده اطراف شهر فرانکفورت آپارتمان های سه اتاق خوابه بسیاری وجود دارد که هزینه اجاره ماهانه آن ها بین 400 تا 1400 یورو می باشد.

7- کرفلد به عنوان ارزانترین شهر آلمان جهت مهاجرت چگونه است ؟

کرفلد در ایالت راین-وستفالیای شمالی در نزدیک شهر دوسلدورف قرار دارد. بر اساس بعضی از گزارشات تقریبی جمعیت شناسی، جمعیت شهر کرفلد 230000 نفر می باشد که در زمینی به مساحت 137 کیلومتر مربع پراکنده شده اند. کرفلد شهری مقرون به صرفه برای زندگی در کشور آلمان می باشد. در صورتی که آپارتمانی تک اتاق خوابه در مرکز شهر اجاره کنید اجاره این آپارتمان در حدود 450 یورو خواهد بود و اجاره همین آپارتمان در محدوده اطراف شهر به نسبت کمتر می باشد. به طور متوسط هزینه اجاره آپارتمان تک اتاق خوابه در خارج از مرکز شهر 400 یورو می باشد

8- ثروتمندترین شهرهای آلمان برای مهاجرت کدامند ؟

  • ولفسبورگ
  • فرانکفورت
  • اینگولشتات
  • رگنسبورگ

9- ولفسبورگ به عنوان ارزانترین شهر آلمان جهت مهاجرت چگونه است ؟

پنجمین شهر بزرگ و همچنین ثروتمندترین شهر آلمان می باشد. ساکنان این شهر حدود 128000 دلار بابت درآمد سرانه تولید ناخالص، به دست می آورند. اکثر جمعیت 124،045 نفری این شهر، در مرکز فولکس واگن کار می کنند و کارخانه ماشین که بزرگترین کارخانه در جهان می باشد، در ولفسبورگ قرار گرفته است. در واقع این شهر به طور خاصی برای تولید فولکس واگن در سال 1938 تاسیس شده است و از آن به بعد همچنان رو به رشد بوده و از لحاظ اندازه و اقتصاد اهمیت دارد.

10- برلین به عنوان بهترین شهر آلمان برای کار چگونه است ؟

شهر برلین به عنوان پایتخت کشور آلمان مهد حضور برترین شرکت ها و کارفرمایان در سرتاسر دنیاست. این شهر دنیایی از فرصت های کاری را در خود دارد و بدین سان تعداد مهاجرانی که به این شهر به قصد یافتن شغل مناسب مهاجرت می نمایند، هر روزه رو به افزایش است. در این شهر بر خلاف میزان بالای حقوق و شرایطی در جهت ایجاد آینده ای مطلوب، هزینه زندگی کمی بالاست. به علاوه تمام نکات گفته شده، برلین از بهترین نقاط شروع برای کسانی است که به قصد شروع کاری حرفه ای در بهترین شرکت ها وارد این شهر شده اند، می باشد. بخش ICT و تکنولوژی از جمله پرمخاطب ترین مشاغل در این شهر به حساب می آید.

11- بن به عنوا ن بهترین شهر آلمان برای تحصیل چگونه است ؟

اگر شما یک دوستدار موسیقی هستید بهترین مکان برای اقامت (در طول تحصیلات خود) در شهری است که در آن نابغه موسیقی بتهوون متولد شده است، جدا از اینکه یکی از قدیمی ترین و بهترین شهرهای دانشجویی در آلمان است، در یک لحظه، بن تمایلی برای حضور در کنار دولت برلین داشت. این شهر در زمان های اخیر هر چند، برای کارناوال های رنگارنگ خود شناخته شده است و مرکز کسب و کار بین المللی است، بلکه یک پیشرو علمی، Rheinische Friedrich (رینیشر فریدریش )، Wilhelms (ویلهلمس )، Universitkit Bonn می باشد و در در رتبه 210 جهان و در آلمان در رتبه یازدهم قرار گرفته است. یک مؤسسه آموزشی برتر در شهر است و مورد علاقه دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های برتر: دانشگاه بون، دانشگاه علوم کاربردی برای کسب و کار.

اسکرول به بالا